Układ KM po uruchomieniu tramwaju do Fordonu 2016

Moderator: spooney

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-29, 20:04

Jeżdżę linią 83 codziennie do szkoły do dworca i naprawdę przy Mickiewicza wysiada połowa, a nawet 2/3 pasażerów, i naprawdę im współczuję. Głównie to młodzież i dzieciaki, więc nie wiem o której będzie trzeba wychodzić, żeby do szkoły na tą 8 dojechać... Na około tramwajem zajmie to więcej czasu. Ale jest kilka rozwiązań, które są lepsze, niż zapowiadano. A co do linii 65, to jest błąd, prawda?
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-29, 20:23

65 Leśne - Nad Wisłą.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Kevin Kotoliński
Członek Stowarzyszenia
Posty: 119
Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kevin Kotoliński » 2015-11-29, 20:49

Jestem pozytywnie zaskoczony 61 oraz 79. 77 też mnie nieco zaskoczyło. Ale 83 powinien jechać Kamienną, Wyszyńskiego, Powstańców, Mickiewicza, Gdańską, Artyleryjską
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: black125 » 2015-11-29, 22:10

Dziękuje za takie zmiany jako mieszkaniec Glinek, zabranie 5 oraz zrobienie 4 co 20 min cały dzień, czy jest błąd i w szczycie co 10 min?
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-29, 22:16

4 w szczycie i po co 10, wieczorem i dni wolne co 20.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: black125 » 2015-11-29, 23:05

To w twoje rozpisce Kamil jest mały bład co do 4, nie bz :D
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-30, 02:59

Marcin_558 pisze:62-Garbary-Lisia/Belma
Zastanawiam się, po co tutaj Lisia.

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-30, 03:04

Żeby słupek nie stał nie używany.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-30, 06:05

Kris pisze:Zastanawiam się, po co tutaj Lisia
Już zrozumiałem - przecież 62 nie ma być linią szczytową :cegla:

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kris » 2015-11-30, 06:14

Przepraszam, że tak post pod postem, ale:
Marcin_558 pisze:Nawet nie pomyśleli o połączeniu o które się prosi Os.Błonie(Szubińska - Broniewskiego) - Wilczak(Nasypowa - Nakielska) - Flisy(Bronikowskiego - Mińska) - Osowa Góra(Kruszyńska - Kolbego - Rekinowa).
Przydałoby się. Kiedyś na profilu ZDMiKP było mówione o nachyleniu terenu (lub czymś podobnym). Nie tak dawno temu szedłem przez Nasypową i tak sobie teraz myślę: czy Kujawska nie ma większego nachylenia?

EDIT: Rozumiem, że 61 bez podjazdu do Garbar?

Kevin Kotoliński
Członek Stowarzyszenia
Posty: 119
Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kevin Kotoliński » 2015-11-30, 07:09

Kris pisze:Kiedyś na profilu ZDMiKP było mówione o nachyleniu terenu (lub czymś podobnym). Nie tak dawno temu szedłem przez Nasypową i tak sobie teraz myślę: czy Kujawska nie ma większego nachylenia?
Tak samo Smukalska, lub Meysnera.
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Marcin_558 » 2015-11-30, 15:41

Honzo pisze:Obsługa autobusowa KDD Trans od nowego roku: linie 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76. Reszta MZK Bydgoszcz.

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=5357
Ktoś coś? Potwierdzi?
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

lukasn26
Członek Stowarzyszenia
Posty: 408
Rejestracja: 2014-04-05, 07:51

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: lukasn26 » 2015-11-30, 18:14

To oni mają tyle taboru?

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-30, 18:44

Mi osobiście by się to podobało, cieszyłbym się, że chociaż na część 69 tj. 89 wróci MZK :)
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Awatar użytkownika
Hubert_865
Posty: 377
Rejestracja: 2014-08-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Hubert_865 » 2015-11-30, 18:46

Ignacy pisze:Mi osobiście by się to podobało, cieszyłbym się, że chociaż na część 69 tj. 89 wróci MZK :)
Chyba żartujesz... Tej firmy nie powinno być w ogóle.

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-30, 19:20

MZK nie powinno być w ogóle ??? :cegla:
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Awatar użytkownika
Hubert_865
Posty: 377
Rejestracja: 2014-08-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Hubert_865 » 2015-11-30, 19:21

Ignacy pisze:MZK nie powinno być w ogóle ??? :cegla:
KDD.

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-30, 19:26

No tak, ale niestety jest. I tu niestety ktoś na nią musi być skazany.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kamil3836 » 2015-11-30, 19:27

Marcin_558 pisze:Obsługa autobusowa KDD Trans od nowego roku: linie 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76. Reszta MZK Bydgoszcz.
51-4xK12
52-6xM18
53-5xK12
54-9xM12
55-5xK12
56-9xK18
57-8xM12
58-6xK12
59-4xM12
60-3xM12
61-8xM18
62-4xKDD
64-10xM18
65-8xM18
66-2xM8
67-4xK12
68-9xM18
69-11xK18
71-8xM18
73-3xK12
74-5xM12
76-3xK12
77-7xM12
79-8xM18
81-3xM12
82-3xM12
83-6xM18
89-11xM18
91-1xM12
92-3xM12
93/94-4xM12
Hubert_865 pisze:Chyba żartujesz... Tej firmy nie powinno być w ogóle.
Wolny rynek jest, każdy przewoźnik spełniający wymagania może stanąć do przetargu.
Ostatnio zmieniony 2015-11-30, 22:20 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 2 razy.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-30, 19:44

69-11xM18
89-11xM12

Coś tu chyba nie gra, na 89 solówki? Na 69 i 89 całość MZK?
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

Kevin Kotoliński
Członek Stowarzyszenia
Posty: 119
Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kevin Kotoliński » 2015-11-30, 19:46

Kamil3836 pisze: 69-11xM18
A nie K18?
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 757
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Ignacy » 2015-11-30, 19:52

Serio 89 na solówkach? To już mogło zostać w KDD, jak MZK ma braki, no chyba, że to jakiś spec obliczył, że solówka wystarczy.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

ikarusiarz
Posty: 754
Rejestracja: 2007-07-27, 20:32

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: ikarusiarz » 2015-11-30, 22:12

Był przetarg na 56 i 53?

Kevin Kotoliński
Członek Stowarzyszenia
Posty: 119
Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kevin Kotoliński » 2015-11-30, 22:13

Chyba powierzenie...
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2015-11-30, 22:33

Kevin Kotoliński pisze:Chyba powierzenie...
Powierzenie można robić spółce samorządowej, nie prywatnemu przewoźnikowi. Tutaj raczej żonglowanie pracą przewozową między MZK a KDD w ramach istniejących umów.

Kevin Kotoliński
Członek Stowarzyszenia
Posty: 119
Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Kevin Kotoliński » 2015-11-30, 22:35

56 pewnie za 69 a 53 z 62 za 67
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-11-30, 22:44

Wolny rynek jest, każdy przewoźnik spełniający wymagania może stanąć do przetargu.
Obecne przetargi to śmiech na sali. Jako Stowarzyszenie będziemy dążyć aby w kolejnych przetargach były zapisy o zatrudnieniu na umowy o pracę. Wtedy "tanim przewoźnikom" przestanie być wreszcie tak wesoło.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Marcin_558 » 2015-11-30, 22:47

55 -> 5/3 (K12) -> styczeń 2016: 55-5xK12
67 -> 6/3 (K12) -> styczeń 2016: 67-4xK12 -> 2 wolne
69 -> 21/12 (K18) -> styczeń 2016: 69-11xK18 i 56-9xK18

+ 13 nowych od KDD/Meteor co były na nową umowę 51, 58 i 76 + teraz 53, 56, 62, 73

Poprawcie jeśli popełniłem błąd?
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: reputed » 2015-12-01, 00:32

Darek pisze:
Wolny rynek jest, każdy przewoźnik spełniający wymagania może stanąć do przetargu.
Obecne przetargi to śmiech na sali. Jako Stowarzyszenie będziemy dążyć aby w kolejnych przetargach były zapisy o zatrudnieniu na umowy o pracę. Wtedy "tanim przewoźnikom" przestanie być wreszcie tak wesoło.
Czyli droższe będą wozokilometry w ofercie, a co za tym idzie droższa komunikacja. Wnioskując, chcecie żeby wszystko kursowało rzadziej. Rewelacja.

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

Post autor: Darek » 2015-12-01, 00:44

Pewnie, lepiej żeby autobusem popylał emeryt jeżdżący po 15 godzin dziennie, żeby z kiepskiej stawki godzinowej mieć na chleb i kredyt. Najlepiej wszyscy pracujmy na śmieciówkach, wszystko będzie tańsze. Tylko szybko zamienimy się w niewolników, bez urlopu i chorobowego. Grupa bogatych "przedsiębiorców" i cała reszta biednego plebsu... Żeby nie widzieć jakie to jest chore trzeba być albo zaślepionym korwinistą albo kapitalistą typu "Łódź w II poł. XIX wieku". Nie wiem co gorsze.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

ODPOWIEDZ