Witam,
Dawno mnie nie było, w końcu i my będziemy mieli nowe składy tramwajowe.
Biorąc po uwagę doświadczenia gdańskie i poznańskie, oraz "naszego" nowego Swinga, trzeba zadziałać ws. ustalenia układu foteli.
Według mnie powinniśmy zrezygnować z obecnego układu foteli, czyli 1+1 w członach z drzwiami, na rzeczy układu 2+0, z miejscami stojącymi wzdłuż prawej strony składu i drzwi. Podnosi to zdecydowanie rozmiar przestrzeni dostępnej i jednak szybszą wymianę pasażerów, zresztą niech każdy sam oceni jakby wolał. Ja po doświadczeniach ze Swingami i Tramino, preferuję właśnie układ z Tramino.
Zastosowanie tego układu w częściach bezdrzwiowych, nie jest moim zdaniem możliwe, ze względu na obecną liczną aparaturę i osprzętowanie, chyba, że chcemy układ z metra i siedzenia bokiem do kierunku jazdy?
Pozdrawiam
Układ siedzeń w nowych składach tramwajowych
Moderator: spooney
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Układ siedzeń w nowych składach tramwajowych
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Układ siedzeń w nowych składach tramwajowych
Dobry pomysł. Jestem za.Krzysztof Juszczak pisze:na rzeczy układu 2+0, z miejscami stojącymi wzdłuż prawej strony składu i drzwi
Nie, tylko nie to. Jechałem takim tramwajem we Wrocławiu, niezbyt wygodnie się jechało. Ta pierwsza opcja zdecydowanie lepsza.Krzysztof Juszczak pisze:układ z metra i siedzenia bokiem do kierunku jazdy
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Układ siedzeń w nowych składach tramwajowych
Cztery lata za późno.Krzysztof Juszczak pisze:Witam,
Dawno mnie nie było, w końcu i my będziemy mieli nowe składy tramwajowe.
Biorąc po uwagę doświadczenia gdańskie i poznańskie, oraz "naszego" nowego Swinga, trzeba zadziałać ws. ustalenia układu foteli.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Układ siedzeń w nowych składach tramwajowych
Wydaje mi się, że nie byłoby to problemem, skoro wybrano malowanie dopiero teraz.
Chyba, że prawo UE nie pozwala na "zmiany w projekcie".
Chyba, że prawo UE nie pozwala na "zmiany w projekcie".
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N