Układ KM po uruchomieniu tramwaju do Fordonu 2016

Moderator: spooney

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-21, 16:17

Całkowita likwidacja, wsiądź w samochód :lol:
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

dostuber12
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-30, 20:02

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: dostuber12 » 2015-11-21, 16:22

Pewnie nie ma zbyt dużo zmian, choć mogę się mylić. Jak widać, ZDMiKP jest nieprzewidywalny. :kreci:

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-21, 22:57

A ja mam takie pytanie: skoro 3 i 8 jadą przez Jagiellońską, to czemu 5 nie jedzie przez Babią Wieś?

Kevin Kotoliński
Członek Stowarzyszenia
Posty: 119
Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kevin Kotoliński » 2015-11-21, 23:21

Podejrzewam, że to kwestia synchronizacji na odcinku Garbary - Łoskoń
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-21, 23:37

Kamil3836 pisze:Linia nr 9 Rondo Kujawskie - Stomil
Muszę zapytać: po co? I dlaczego
Kamil3836 pisze:ta linia ma sens jedynie jeśli dojedzie do Łęgnowa
?

dostuber12
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-30, 20:02

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: dostuber12 » 2015-11-22, 15:22

Wydaje mi się, że linia nr 9 jest stworzona tylko dlatego, by stworzyć ciąg liczb 1-10. Linia na siłę robiona. Pół roku minie i znowu będzie brakowało jednej liczby w ciągu... Choć być może jest takie zapotrzebowanie.

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-11-22, 15:37

Mimo wszystko nowa galeria zwiększa potoki na odcinku Wojska Polskiego.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Kawka
Posty: 207
Rejestracja: 2012-05-09, 01:26
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kawka » 2015-11-22, 19:18

Kamil3836 pisze:Linie tramwajowe od stycznia 2016:

Linia nr 1 Wilczak - Las Gdański (co 20 min.), do godz. 20
Linia nr 2 Las Gdański - Rondo Kujawskie (co 20 min.)
Linia nr 3 Wilczak - Łoskoń (co 20 min.)
Linia nr 4 Bielawy - Glinki (co 20 min., w szczycie co 10 min.)
Linia nr 5 Rycerska - Łoskoń (co 20 min., w szczycie co 10 min.) !!!
Linia nr 6 Bielawy - Łęgnowo (co 20 min.)
Linia nr 7 Kapuściska - Niepodległości (co 20 min.), do godz. 20
Linia nr 8 Rycerska - Kapuściska (co 20 min., w szczycie co 10 min.)
Linia nr 9 Rondo Kujawskie - Stomil, kursy w szczycie, w międzyszczycie i wieczorem jako linia nr 6 (solówki)
Linia nr 10 Las Gdański - Niepodległosci (co 20 min.), do godz. 20
Wszystko ładnie pięknie ale te kursowanie do godz. 20 to porażka. Zamiast tworzyć na siłę linię 9 proponowałbym wozokilometry przeznaczyć na wieczorne kursy linii nr 7. Nie podoba mi się także ograniczenie co do linii 1 i nie rozumiem po co wzmacniać linię 4 w szczycie!?

dostuber12
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-30, 20:02

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: dostuber12 » 2015-11-22, 19:58

Ciekawe w jaki sposób uzasadnią zapotrzebowanie na połączenie Rondo Kujawskie - Stomil, bo zapewne do każdej zmiany będzie jakaś adnotacja - dlaczego. Tak mówią, że każde połączenie musi być rentowne. Ciekawe jak będzie w tym przypadku. Już linia autobusowa 72 (Wyścigowa-Tatrzańskie) miała większą rację bytu niż dziewiątka.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-23, 10:49

Luigi pisze:Jeśli jest już taki układ że 5 ma jechać na Łoskoń to bezwzględnie należy pozostawić ją przez Babią Wieś.
Jesteś uparty. Powiem Tobie, że jak 3 jeździła przez Babią Wieś, to jeździła dużo puściejsza. Nie ma najmniejszego sensu kierować jakąkolwiek linię z Fordonu. Uzasadnione to jest logiką oraz potokami pasażerskimi.
dostuber12 pisze: Tak mówią, że każde połączenie musi być rentowne.
Komunikacja nigdy nie będzie rentowna.
Kawka pisze:Wszystko ładnie pięknie ale te kursowanie do godz. 20 to porażka.
Właśnie bardzo dobrze, nie ma sensu utrzymywać wszystkich linii po 20, efektywniej jest mniej linii a częściej.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-23, 15:37

Ponawiam pytanie: dlaczego 9 ma sens tylko jeżeli dojedzie do Łęgnowa?

landart
Posty: 76
Rejestracja: 2013-07-20, 19:35

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: landart » 2015-11-23, 17:32

Kawka pisze:nie rozumiem po co wzmacniać linię 4 w szczycie!?
Może dlatego, że jest jedyną linią w nowym układzie poprowadzoną na Glinki? Innego racjonalnego powodu nie potrafię wyszukać.

Tak zacząłem się zastanawiać, czy samo wydłużenie "siódemki" do Fordonu rzeczywiście spowoduje duże zwiększenie potoków pasażerskich na tej trasie? Obecnie także kursuje do 20, a po tej godzinie byłaby zawsze jakaś alternatywa w postaci 8+69/89... Ktoś ma informacje albo zaobserwował, ile ludzi jeździ w szczycie porannym, a ile w pozostałych godzinach? Bo naprawdę znaczącą zmianą w stosunku do aktualnego rozkładu jest raczej wycięcie wzmocnień w godzinach 7-8 i tę kwestię poddałbym dyskusji. Oczywiście pod warunkiem, że obecne szczytowe wzmocnienia mają sens, a nie wiem tego, bo 7-ką nie jeżdżę.

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-24, 00:19

Jeszcze jedno pytanie: rozumiem, że w nowym układzie na 7 będą jeździły składy? Czy się mylę?

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-24, 01:50

Solówki przy co 20 minutach nie pomieszczą wszystkich, no chyba, że ludzie wybiorą opcję z przesiadką 3/5/10+8.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-24, 10:51

Kris pisze:Jeszcze jedno pytanie: rozumiem, że w nowym układzie na 7 będą jeździły składy? Czy się mylę?
Mylisz się.
Kris pisze:dlaczego 9 ma sens tylko jeżeli dojedzie do Łęgnowa?
Bo na Łęgnowie kawałek dalej masz chociaż mieszkania, a na Stomilu pustkę.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Karol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 607
Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
Kontakt:

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Karol » 2015-11-24, 10:53

Kris pisze:dlaczego 9 ma sens tylko jeżeli dojedzie do Łęgnowa?
Kamil3836 pisze:Bo na Łęgnowie kawałek dalej masz chociaż mieszkania, a na Stomilu pustkę.
Na Stomilu masz 6 lub 7 3.
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-11-24, 11:04

Te dyskusje do niczego nie prowadzą. Zaczynacie być jak skyscrapercity, każdy ma wielkie plany i pomysły i wszystkie równo bez sensu ;)
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Luigi
Posty: 111
Rejestracja: 2014-04-23, 18:37
Lokalizacja: Bartodzieje

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Luigi » 2015-11-24, 12:37

Kamil3836 pisze:Jesteś uparty. Powiem Tobie, że jak 3 jeździła przez Babią Wieś, to jeździła dużo puściejsza. Nie ma najmniejszego sensu kierować jakąkolwiek linię z Fordonu. Uzasadnione to jest logiką oraz potokami pasażerskimi.
Bądź chociaż konsekwentny w formułowaniu swojego zdania na temat proponowanych zmian układu KM, bo je zmieniasz w zależności od tego czy pasuje do Twoich cudownych pomysłów czy też nie. Kilka tygodni temu tak skwitowałeś mój pomysł odnośnie linii 77:
Kamil3836 pisze:Tłumy nie jeżdżą, ale to nie powód, aby odcinać pracowników do komunikacji.
Teraz gdy jest okazja wzbogacić schemat linii tramwajowych o nieużytkowany skręt na Rondzie Toruńskim, dając nową, stałą trasę, z której na pewno korzystałaby część pasażerów (być może niewielka ale jednak) to nagle jesteś przeciwny bo burzy to Twoje plany. To jak to jest... komunikacja dla mieszkańców, czy tak nie do końca? :cool:

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: tomasz792 » 2015-11-24, 13:50

Jak tak bardzo chcą linie do Lasu Gdańskiego z Fordonu to niech ta linia jedzie przez Babią Wieś.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-24, 14:25

tomasz792 pisze:Jak tak bardzo chcą linie do Lasu Gdańskiego z Fordonu to niech ta linia jedzie przez Babią Wieś.
Najlepiej jak się nie korzysta z danej linii to wysyłać pasażerów na około, w końcu czy będą jechać 40 czy 45 minut nie zrobi to na nich różnicy, pomijam fakt Twojego pomysłu 3 linii przez Babią Wieś, dwóch do Lasu Gd.
Luigi pisze:Bądź chociaż konsekwentny w formułowaniu swojego zdania na temat proponowanych zmian układu KM, bo je zmieniasz w zależności od tego czy pasuje do Twoich cudownych pomysłów czy też nie. Kilka tygodni temu tak skwitowałeś mój pomysł odnośnie linii 77:
Luigi pisze:Teraz gdy jest okazja wzbogacić schemat linii tramwajowych o nieużytkowany skręt na Rondzie Toruńskim, dając nową, stałą trasę, z której na pewno korzystałaby część pasażerów (być może niewielka ale jednak) to nagle jesteś przeciwny bo burzy to Twoje plany. To jak to jest... komunikacja dla mieszkańców, czy tak nie do końca? :cool:
Jestem konsekwentny. Część linii zostawia się nawet jeśli mają mało pasażerów, ale są jedynymi w danej okolicy. Co innego tworzenie połączenia dla kilku osób na trasie gdzie już funkcjonują jakieś linie komunikacji miejskiej. Trzeba brać pod uwagę nie tylko widzimisię pasażerów, ale też szereg innych czynników, budżet, ekonomię, rozkład potoków itp.
Poza tym pisałeś:
Na Niklową w pozostałych godzinach to nie wiem kto jeździ, a nawet gdyby to od Podmiejskiej max 20 minut pieszo i się jest.
Od Jagiellońskiej max 10-15 minut pieszo i się jest na Babiej Wsi. Równie dobrze można "wzbogacić schemat linii tramwajowych o nieużytkowany skręt" na rondzie Jagiellonów lub przy Garbary. Tylko po co? Żeby miłośnicy mieli frajdę?
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: tomasz792 » 2015-11-24, 14:34

Kamil 2 obowiązkowo przez Jagiellońską ,przez Babią 10 i 6. Z Gdańskiej mało ludzi będzie jeździło do Fordonu. Jak jeździła 1do Wyścigowej a 94 jechał przez Pks , szału nie było. Największe potoki do Ronda Jagiellonów.Jak komuś będzie zależało na czasie przejazdu to wsiądzie w 3 lub 5 do Ronda i tam się przesiądzie a nie będzie czekał 20 minut na 10.

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-25, 01:12

Karol pisze:Na Stomilu masz 6 lub 7 3
Hmmm... a odciążenie tych linii? :niepewny:

Luigi
Posty: 111
Rejestracja: 2014-04-23, 18:37
Lokalizacja: Bartodzieje

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Luigi » 2015-11-25, 14:35

Kamil3836 pisze:Co innego tworzenie połączenia dla kilku osób na trasie gdzie już funkcjonują jakieś linie komunikacji miejskiej.
Jakieś... no to zostawia się aż JEDNĄ linię na Babią Wieś, a przez Dworzec Autobusowy daje aż SZEŚĆ... gdzie tu zachowanie jakichś przyzwoitych proporcji? Mamy od niedawna oddaną do użytku drugą halę. Na obydwu halach w każdym tygodniu sporo się dzieje - zawody sportowe, targi, koncerty itp. Do tego przystanek Zbożowy Rynek, który jednak generuje trochę pasażerów. Nie wiem, ale ja swojego zdania na pewno nie zmienię - nieużytkowany skręt na R. Toruńskim byłby pożyteczny liniowo. Swój wątek kończę bo i tak już jest za późno skoro jest już wszystko ustalone.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-25, 14:45

Luigi pisze:no to zostawia się aż JEDNĄ linię na Babią Wieś, a przez Dworzec Autobusowy daje aż SZEŚĆ
Przez Babią Wieś dwie, a Dworzec Autobusowy pięć. Zresztą zauważ różnicę w potokach na Babiej a Jagiellońskiej.
Luigi pisze:Na obydwu halach w każdym tygodniu sporo się dzieje
5 minut do r. Toruńskiego, a 10 do Łużyckiej.
Luigi pisze:wój wątek kończę bo i tak już jest za późno skoro jest już wszystko ustalone.
Tak, wszystko jest zaklepane.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-11-25, 15:45

nieużytkowany skręt na R. Toruńskim byłby pożyteczny liniowo.
Nie no ten argument mnie powalił. Znam jedną osobę która jeździła przez Babią Wieś a nie przez PKS i była z tego zadowolona. Znajomy omijał w ten sposób kontrole przy PKS i jeździł naokoło. Dla kasującego bilet to fatalny pomysł.
A na czas meczów czy targów można uruchomić dodatkowe linie.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-25, 16:13

Kamil3836 pisze:Linia nr 1 Wilczak - Las Gdański (co 20 min.), do godz. 20
Linia nr 2 Las Gdański - Rondo Kujawskie (co 20 min.)
Linia nr 3 Wilczak - Łoskoń (co 20 min.)
Linia nr 4 Bielawy - Glinki (co 20 min., w szczycie co 10 min.)
Linia nr 5 Rycerska - Łoskoń (co 20 min., w szczycie co 10 min.) !!!
Linia nr 6 Bielawy - Łęgnowo (co 20 min.)
Linia nr 7 Kapuściska - Niepodległości (co 20 min.), do godz. 20
Linia nr 8 Rycerska - Kapuściska (co 20 min., w szczycie co 10 min.)
Linia nr 9 Rondo Kujawskie - Stomil, kursy w szczycie, w międzyszczycie i wieczorem jako linia nr 6 (solówki)
Linia nr 10 Las Gdański - Niepodległosci (co 20 min.), do godz. 20
Jak z taborem na liniach?

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-11-25, 16:40

Takim jaki będzie, dużego wyboru nie ma :strzela:
Zamiast zadawać dziwne pytania popatrz w starsze tematy. 12 wagonów na Fordon podziel na linie które tam dotrą. A tramicusy obsadź pod płot zajezdni, tzn. teoretycznie na linie 2 i 8, albo 4.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-25, 20:01

Oj Darek chyba mnie w ogóle nie zrozumiałeś :(

Już wcześniej myślałem tak:

1 - Z2
2 - Z2+Z3 (raczej nie Z2)
3 - jw.
4 - Z2 (raczej nie jw.)
5 - jak 2 i 3
6 - Z2
7 - Z1 (było wspomniane)
8 - jak 2, 3 i 5
9 - Z1 (było wspomniane)
10 - jak 2, 3, 5 i 8

Czy ktoś może potwierdzić/sprostować?

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Marcin_558 » 2015-11-29, 19:19

Honzo pisze:2 stycznia - to aktualny termin uruchomienia linii tramwajowej do Fordonu. O ile Pesie uda się wyprodukować co najmniej 7 nowych tramwajów do tego czasu, bo to niezbędne minimum do włączenia nowej trasy do sieci.
Jest już nowy układ komunikacyjny. W przyszłym tygodniu zostanie przedstawiony oficjalnie. Oto najważniejsze założenia:
Linie tramwajowe:
1-bz
2-r. Kujawskie-Las Gdański przez Babią Wieś
3-Łoskoń-Wilczak
4-bz
5-Łoskoń-Rycerska
6-bz
7-Niepodległości-Kapuściska
8-Kapuściska-Rycerska
9-r.Kujawskie-Stomil
10-Niepodległości-Las Gdański
Linie 7 i 10 kursują do godz. 20, 9 - szczytowa.
Podstawowa częstotliwość wszystkich linii: 20szczyt/20poszczyt/20wieczór/20weekend
Odstępstwa: linia 10: 10/10/20/20; linie 5 i 8: 10/20/20/20, linia 7 - wzmocnienia w szczycie

Linie autobusowe:
51, 52, 54, 55, 57, 58, 66, 68, 71, 73, 74, 76, 80, 86, 32N, 34N międzygminne - bez zmian
53-Dworzec Błonie-Łukasiewicza przez Solskiego
56-Belma-Glinki/Park Przemysłowy Biurowiec
59-Błonie-Kapuściska/Zachem-Łęgnowo
60-Błonie-Morska przez Wały Jagiellońskie, Skłodowskiej
61-Rekinowa-Kapuściska
62-Garbary-Lisia/Belma
64-Barwna-Przemysłowa
65-Stary Fordon-Nad Wisłą
67-Rycerska-Łęczycka
69-przez Skłodowskiej, Wyszyńskiego
71-bez kursów na Niklową
75-Przylesie-Ostromecko przez Twardzickiego - sezon
77-Niklowa-Morska przez Kruszyńską
79-Rycerska-Magnuszewska
81-Tatrzańskie-Ikea/Brdyujście
82-Tatrzańskie-Jasiniecka
83-Tatrzańskie-Czyżkówko przez WZ (bez zjazdu w Powstańców Wlkp.)
89-Tatrzańskie-Błonie przez UTP, Skłodowskiej, Wyszyńskiego
31N-Leśne-Łoskoń przez Dworzec Gł., Pl. Kościeleckich, Kapuściska, Nowokielecką, Toruńską, Sporną, Centrum Onkologii (cześć kursów z Podkowy oraz przez Mokrą i Zajezdnię Tramwajową)
33N-Piaski-Łoskoń przez Dworzec Gł., Pl. Kościeleckich, Bartodzieje, Brdyujście, Stary Fordon
35N-Pl. Kościeleckich-Rekinowa przez Kruszyńską
36N-Łęgnowo-Lisia przez Toruńską, Pl. Kościeleckich, Solskiego - część kursów na Kapuściska przez Zachem i do Belmy.
Podstawowa częstotliwość
15szczyt/20poszczyt/30wieczór/20weekend
Odstępstwa:
54: 9/13/20/20
57: 20/20/20/20
69,60: 30/40/30/40 (linia nr 60 kursuje do 20)
62-nie kursuje w dni wolne
64,68,79:10/12-13/20/20
66,86: 30/40/60/60
69,89: 12/20/30/20
73:60/60/60/100
76:15/60/60/60 (bez niedziel, w soboty w szczycie)
80:30/30/30/60
81,82: 30/30/30/30
83:20/30/30/30
nocne: 60

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=5329
Nawet nie pomyśleli o połączeniu o które się prosi Os.Błonie(Szubińska - Broniewskiego) - Wilczak(Nasypowa - Nakielska) - Flisy(Bronikowskiego - Mińska) - Osowa Góra(Kruszyńska - Kolbego - Rekinowa). Żenua. Nikt nie chce w zachodniej części miasta popylać na około przez Rondo Grunwaldzkie. Głupiej alternatywy nie umieją wprowadzić. :strzela: :jezor:
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-11-29, 19:33

Z okolic Teatru telepać się przez r. Jagiellonów tramwajem, zamiast jechać bezpośrednio i szybko autobusem 83. Życzę powodzenia, wielu chętnych nie będzie.
Przedłużenie 83 na Czyżkówko - rozumiem że przez Nad Torem? Czyli przesiadka na 71 tragicznie niewygodna, trzeba przejść całe rondo. Tylko wydłużenie do stacji Bydgoszcz Zachód gwarantuje wygodne przesiadki!
Dobrze że nasz pomysł z linią 79 przeszedł, ale brakuje cały czas linii 74bis, co zmusza mieszkańców Tatrzańskiego do telepania się Twardzickiego, zamiast wygodnej przesiadki na wiadukcie, co skróciłoby podróż o kilka minut.
Dlaczego 57 na Błonie a nie do stacji PKP Błonie?
Czekamy na podsumowanie konsultacji i wyjaśnienia, bo mogło być znacznie lepiej.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

ODPOWIEDZ