w rzeczy samejMati pisze: Jeśli chodzi o dzień powszedni, to jak mniemam, jest to brygada 4.
Pesa 122N / 121NaB / 122NaB - Tramwaje niskopodłogowe
Moderator: spooney
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
Numer jego to 364 a TUTAJ masz jego foty ;)
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
a to co sfociłeś to 362+363 czyli Strzała. zmodernizowane 805Na czyli 805NM, spotykane czasem jako 805Nm. Nowe pudło na starej podłodzeMati pisze:Aha, to czyli że jest jeszcze następny. Podajcie jego numer.Arturo pisze:Tylko ten tram na Twoim zdjęciu to nie jest nasza nowa niska PesaMati pisze:Jeśli chodzi o dzień powszedni, to jak mniemam, jest to brygada 4.
kasy nie ma a tram już robią? cuda się dzieją czy wiesz może coś więcej?partisan pisze:Pochwalę się, że widziałem i dotykałem nasz drugi tramwaj od Pesy;) Na jednej z hal produkcyjnych, zaraz obok SA-106 i ED-74:>
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No, wygląda super. Gratulacje! W końcu doczekaliscie się tramwaju niskopodłogowego.Arturo pisze:Numer jego to 364 a TUTAJ masz jego foty ;)
no to moim zdaniem coś jest nie tak, bo brakuje pełnego niskopodłogowego skomunikowania na trasie A+T w niedziele. Kiedyś już na forum poruszałem ten wątek:Darek pisze:Od tej niedzieli w niedziele i święta PESA na jedynce ma jeździć. Takie zalecenie dostała Toruńska.
viewtopic.php?p=13291&highlight=#13291
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
Proponuje kupić przy następnych zakupach 1 szt. pesa 122N i 2 szt. pesa 121N - problem z zadługim taborem w dni wolne zniknie.heimat pisze:no to moim zdaniem coś jest nie tak, bo brakuje pełnego niskopodłogowego skomunikowania na trasie A+T w niedziele.Darek pisze:Od tej niedzieli w niedziele i święta PESA na jedynce ma jeździć. Takie zalecenie dostała Toruńska.
a tym razem uważam, że wypowiedź volvo7000A bardzo trafnie podsumowuje bydgoską politykę komunikacyjną... wszystko robi się na łapu capu, bez sensownego planu. Miasto najpierw obiecuje pieniądze na dwa tramy, potem wycofuje się rakiem. A trzeba dostosować tabor do rynku i MZK chcąc nie chcąc musiało pozbyć się zajezdni. Oby tak dalej to rzeczywiście dojdziemy do tego, że autobusy będą stały w nocy na pętlach. Z resztą, co tu dużo szukać, wystarczyło popatrzeć w styczniu na partyzantkę Mobilisu - da się ;)
Ostatnio zmieniony 2008-06-26, 10:26 przez heimat, łącznie zmieniany 1 raz.
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
Drugi nowy tramwaj już jest w zajezdni
Źródło: http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,355 ... ezdni.htmlMiejskie Zakłady Komunikacyjne odebrały drugi niskopodłogowy tramwaj wyprodukowany w PESIE. Ma kursować na "jedynce"
Gazeta wyborcza
szczegół, że druga pestka była w zajezdni już na pewno 31-go maja co było do zauważenia ;)
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
heimat pisze:no i to wszytko pisałem do kamila3836pawel_nk pisze:Przeciez pisałem, ze w pierwszej kolejności druga pestka powinna trafic na A+T, czyli na linię 3. Urzędasy chcą ja puścić na 1 i to jest kiepskie rozwiązanie. I własnie z tego względu lepsze byłoby puszczenie pestki na górny taras w przypadku, kiedy nie chcą jej dac na A+T. Przecież na 1 Pestka tak samo będzie wozić powietrze jak inne linie, a obsłuzony będzie przy okazji tramwajem niskopodłogowym górny taras. I tyle.heimat pisze: mam wrażenie, że masz jakiś kompleks pt. brak pestki na górnym tarasie...
pisze Ci się, że w weekendy tramy na górnym tarasie jeżdżą puste (3-ka miałaby lepsze obłożenie) więc jaki jest sens aby pakować tam 32-metrowy tramwaj? Żebyś się tam mógł niską podłogą przejechać jako jedyny pasażer?
górny taras jest obsadzony niskopodłogowymi autobusami jadącymi do miasta, natomiast brakuje niskopodłogowego połączenia chociażby Fordonu z Jagiellońską. Zawsze można zjechać z góry 68 i wtedy na R. Fordońskim w pestkę na 3. I dlatego jest Pestka w A+T. Następna też powinna być na 3 lub 1.
o ś a a kompresji? (=to jakaś osobliwa forma kompresji)?kamil3836 pisze:z pchać=chcesz pchać
a tak w ogóle to dzisiaj #365 na linii 1
#365 na 1/3. Klima działa.Motorniczy ma ją cały czas włączoną. Coś chyba jest nie tak z PIXELem. Mówi tylko przystanek początkowy (LPKiW/Wyściowa). Inne przystanki nie są zapowiadane ani wyświetlane na wyświetlaczu. Wyświetla tylko to co powiedziało. Wiem bo robiłem nim 2 kółka.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 410
- Rejestracja: 2007-10-06, 22:17
- Jakub Sobel
- Posty: 334
- Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Co do zakupów w tym tygodniu prezes MZK mówił że na kupno tramwajów nie ma pięniędzy żeby wymienić chociaż połowe tabory tramwajowego . Że za tą kase będą wymieniane autobusy i spłacona będzie 2 PESA 122N .
Ostatnio zmieniony 2008-06-26, 11:08 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 2 razy.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Przecież to totalna bzdura!! Sprzedaje zajezdnię, więc ma kase na 4 nowe tramwaje. Ale po co! Lepiej za te pieniądze kupić 50 conecto...Marcin_3558 pisze:A co do zakupów w tym tygodniu prezes MZK mówił że na kupno tramwajów nie ma pięniędzy żeby wymienić chociaż połowe tabory tramwajowego . Że za tą kase będą wymieniane autobusy i spłacona będzie 2 PESA 122N .
Czy nie można kupić 4 tramwajów, tylko trzeba odrazu 50 lub wcale? Czegoś tutaj nie rozumiem...
Widzie że średnio autobusy są co 10 lat (no max chyba te 13 się zdarza) wymieniane. A jak teraz przez 6 lat te 70 (12 na rok) to za te 6 lat trzeba bedzie dalej i dalej wymieniać na nastepne (bo jest tego prawie 200, czyli nawet przez te max 13 lat zostanie wymienmionych 152). Miasto chyba nigdy nie kupi juz tramwajów. No dotacje albo boże daj nowe trasy
Jak nie będzie dotacji nad tymi naszymi PESAmi będziemy płakać ,bo tak tragicznie będą wyglądać.korpi pisze:Widzie że średnio autobusy są co 10 lat (no max chyba te 13 się zdarza) wymieniane. A jak teraz przez 6 lat te 70 (12 na rok) to za te 6 lat trzeba bedzie dalej i dalej wymieniać na nastepne (bo jest tego prawie 200, czyli nawet przez te max 13 lat zostanie wymienmionych 152). Miasto chyba nigdy nie kupi juz tramwajów. No dotacje albo boże daj nowe trasy
- Andrzej Kuczyński
- Posty: 153
- Rejestracja: 2007-04-29, 21:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
To by było straszne bo większość tramwai jest w opłakanym stanie i coraz częściej ulegają awariom, a nie mówiąc nawet o tych kolizjach, które zdarzają się już coraz częściej. Niech się zajmą tramwajami bo średni wiek tramwai z tego co wiem to jakieś dwadzieścia lat.korpi pisze:Miasto chyba nigdy nie kupi juz tramwajów.
Dokładnie 23,5 lata, gdyby nie Pesa/-y (no w końcu 2 sztuki xD) to każdy by miał na pewno te 30 lat na karkuvolvo pisze:To by było straszne bo większość tramwai jest w opłakanym stanie i coraz częściej ulegają awariom, a nie mówiąc nawet o tych kolizjach, które zdarzają się już coraz częściej. Niech się zajmą tramwajami bo średni wiek tramwai z tego co wiem to jakieś dwadzieścia lat.korpi pisze:Miasto chyba nigdy nie kupi juz tramwajów.
Kod: Zaznacz cały
Pesa #364 ma popisane siedzenia znowu...
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Ciekawe gdzie monitoring ? :D
W #365 zaczyna walić stęchlizną z klimatyzacji - wypadałoby wyczyścić
W #365 zaczyna walić stęchlizną z klimatyzacji - wypadałoby wyczyścić
Ostatnio zmieniony 2008-08-29, 22:25 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=7960
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=7961
PESA 122N # 365
Mała przerwa bydgoskiej Pesy w drodze na targi do stolicy Niemiec - Berlina.
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=7961
PESA 122N # 365
Mała przerwa bydgoskiej Pesy w drodze na targi do stolicy Niemiec - Berlina.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019