Strona 1 z 4

eNki, "parówki" i inne takie

: 2008-10-30, 19:45
autor: korpi
Proszę podać jakie znajdują się pojazdy na zajezdni które są:
"nie jeżdzą", historyczne, techniczne, do naprawy, "złom" i nie wiadomo co xD

nie byłem na zajezdni a są wagony, ale proszę powiedzieć dokładnie co tam mamy

: 2008-11-09, 17:04
autor: Mikolaj Mlicki
Hmmm... z nie jeżdżących złomów to: 803N, Lilpop, doczepa do 5N (brak homologacji)...
Z technicznych to eNki: pudło 152 czekające na kasację, 154, 157, 432 i coś jeszcze oraz eNkopodobny wytwór Stoczni Północnej (2N 501)...
Historyki to jak wiadomo Herbrand i 5N...

I to wszystko co pamiętam ;)

: 2008-11-09, 18:03
autor: korpi
Dziękuje ale to bardzo ogólnikowo

: 2008-12-06, 21:42
autor: heimat

: 2009-09-20, 16:37
autor: spooney
Parówa jeszcze się trzyma, ale jest coraz gorzej z nią, kierownik ubolewa ale nie ma kasy na jej remont :(

Obrazek

Obrazek

: 2009-09-20, 21:15
autor: korpi
obserwator pisze:Sporo tego "złomu" tam jeszcze stoi
Dzisiaj miałem okazje wszystko obejrzeć i oczywiście sfocić

Taka mała uwaga:
Nie wiem czy to osobista wina, ale większość dzisiejszych dodanych zdjęć widzę od góry mniej więcej 1/3 ;/
obserwator pisze:Parówa jeszcze się trzyma, ale jest coraz gorzej z nią, kierownik ubolewa ale nie ma kasy na jej remont
Trzeba powiedzieć prawdę! Rozmawiałem z kierownikiem i odpowiedź była taka. Ważniejszy jest najpierw remont liniowych 805Na (nie wiem czemu myślenie takie że szkoda dać na 803N który by tak mógłby być liniowy). 803N równa się generalnego remontu 2x 805N. Jak ktoś jest chętny to koszt 300 tys.zł. Szkoda bo już trochę składów zrobiono a on niej zapomnieli ;(

/o: scaliłem Twoje dwa posty napisane jeden po drugim

: 2009-09-21, 01:36
autor: Darek
Widzisz korpi, problem jest w tym że oni widzą te remonty jeśli wozy potem zarabiają. Jeśli chcemy wyremontować 803 to bez wieeelu sponsorów szans nie ma żadnych. A 803 liniowy być by nie mógł bo nie po to go wycofywali w 92 roku...

: 2009-09-21, 08:52
autor: micha
Przecież nie ma najmniejszego sensu wypuszczać na linię jednego wozu danego typu- kolosalne problemy z zamawianiem części, naprawami itp. -to się po prostu nie opłaca.

: 2009-11-22, 12:12
autor: Kamil3836
Ktoś może się orientuje, do którego roku liniowo jeździły eNki?

: 2009-11-22, 17:54
autor: pawel_nk
Kamil3836 pisze:Ktoś może się orientuje, do którego roku liniowo jeździły eNki?
Wg strony MZK to 01.02.1992. Jednak z tego co pamietam to na końcu eNki kursowały już tylko na liniach nocnych. I właśnie wraz z likwidacją nocnych linii tramwajowych zakończono ich eksploatację. Ale mogę się mylić. Kiedy zakończono ich eksploatację na liniach dziennych to nie jestem w stanie określić.

: 2009-11-22, 21:59
autor: Michał
Herbrand GE-58

: 2009-11-23, 11:24
autor: misieek
A gdzie to?

: 2009-11-23, 11:56
autor: Srubka
misieek pisze:A gdzie to?
Babia Wieś :)

: 2010-03-17, 18:07
autor: korpi
"sześćdziesiątka ósemka"

: 2010-03-17, 18:54
autor: Mateusz Machel
To są zdjęcia z 200x r. z jakiegoś przejazdu specjalnego. :)

: 2010-03-18, 00:06
autor: korpi
Mateusz Machel pisze:200x r
Raczej wcześniej.
1. Gdańska miała remont w 1997r. (dokładnie oddanie 23 czerwca)
2. Numery boczne/taborowe czcionką "starego" typu więc jeszcze wcześniej (...niż zdjęcie pierwsze)

: 2010-03-18, 07:50
autor: Mateusz Machel
Dokładna data zrobienia drugiej fotki - 26 V 2001.

: 2010-03-18, 16:40
autor: Mati
Ta pierwsza fotka - 68+135, tak mi się wydaje, że skręca z Dworcowej na Gdańską. A mogli tak zostawić tą trasę chociaż dla linii turystycznej...

: 2010-03-18, 17:09
autor: korpi
Mati pisze:tak mi się wydaje, że skręca z Dworcowej na Gdańską
Nie wydaje tylko na 100%

!!

: 2010-03-19, 14:31
autor: Mati
Te siedzenie od enek go postarzyły. Ale i tak prezentował się superzaście

: 2010-06-15, 15:10
autor: korpi
Data: 15.06.2010r. (wtorek)
Linia/kolejność: Nauka jazdy/-
Godzina: 11:55
Dane tramwaju: Konstal 5N #68+135
Miejsce: Babia Wieś

A więc ND #135 "odzyskała" homologację i dziś możemy zobaczyć jako nauka jazdy, pewnie tylko dlatego żeby nikt nie wsiadł ;p

Sorry za jakość zdjęć ale aparatu było brak. Tak szybko jak się dowiedziałem to wybiłem na miasto z budy. A tu okazało się że stoi na Babiej, więc nie miałem daleko xD ach Drzewna...

: 2010-06-15, 15:31
autor: Darek
jako nauka jazdy, pewnie tylko dlatego żeby nikt nie wsiadł ;p
Pewnie szkolą motorniczych na wakacyjną linię.

: 2010-06-15, 17:33
autor: korpi
Darek pisze:Pewnie szkolą motorniczych na wakacyjną linię.
Akurat był znany motorniczy właśnie z nie wiadomo jaką osóbką

: 2010-06-30, 23:52
autor: korpi
Nie zadziobały kury, to zeżre rdza?
- Express Bydgoski - Katarzyna Kaczór, Czwartek, 10 Sierpnia 2006

: 2010-07-01, 00:09
autor: Darek
Po co wstawiasz tak stare artykuły?

: 2010-07-12, 13:32
autor: Kamil3836
Ktoś się orientuje, jaki prawdziwy ma numer Herbrand?

: 2010-07-12, 15:48
autor: Michał
Prawdziwy to #100 tak mi się wydaje...

: 2010-07-12, 17:25
autor: korpi
Ktoś się orientuje, jaki prawdziwy ma numer Herbrand?
#100 lecz widnieje na nim #120 bo zostało ze 120 lecia

: 2010-07-12, 22:07
autor: Kamil3836
korpi pisze:#100 lecz widnieje na nim #120 bo zostało ze 120 lecia
No właśnie, nie byłbym pewny, bo na dokumentach ma numer 200.

: 2010-07-13, 00:03
autor: korpi
Kamil3836 pisze:na dokumentach ma numer 200.
Ciekawe. Konstal'e 803N miały numery #201-222

Od tej numeracji są tramwaje szybkobieżne.
Wolnobieżne (eNki, Lilpop'y, Herbrand'y itd.) miały inne numery więc z numeracją #200 to dziwne.