W Bydgoszczy mamy 15 sztuk Citelisów.
#B759 - (2006 r.)
#B761 - B772 (2007 r.)
#B863 - B864 (2008 r.)
Autobusy mają pulpity VDO ze śmiesznym układem przycisków do otwierania drzwi, posiadają siedzenia Stera z 3 wzorami tapicerki.
2 dostarczone w 2009 roku mają z przodu inny rodzaj siedzeń, o ile można je tak nazwać.
Nie są to fotele Stera(choć wszystkie inne takie są) ale zwykła płyta pilśniowa obita materiałem z gąbką. Uboższa wersja.
Irisbus Citelis 12m
Moderator: spooney
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Irisbus Citelis 12m
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
I inny rodzaj sygnału podczas otwierania/zamykania drzwi.Krzysztof II pisze: 2 dostarczone w 2009 roku mają z przodu inny rodzaj siedzeń, o ile można je tak nazwać.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Jeśli chodzi o ten autobus, jest to dla mnie fascynujące połączenie tandety z taniochą. We wnętrzu idiotyczne rysuneczki- zupełnie inne niż w cywilizowanej Europie- do Czech jak widać klasyczne piktogramy jeszcze nie dotarły. Fatalnie wykonane wnętrze, trzeszczące plastiki odpadające z mocowań, drzwi i maszyny drzwiowe kojarzące mi się z Jelczem M11. Siedzenia mimo że z miękką gąbką, są porażką firmy Ster, są strasznie niewygodne. O jakości wykonania siedzeń świadczy wgryziony w nie brud.
Mimo schowania silnika większość siedzeń na podestach, na które babcie muszą się dosłownie wspinać (widziałem). Dodatkowo prosta linia okien powoduje że dziewczynie w mini może się ciężko siedzieć przy oknie.
Ogólnie zakup strasznie chybiony, nie dziwie się że zaczęli wymieniać je na Solarisy. W którym roku zostały kupione? Był już wtedy Conecto LF? Nawet Volvo 7700 było by lepsze. A tak podwójna strata kasy: na kupno g...a, potem na Solarisy.
Mimo schowania silnika większość siedzeń na podestach, na które babcie muszą się dosłownie wspinać (widziałem). Dodatkowo prosta linia okien powoduje że dziewczynie w mini może się ciężko siedzieć przy oknie.
Ogólnie zakup strasznie chybiony, nie dziwie się że zaczęli wymieniać je na Solarisy. W którym roku zostały kupione? Był już wtedy Conecto LF? Nawet Volvo 7700 było by lepsze. A tak podwójna strata kasy: na kupno g...a, potem na Solarisy.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Darek ale 2 sztuki nowych Irisbus Citelis (B863 , B864) dotarły po Solarisach!
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań