Strona 2 z 16
: 2009-08-24, 15:17
autor: Kuba3569
Wczoraj tj. 23.08.2009 na którymś ze składów zauważyłem, że dolny pasek został pomalowany kolorem fioletowym, a nie jak to tej pory było niebieskim. Może Wy wiecie co to za skład.
: 2009-08-24, 17:02
autor: Darek
#270 zasuwa już w nowym ubranku
Już kilka miesięcy.
: 2009-08-24, 20:35
autor: Mikolaj Mlicki
#225 - dolny fartuszek pomalowany na błękitny niebieski
: 2009-08-29, 22:00
autor: Kamil3836
Za pół roku będzie po remoncie 306+307.
: 2009-08-29, 22:18
autor: Autobusiarz
Niech MZK znajdzie jeden kolor i koniec a nie, jeden błękitny, drugi granatowy, a trzeci fioletowy (najlepiej żeby granatowy).
: 2009-08-30, 12:32
autor: spooney
Nie wiem czy mi się wydawało ale widziałem dziś kilka składów z nowym malowaniem i wszystkie miały jednolitą barwę niebieskiego, nawet #270 nie jest już bladoniebieski tylko dostał ciemniejszy odcień jak pozostałe wagony. Wyglądało to na świeżo malowane.
: 2009-09-02, 17:04
autor: Michał
Ciekaw jestem czy z czasem wyremontowane zostaną tramwaje obsługujące linię 7 i 9 chciałbym zobaczyć jedno wagonowy tramwaj wyremontowany tak jak 284+285
: 2009-09-03, 09:30
autor: micha
Marzenie. Na solówkach jeżdżą najstarsze padliny i raczej pójdą na żyletki niż zostaną wyremontowane (może pomalują - jak farba zostanie). Ale chciałbym się mylić.
: 2009-09-03, 11:49
autor: misieek
Ostatnio na 3 w niedzielę jechał jeden wagon wyremontowany
: 2009-09-03, 12:11
autor: micha
Masz na myśli pomalowany?
: 2009-09-03, 13:12
autor: Darek
Pewnie chodzi o np. 241- 242, który na niedziele jest rozszczepiany i czasem jeździ, podobnie jak kilka składów po remoncie.
: 2009-09-05, 09:51
autor: Kamil3836
Ciekawostką, też jest mniej wagonów pod płotem. Podobno poszły do remontu.
: 2009-09-05, 11:36
autor: Darek
[err=Nie możliwe] Niemożliwe[/err], prędzej na złom. Przecież są całe przegnite od środka a MZK nie ma przecież braków taborowych wręcz nadmiar.
: 2009-09-05, 12:26
autor: korpi
Darek pisze:nadmiar.
Do czasu
: 2009-09-20, 16:14
autor: spooney
: 2009-09-20, 17:10
autor: spooney
: 2009-09-20, 17:17
autor: spooney
: 2009-09-20, 21:28
autor: misieek
Eeeee
: 2009-09-21, 09:04
autor: micha
Darek pisze:jest rozszczepiany
Mówi się koplowany lub rozkoplowany (nie mylić z kopulacją).
/o: poprawiłem cytowanie
: 2009-09-21, 23:15
autor: korpi
Trochę z innej strony:
: 2009-09-22, 15:44
autor: spooney
korpi pisze:Trochę z innej strony:
#307 IMG_2795 [640x480].JPG
#307
#278 i #307 IMG_2796 [640x480].JPG
#278 i #307
korpi, Twoje zdjęcia prezentują wagon o numerze
#306, drzwiczki zostały przełożone z likwidowanej "szafy" z drugiego wagonu, stąd ta pomyłka
: 2009-09-22, 17:13
autor: korpi
obserwator pisze:korpi, Twoje zdjęcia prezentują wagon o numerze #306, drzwiczki zostały przełożone z likwidowanej "szafy" z drugiego wagonu, stąd ta pomyłka
Sorry, a to mo
żliwe. A specjalnie robiąc zdjęcie zamknąłem d
rzwiczki. Ale możliwe że jest błąd ;p
: 2009-12-06, 14:45
autor: black125
Ma ktoś jakieś info co z 306+307 i 277+278?
: 2009-12-10, 21:29
autor: Darek
306- 307 wyjedzie lada dzień. 277-278 pewnie wiosną.
Następnie (w kolejności nieznanej):
229-252, 273-274, 290-291, 295-299, 296-297, 308-309, i 314-315
To pewnie jakieś 2 lata remontów.
Wówczas wszystkie wozy będą po kapitalnych remontach (oprócz solówek), od 1998 roku, kiedy skład 275- 276 dostał m. in. drzwi z tworzywa i żółte poręcze.
: 2009-12-12, 19:53
autor: korpi
Czyli za 3 lata można zabrać się za #201. Tylko czy "Ona" to wytrzyma?
A np by mogli zrobić #249+250 na stan z "początku", na wzór np poznańskiego #194+193
http://www.galeriapgk.com/details.php?image_id=10540
: 2009-12-12, 20:54
autor: Kamil3836
Nowość wyjechała (#306) na 3/5 zamiast Pesy.
: 2009-12-12, 20:57
autor: micha
Z tego co wiem to moce przerobowe warsztatów wynoszą 6 wagonów (3 składy) na rok.
: 2009-12-12, 21:04
autor: Kuba3569
korpi pisze:A np by mogli zrobić #249+250 na stan z "początku"
250 jest w trakcie kasacji.
: 2009-12-12, 21:18
autor: Darek
Z tego co wiem to moce przerobowe warsztatów wynoszą 6 wagonów (3 składy) na rok.
Niestety do niedawna były to 4 składy (2000-2007). Ale fakt że zakres remontów się znacząco poszerzył.
Czyli za 3 lata można zabrać się za #201. Tylko czy "Ona" to wytrzyma?
Jeśli liczyć 3 składy/ rok, to pod koniec 2012 roku składów bez remontu kapitalnego już nie będzie. Wtedy zabiorą się za składy remontowane w 1998 roku. 14 lat bez kapitalki to wystarczająco dużo.
Za żadne 201 się nie wezmą, bo przede wszystkim tabor zabytkowy, i nie będzie nigdy liniowo eksploatowany (bo po co?!).
Koniec OT
: 2009-12-13, 01:24
autor: korpi
Darek pisze:Wtedy zabiorą się za składy remontowane w 1998 roku. 14 lat bez kapitalki to wystarczająco dużo.
Czyli wychodzi na to że za 14 lat będziemy robić te co w tej chwili robimy. No chyba że przybędzie Pes (albo czegoś innego...)