Albo raczysz sobie kpić albo dawno do kalendarza nie zaglądałeś.spooney pisze:Cierpliwości
Układ KM po uruchomieniu tramwaju do Fordonu 2016
Moderator: spooney
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 2013-02-24, 23:40
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Jeszcze całe 3 miesiąceObserwator pisze:dawno do kalendarza nie zaglądałeś.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 2013-02-24, 23:40
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
I to twoim zdaniem dużo na konsultacje, ewentualne korekty fanaberii zarządu, poinformowanie przewoźników o zapotrzebowaniu na ilość wozów/kierowców, drukowanie ulotek, schematów, naklejek i odpowiednia kampanie informacyjną dla ogółu społeczeństwa?
Edit
Poza tym nie pisz o tym, że plan remarszrutyzacji jest przygotowany bo to co obecnie on zakłada to g*w*o a nie remarszrutyzacja
Edit
Poza tym nie pisz o tym, że plan remarszrutyzacji jest przygotowany bo to co obecnie on zakłada to g*w*o a nie remarszrutyzacja
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
No konsultacje miały ruszyć w drugiej połowie września. Mamy drugą połowę września a raczej już koniec września. A o remaszrutyzacji cisza.
Poza tym moim zdaniem, trzeba połączyć osiedla gdzie nie ma komunikacji autobusowej(Górny Miedzyń, Wilczak/Jary, Osowa Góra, Glinki, Eskulapa). Gdzie są drogi lub będą budowane. Poza tym nie pojmuje że w takiej czeskiej Pradze autobusy jeżdżą po progach, po ciasnych uliczkach(szczególnie w centrum miasta, w Czechach jakoś udowadniają że można) a u nas nie mogą. Zakup autobusów midi powinien też być priorytetem dla remaszrutyzacji lub jednym z punktów. Jestem też za tym co Kamil napisał by linie autobusowe uzupełniały się z tramwajami, a nie pokrywały.
Poza tym moim zdaniem, trzeba połączyć osiedla gdzie nie ma komunikacji autobusowej(Górny Miedzyń, Wilczak/Jary, Osowa Góra, Glinki, Eskulapa). Gdzie są drogi lub będą budowane. Poza tym nie pojmuje że w takiej czeskiej Pradze autobusy jeżdżą po progach, po ciasnych uliczkach(szczególnie w centrum miasta, w Czechach jakoś udowadniają że można) a u nas nie mogą. Zakup autobusów midi powinien też być priorytetem dla remaszrutyzacji lub jednym z punktów. Jestem też za tym co Kamil napisał by linie autobusowe uzupełniały się z tramwajami, a nie pokrywały.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Midi ok, ale o długości 10 metrów, krótszych w naszym mieście nie ma sensu wykorzystywać.Marcin_558 pisze:Zakup autobusów midi powinien też być priorytetem dla remaszrutyzacji lub jednym z punktów
W Bydgoszczy o to ciężko.Marcin_558 pisze: uzupełniały się z tramwajami, a nie pokrywały.
ZDMiKP tego nie planuje, osobiście jest dla mnie to niezrozumiałe. W projekcie nr 4, w tych samych pieniądzach, co kosztuje projekt ZDMiKP oferujemy nowe połączenia.Marcin_558 pisze:trzeba połączyć osiedla gdzie nie ma komunikacji autobusowej(Górny Miedzyń, Wilczak/Jary, Osowa Góra, Glinki, Eskulapa)
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Dlaczego?Kamil3836 pisze:krótszych w naszym mieście nie ma sensu wykorzystywać.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Konsultacje przesunięte przez prezydenta:
Co zmieni tramwaj do Fordonu? Drogowcy nabrali wody w usta
Krzysztof Aładowicz
Konsultacje z bydgoszczanami w tej sprawie są zapowiadane od dłuższego czasu. Na przełomie sierpnia i września drogowcy i ratusz zapowiadali, że można się ich spodziewać we wrześniu. Ale ten termin jest już nieaktualny. Mało tego - z koncepcją, jak ma funkcjonować komunikacja miejska po oddaniu linii tramwajowej do Fordonu, drogowcy nie zapoznali jeszcze prezydenta Bruskiego.
- Nasi pracownicy będą referowali ten temat dopiero na wtorkowym kolegium prezydenckim - zapowiada Krzysztof Kosiedowski, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej.
Jeśli prezydentowi pomysły się spodobają, to można się spodziewać, że projekt zostanie upubliczniony na początku października. Ale nie ma pewności, czy Rafał Bruski nie zażąda wprowadzenia poprawek.
- Nie jest tajemnicą, że jest spór pomiędzy Zarządem Dróg Miejskich a skarbnikiem miasta w sprawie wielkości dofinansowania transportu publicznego w przyszłym roku. Zobaczymy, co przyniosą drogowcy, i czy mieszczą się z planowanym budżecie. Jeśli nie, to być może będą musieli znów dokonywać poprawek - mówi nam jeden z ratuszowych urzędników.
Wiadomo, że drogowcy przedstawią prezydentowi projekt z trzema liniami tramwajowymi, które zostaną skierowane do Fordonu. Do tej dzielnicy miałyby jeździć: "trójka" z ul. Rycerskiej, "siódemka" z Kapuścisk i "dziewiątka" z Wilczaka. Wcześniej ZDMiKP chciał również, żeby na nowej trasie jeździła jeszcze "dziesiątka" z Lasu Gdańskiego, ale gdy okazało się, że finanse na to nie pozwalają, zrezygnowano z tego pomysłu.
Wiadomo, że zmiany czekają sieć autobusową. Z nieoficjalnych informacji wynika m.in., że zlikwidowane zostaną linie nr 83 i 84, choć w ich miejsce powstanie nowa, która połączy Osiedle Tatrzańskie m.in. z Bielawami i Trasą W-Z. Utrzymane ma też zostać bezpośrednie połączenie autobusowe z osiedli fordońskich na ul. Skłodowskiej-Curie (w zamian zlikwidowanej linii nr 83).
Ratuszowi urzędnicy w nieoficjalnych rozmowach zapewniają, że uwagi mieszkańców z konsultacji społecznych będą brane pod uwagę, a projekt, który zostanie zaprezentowany, nie jest ostateczny i będzie można w nich dokonać poprawek.
Budowa linii do Fordonu ma się zakończyć na przełomie października i listopada. Później rozpoczną się odbiory i jazdy próbne, a regularne kursy realizowane będą od nowego roku.
Cały tekst: http://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/ ... z3n86JvGpw
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Dobrze, że myślą o tych co stracą na likwidacji 83 i 84, ale czy ma sens likwidacja ich i robienie nowych linii? Nie można ich zostawić i tylko skorygować trasę w okolicach Dworca i Rycerskiej?Marcin_558 pisze:Wiadomo, że zmiany czekają sieć autobusową. Z nieoficjalnych informacji wynika m.in., że zlikwidowane zostaną linie nr 83 i 84, choć w ich miejsce powstanie nowa, która połączy Osiedle Tatrzańskie m.in. z Bielawami i Trasą W-Z. Utrzymane ma też zostać bezpośrednie połączenie autobusowe z osiedli fordońskich na ul. Skłodowskiej-Curie (w zamian zlikwidowanej linii nr 83).
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
One nie pojadą do RycerskiejIgnacy pisze:Nie można ich zostawić i tylko skorygować trasę w okolicach Dworca i Rycerskiej?
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Wiadomo może czy inne dzielnice doczekają się też zmian w obsłudze sieci autobusowej?
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
low1:
12 października mają się rozpocząć konsultacje ws. kształtu komunikacji po otwarciu trasy, czyli projekt poznamy pewnie albo w najbliższym tygodniu, albo w poniedziałek 12.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4559
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Oczywiście, ale nie spodziewaj się nowych połączeń.Marcin_558 pisze:czy inne dzielnice doczekają się też zmian w obsłudze sieci autobusowej?
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Widzieliście już to?
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 6392522051
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 6392522051
Ostatnio zmieniony 2015-10-03, 17:10 przez reputed, łącznie zmieniany 1 raz.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Bocianowo??? A poza tym Stow. ma stare logo. I na moje powinny być 2 wersje, po oddaniu torowiska na Kujawskiej i przed.
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Nazwa pętli Bocianowo jak najbardziej słuszna. Podkreślałem jej zasadność już kilka razy. Tam gdzie to możliwe należy odejść od nazywania pętli od przyległych ulic.
A co do schematu na Fordon to mocno poprzestawiany względem obecnego stanu... Zupełnie niepotrzebnie. Drugiego nie komentuje bo do otwarcia Kujawskiej jeszcze daleka droga.
A co do schematu na Fordon to mocno poprzestawiany względem obecnego stanu... Zupełnie niepotrzebnie. Drugiego nie komentuje bo do otwarcia Kujawskiej jeszcze daleka droga.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Tyle, że np. mi jak i wielu osobom nazwa "Bocianowo", czy też "Łoskoń" itd. nic nie mówi o dokładnym położeniu pętli, a chyba o to chodzi, żeby wszystko było jak najbardziej przystępne dla pasażerów.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-06-30, 20:02
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Dowiedziałem się, że najprawdopodobniej konsultacje ruszą pod koniec tego tygodnia
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Ja jestem zdania, że mało komu potrzebne jest dokładne położenie pętli... Nazwa powinna kojarzyć się z większym obszarem niż tylko pojedyncza, przyległa ulica. Wyobrażasz sobie zamiast pętli Wilczak, pętla Przerwy-Tetmajera? Będąc pierwszy raz w Bydgoszczy najpierw byś szukał gdzie ta ulica jest a później jeszcze czy w ogóle tramwaj w tamtą stronę by pasował. Jakoś w Poznaniu nie ma z tym problemu... Górczyn, Dębiec, Miłostowo i od razu wiem, który to rejon miasta.Kubuś pisze:Tyle, że np. mi jak i wielu osobom nazwa "Bocianowo", czy też "Łoskoń" itd. nic nie mówi o dokładnym położeniu pętli, a chyba o to chodzi, żeby wszystko było jak najbardziej przystępne dla pasażerów.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Zgadam się z panem powyżej, wyobraźcie sobie co by było gdyby zamiast Las Gdański byłoby Rekreacyjna ;)
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 119
- Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Tak a propos Wilczaka, to de facto ta pętla znajduje się na Jarach
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666
MZK Bydgoszcz #662 #666
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Czeka nas komunikacyjna rewolucja. Jakie zmiany przed nami?
Trzy linie tramwajowe do Fordonu, zmiany tras pozostałych linii tramwajowych i autobusowych - takie nowości planuje od stycznia Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej. Teraz czeka na uwagi mieszkańców.
(...)
Przyjmowane będą wnioski złożone na formularzu według wzoru, który jest dostępny na stronie internetowej ZDMiKP oraz w kasach biletowych ZDMiKP (przy ul. Toruńskiej oraz Zygmunta Augusta). Wypełnione wnioski należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres konsultacje.transport@zdmikp.bydgoszcz.pl lub pocztą tradycyjną na adres ZDMiKP w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 BYDGOSZCZ do dnia 25.10.2015 r.
http://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/ ... LokBydLink
Od 12.10.2015 r. ruszają konsultacje społeczne dotyczące nowej sieci połączeń w 2016 r.
Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2016 r., w związku z uruchomieniem nowej trasy tramwajowej do Fordonu, planowane jest wprowadzenie wielu zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. Zaprojektowany - nowy układ komunikacji zakłada zwiększenie znaczenia obsługi pasażerskiej z wykorzystaniem tramwajów. W związku z tym, niezbędna jest też korekta układu linii autobusowych.
Szczegółowy opis, zakres i schemat proponowanych zmian przedstawiony zostanie w dniu rozpoczęcia konsultacji społecznych, tj. w poniedziałek - 12.10.2015 r.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... n-w-2016-r
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Informacje podstawowe
1.Trzy linie tramwajowe zostaną skierowane do obsługi nowej trasy do dzielnicy Fordon.
2.Dwanaście nowych, niskopodłogowych pociągów tramwajowych w ruchu.
3.Bezpośrednie połączenie dzielnicy Fordon z centralnymi rejonami miasta.
4.Włączenie do układu komunikacyjnego całej trasy W-Z w ciągu ul. Kamienna – Artyleryjska – Pileckiego.
5.Modyfikacja układu linii autobusowych oraz uruchomienie linii dowozowych do tramwajów.
6.Komunikacja nocna według koncepcji "Rendevous" (odjazdy z częstotliwością modułową co 60 minut zsynchronizowane na Placu Kościeleckich).
7.Poprawa obsługi komunikacyjnej m.in. BPPT, Zachemu, osiedla Eskulapa.
8.Jeszcze więcej koordynacji różnych linii komunikacyjnych w nowym rozkładzie jazdy.
9.Wprowadzenie modułowych częstotliwości kursów (np. co 12, 15, 20, 30 minut) ułatwiających zapamiętanie rozkładów jazdy.
10.Dostosowanie układu komunikacyjnego do planowanych zmian związanych z uruchomieniem kolejnej trasy tramwajowej w ul. Kujawskiej (II połowa 2017 r.).
Zasady konsultacji
1.Przyjmowane będą wnioski złożone na formularzu według załączonego wzoru, który jest dostępny na stronie internetowej ZDMiKP oraz w kasach biletowych ZDMiKP (przy ul. Toruńskiej oraz Zygmunta Augusta).
2.Wypełnione wnioski należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres konsultacje.transport@zdmikp.bydgoszcz.pl lub pocztą tradycyjną na adres ZDMiKP w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 BYDGOSZCZ od dnia 12.10.2015 r. do dnia 25.10.2015 r.
3.Wnioski powinny dotyczyć sugestii związanych z proponowanymi zmianami przebiegów linii komunikacyjnych, częstotliwości kursów, czy koordynacji linii komunikacyjnych. Zachęcamy też do przesyłania informacji dotyczących godzinowych zmian w poszczególnych zakładach pracy, co pozwoli lepiej dostosować nowy rozkład jazdy do potrzeb osób dojeżdżających na zmiany do pracy i z pracy do domu.
4.We wniosku, oprócz zakresu proponowanych zmian, należy wskazać ich uzasadnienie. W związku z koniecznością zbilansowania budżetu na realizację przewozów transportu publicznego w Bydgoszczy, proponowane zmiany nie mogą skutkować kolejnym zwiększeniem poziomu zaplanowanej pracy przewozowej.
5.Rozpatrywane będą wnioski kompletne zawierające pełne dane kontaktowe do osoby (lub stowarzyszenia / firmy) składającej wniosek, tj. imię i nazwisko (nazwa stowarzyszenia / firmy wraz z podpisem osoby reprezentującej jednostkę), adres zamieszkania, kontaktowy numer telefonu oraz w przypadku składania wniosku drogą elektroniczną, adres e-mail.
Z uwagi na konieczność wypracowania rozwiązań kompromisowych uwzględniających różne potrzeby pasażerów, zachęcamy do przekazywania wszystkich sugestii dotyczących proponowanych zmian.
Dodatkowo, na czas konsultacji społecznych, uruchomiona zostanie specjalna infolinia pod numerem telefonu 52-582-27-83, gdzie także będzie można uzyskać informacje na temat planowanych zmian. Zaznaczamy jednak, że rozpatrywane będą wyłącznie wnioski złożone w formie pisemnej. Infolinia będzie funkcjonowała od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00.
Wyniki przeprowadzonych konsultacji społecznych zostaną podane do informacji publicznej na stronie ZDMiKP po ich rozpatrzeniu na początku listopada br.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... n-w-2016-r
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Częstotliwości i cała reszta w poniedziałek z samego rana
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Jak ty to zrobiłeś że obrazu już nie ma?
Ostatnio zmieniony 2015-10-09, 06:54 przez lukasn26, łącznie zmieniany 1 raz.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Nawet nieźle, ale po co zbędne zamieszanie. Drobna różnica, a wywołać może duże zamieszanie, a mianowicie 69 i 89. Linia 69 powinna zostać przy obsłudze CO i Auchan, a 89 razem z 83 do UTP.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Cytaty wyjęte z czatu:
Dawid Szramke pisze:Nie wiem czy ludziom się spodoba brak wariantu na 71 z Morskiej na Niklową
Po przeczytaniu powyższych opinii przyszła mi do głowy taka myśl... Jak już wyprowadzają autobusy z Rycerskiej to wszystkie. Po co ma się tam błąkać między tramwajami jeszcze 67... Ja bym zasugerował połączenie linii 67 z 77, a więc 67 do Garbar i później po trasie obecnej 77. Problem braku wariantu na 71 z Morskiej (os. Bartodzieje) rozwiązany i do tego odciążona trochę linia 71. Tylko czy wozów KDD by starczyło... A wiaty przystankowe z Rycerskiej przeznaczyć na bardziej potrzebne miejsca i po problemie Aha i trzeci tor dla "8" jak najbardziej "za". Porządek musi być (jeden tor dla jednej linii) i jakoś przestrzeń po autobusach na pętli wypadałoby wykorzystaćspooney pisze:tyle peronów na Rycerskiej i tylko 67 tam pojedzie :D może rozbiorą przystanki autobusowe i dorobią trzeci peron dla tramwajów :D
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Wozy nie mają tu nic do rzeczy, prędzej bym się martwił o pakiet wzkm.Luigi pisze:Tylko czy wozów KDD by starczyło
Jeśli ZDMiKP proponuje takie buble od samego początku, to można powiedzieć, że ten projekt jest do...Ignacy pisze: Drobna różnica, a wywołać może duże zamieszanie, a mianowicie 69 i 89. Linia 69 powinna zostać przy obsłudze CO i Auchan, a 89
Zapomnieli o tym, że im więcej linii będą chcieli synchronizować, tym będzie gorzej to wychodziło.ZDMiKP pisze:Jeszcze więcej koordynacji różnych linii komunikacyjnych w nowym rozkładzie jazdy.
[quote="ZDMiKP
"]Dwanaście nowych, niskopodłogowych pociągów tramwajowych w ruchu.[/quote]spooney pisze:Komunikacja nocna według koncepcji "Rendevous" (odjazdy z częstotliwością modułową co 60 minut zsynchronizowane na Placu Kościeleckich)
Tak, wszystkie kursujące do Garbary, z czego jeden do Dworca a drugi na Wilczak. Zapomnieli, że są też inni mieszkańcy w tym mieście?
Dlaczego autobusy mają odjeżdżać tak wcześnie (xx:15)? Logika podpowiada, aby były o xx:30.ZDMiKP pisze:6.Komunikacja nocna według koncepcji "Rendevous" (odjazdy z częstotliwością modułową co 60 minut zsynchronizowane na Placu Kościeleckich).
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-06-30, 20:02
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Co oni zrobili z 61, 79, 83, 67 i 60!
61 - kolejny potworek jadący donikąd, nikt pewnie nie będzie mógł się połapać z jego rozkładem. Zamiast skierować ją gdzieś na pętlę to nie... Ludzie się nie połapią w tym, że będą musieli wsiąść na kładce w 61 w stronę Kapuścisk by dojechać na Szwederowo.. Kompletnie nieprzemyślany rozkład. Linia robiona na siłę w stylu "macie, a teraz się odczepcie".
79 - dlaczego tylko na Garbary a nie do Dworca albo chociaż przez Mazowiecką do Teatru Polskiego lub do Ronda Wielkopolskiego. Myślę, że to byłby dobry ruch. Wracając mógłby zahaczyć o Dworzec tak jak to robi 71.
83 - nawet nie będę komentować tego posunięcia. Dobry pomysł, wykonanie tragiczne.
67 - kolejna linia na Morską..nie za dużo ich już, rozumiem, że to w zamian za wycofanie 64 z Morskiej.
60 - kolejna linia na Morską. Powiela się z 55 od przystanku Piękna/Szubińska do Rondo Ossolińskich. Mogliby ją skierować do Os. Leśnego ulicami Wyszyńskiego (połączenie ze cmentarzem, którego obecnie nie ma, a było kiedyś [84]) i Modrzewiową. Z powrotem mógłby jechać Gdańską, Czerkaską, (Zabrać uczniów z LO7, ZSH i Gimnazjum) i potem Modrzewiową, Wyszyńskiego itd. Na pewno dużo uczniów mieszka w okolicy Skłodowskiego-Curie a tam połączenia bezpośredniego z Leśnym nie ma.
61 - kolejny potworek jadący donikąd, nikt pewnie nie będzie mógł się połapać z jego rozkładem. Zamiast skierować ją gdzieś na pętlę to nie... Ludzie się nie połapią w tym, że będą musieli wsiąść na kładce w 61 w stronę Kapuścisk by dojechać na Szwederowo.. Kompletnie nieprzemyślany rozkład. Linia robiona na siłę w stylu "macie, a teraz się odczepcie".
79 - dlaczego tylko na Garbary a nie do Dworca albo chociaż przez Mazowiecką do Teatru Polskiego lub do Ronda Wielkopolskiego. Myślę, że to byłby dobry ruch. Wracając mógłby zahaczyć o Dworzec tak jak to robi 71.
83 - nawet nie będę komentować tego posunięcia. Dobry pomysł, wykonanie tragiczne.
67 - kolejna linia na Morską..nie za dużo ich już, rozumiem, że to w zamian za wycofanie 64 z Morskiej.
60 - kolejna linia na Morską. Powiela się z 55 od przystanku Piękna/Szubińska do Rondo Ossolińskich. Mogliby ją skierować do Os. Leśnego ulicami Wyszyńskiego (połączenie ze cmentarzem, którego obecnie nie ma, a było kiedyś [84]) i Modrzewiową. Z powrotem mógłby jechać Gdańską, Czerkaską, (Zabrać uczniów z LO7, ZSH i Gimnazjum) i potem Modrzewiową, Wyszyńskiego itd. Na pewno dużo uczniów mieszka w okolicy Skłodowskiego-Curie a tam połączenia bezpośredniego z Leśnym nie ma.
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
79 mógłby jechać na trasie Wyżyny - Rycerska (Glinkami, Solskiego, Bielicką, przez Stare Szwederowo, Stromą i dalej po trasie do dworca)
Co do 83 to Ronda Maczka jest z d... wzięte. Żaden węzeł przesiadkowy. Powinni do Rekinowej wydłużyć.
Co do 83 to Ronda Maczka jest z d... wzięte. Żaden węzeł przesiadkowy. Powinni do Rekinowej wydłużyć.
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Co do Ronda Maczka - po przebudowie to będzie w miarę dobry punkt przesiadkowy. A przystanek do wysiadania (podejrzewam) będzie na nowym moście już. Stamtąd przejście przez dwie jezdnie na przystanek w kierunku osowej:
http://brouter.de/brouter-web/#zoom=18& ... at=geojson
A powrót - przesiadka z Osowej w kierunku Fordonu:
http://brouter.de/brouter-web/#zoom=18& ... at=geojson
http://brouter.de/brouter-web/#zoom=18& ... at=geojson
A powrót - przesiadka z Osowej w kierunku Fordonu:
http://brouter.de/brouter-web/#zoom=18& ... at=geojson