Układ KM po uruchomieniu tramwaju do Fordonu 2016
Moderator: spooney
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Bo dwanaście pociągów nie wystarczy przecież na całość obsługi. Już w tej chwili na samej trójce jest ile, dziesięć kolejności?
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
No właśnie tyle. Całkiem o tym zapomniałemKrzysztof Ziętara pisze:Już w tej chwili na samej trójce jest ile, dziesięć kolejności?
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Z FB ZDMiKP:
Anna Fuksiewicz: A ja mam nadzieję, że choć jeden z tramwajów jadących z Fordonu skierowany zostanie do Myślęcinka. Likwidacja "starej" trasy 1 jest błędem....część miasta pozbawiona została bez przesiadkowej możliwości dojazdu do tego miejsca.
/mod/ post przeniesionyZarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: Anna Wstępnie możemy zdradzić, że planujemy powrót takiej relacji ;)
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Dobra wiadomość! Po likwidacji linii 83 i 84 powstanie dziura z dojazdem w rejon Śródmieścia i Leśnego. Oby zrobili połączenie Piłsudskiego - Las Gdański.Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: Anna Wstępnie możemy zdradzić, że planujemy powrót takiej relacji ;)
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Czeka nas rewolucyjna zmiana w komunikacji. Co wy na to?
Gazeta Wyborcza
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... Co_wy.html
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Również nie ma sensu trasować wszystkich linii tramwajowych w głąb Fordonu.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Wielu opcji nie w głąb to nie ma, można zakończyć przy Piłsudskiego. Nie jestem pewien czy jest sens dowozić ludzi tylko do Korfantego np.
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
3 Mariampol - Rycerska (w takcie 10/15)
7 Piłsudskiego - Kapuściska (w takcie 15/20)
9 Piłsudskiego - Las Gdański (w takcie 15/20)
7 Piłsudskiego - Kapuściska (w takcie 15/20)
9 Piłsudskiego - Las Gdański (w takcie 15/20)
Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
W zależności od liczby linii tramwajowych mogłoby wyglądać to tak:
Linia 7: Pętla Korfantego - Kapuściska
Linia 3: Pętla Piłsudskiego - Rycerska
Linia 9: Pętla Geodetów - Wilczak
albo tak:
Linia 7: Pętla Korfantego - Kapuściska
Linia 3: Pętla Geodetów - Wilczak
Nasuwa się jednak pytanie, który kierunek dla mieszkańców Fordonu jest istotniejszy, czy Kapuściska czy Wilczak? Ten ważniejszy powinien być łączony z Pętlą Geodetów. W moim przykładzie uznałem, że Wilczak.
Linia 7: Pętla Korfantego - Kapuściska
Linia 3: Pętla Piłsudskiego - Rycerska
Linia 9: Pętla Geodetów - Wilczak
albo tak:
Linia 7: Pętla Korfantego - Kapuściska
Linia 3: Pętla Geodetów - Wilczak
Nasuwa się jednak pytanie, który kierunek dla mieszkańców Fordonu jest istotniejszy, czy Kapuściska czy Wilczak? Ten ważniejszy powinien być łączony z Pętlą Geodetów. W moim przykładzie uznałem, że Wilczak.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Po co ludziom z Fordonu połączenie z Wilczakiem? Ile osób skorzysta z tej relacji 5, 10 czy 20?Luigi pisze:Nasuwa się jednak pytanie, który kierunek dla mieszkańców Fordonu jest istotniejszy, czy Kapuściska czy Wilczak? Ten ważniejszy powinien być łączony z Pętlą Geodetów. W moim przykładzie uznałem, że Wilczak.
Najczęściej musi tramwaj kursować na odcinku Fordon - rondo Jagiellonów
Jedna linia przez Garbary do Dworca, druga na Gdańską. Trzecia na Kapy, ale nie z Korfantego! To pętla awaryjna!!
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Zero synchronizacji w kierunku miasta.reputed pisze:3 Mariampol - Rycerska (w takcie 10/15)
7 Piłsudskiego - Kapuściska (w takcie 15/20)
9 Piłsudskiego - Las Gdański (w takcie 15/20)
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
to 3 co 7,5min, a 9 co 15 minutKamil3836 pisze:Zero synchronizacji w kierunku miasta.
W ogóle moim zdaniem to okazja by zmienić takt na 10 i 20 minut,
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Małe przecieki co do wprowadzenia linii autobusowych z Fordonu do miasta po ukończeniu budowy.Daniel Luksemburg: Linia 109, to by na stałe mogła zostać
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: Wstępnie zakładamy funkcjonowanie linii przyspieszonej w takim kształcie po uruchomieniu tramwaju do Fordonu. Wspólnie z nowymi liniami tramwajowymi zastąpiłaby ona linie nr 83 i 84.
Daniel Luksemburg: A czy takich linii planujecie więcej?
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: Wstępnie dwie.
https://www.facebook.com/45501130452480 ... =1&theater
Nie wiem czy dobrze zacytowałem.
/mod/ post przeniesiony
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Jak w projekcie remarszrutyzacji, jedna linia z Tatrzańskiego przez Kamienną i WZ na Rekinową, druga ze Starego Fordonu przez Kamienną, Bronikowskiego do BelmyDarron pisze:Małe przecieki co do wprowadzenia linii autobusowych z Fordonu do miasta po ukończeniu budowy.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 2013-02-24, 23:40
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Druga też z Tarzańskiego przez Bora-Komorowskiego.spooney pisze:druga ze Starego Fordonu
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Nie, to już akurat jest nieaktualneObserwator pisze:Druga też z Tarzańskiego przez Bora-Komorowskiego.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 2013-02-24, 23:40
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
I tak jakaś linia przez B-K będzie musiała jeździć. I nie mówię o nocnym.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
a gdzie to jest napisane?Obserwator pisze:I tak jakaś linia przez B-K będzie musiała jeździć
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
74Obserwator pisze:I tak jakaś linia przez B-K będzie musiała jeździć
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
napisane jasno w piśmie ZDMiKP z 28.08.2014
pkt. 21 W pierwotnym projekcie nie planowano uruchomienia linii autobusowej kursującej wzdłuż ulic: Wyzwolenia, Geodetów
i Bora-Komorowskiego jednak przy opracowaniu ostatecznego układu będzie wzięta pod uwagę taka możliwość
pkt. 21 W pierwotnym projekcie nie planowano uruchomienia linii autobusowej kursującej wzdłuż ulic: Wyzwolenia, Geodetów
i Bora-Komorowskiego jednak przy opracowaniu ostatecznego układu będzie wzięta pod uwagę taka możliwość
piterek30
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Może chodzi jednak o planowaną przyspieszoną 106 w tym przypadku chodziło najbardziej o skomunikowanie wszystkich osiedli częściowo nad Wisłą, Terenów Nadwiślańskich z pętlą na Osiedlu Tatrzańskim.
piterek30
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Z drugiej strony po co w Starym Fordonie dwie całodzienne linie autobusowe kursujące we wszystkie dni tygodnia (brak tak dużych potoków pasażerskich) 65 jadący z Osiedla Nad Wisłą w zupełności wystarczy.
piterek30
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Oj chyba nie:piterek30 pisze:Może chodzi jednak o planowaną przyspieszoną 106
spooney pisze:jedna linia z Tatrzańskiego przez Kamienną i WZ na Rekinową, druga ze Starego Fordonu przez Kamienną, Bronikowskiego do Belmy
Obserwator pisze:Druga też z Tarzańskiego przez Bora-Komorowskiego.
spooney pisze:Nie, to już akurat jest nieaktualne
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Linie tramwajowe muszą pełnić rolę "szkieletu" komunikacji. Autobusy powinny dowozić pasażerów na wspólny przystanek, na którym będzie można szybko i wygodnie przesiąść się do tramwaju. Linie autobusowe kursować będą niejednokrotnie przez całe miasto, w dodatku dublując tramwaje.
Budowa linii tramwajowej do Fordonu
Oto koncepcja komunikacji po zbudowaniu tramwaju do Fordonu
bydgoszcz.gazeta.pl
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... ju_do.html
Re: Budowa linii tramwajowej do Fordonu
Kubuś pisze:Oto koncepcja komunikacji po zbudowaniu tramwaju do Fordonu
bydgoszcz.gazeta.pl
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... ju_do.html
Czy ta koncepcja to nie jest z projektu remarszrutyzacji wzięta? Bo gdzieś czytałem, że ZDMiKP jeszcze nie zdecydował dokładnie, a Ci z czymś takim wyskakują.
Budowa linii tramwajowej do Fordonu
Skoro Redaktor bierze się za pisanie takiego artykułu to "chyba" potwierdza u źródła takie informacje. Chyba... Przynajmniej tak to powinno wyglądać.
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Niestety jest, nie powinno to nikogo dziwić.Atako pisze:Czy ta koncepcja to nie jest z projektu remarszrutyzacji wzięta?
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Zgłoś swoje uwagi w sprawie linii tramwajowej do Fordonu
EB
http://express.bydgoski.pl/327884,Zglos ... rdonu.html
Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu
Aż dziwne że nikt nic nie komentuje