Strona 13 z 16

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-29, 20:04
autor: Ignacy
Jeżdżę linią 83 codziennie do szkoły do dworca i naprawdę przy Mickiewicza wysiada połowa, a nawet 2/3 pasażerów, i naprawdę im współczuję. Głównie to młodzież i dzieciaki, więc nie wiem o której będzie trzeba wychodzić, żeby do szkoły na tą 8 dojechać... Na około tramwajem zajmie to więcej czasu. Ale jest kilka rozwiązań, które są lepsze, niż zapowiadano. A co do linii 65, to jest błąd, prawda?

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-29, 20:23
autor: Kamil3836
65 Leśne - Nad Wisłą.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-29, 20:49
autor: Kevin Kotoliński
Jestem pozytywnie zaskoczony 61 oraz 79. 77 też mnie nieco zaskoczyło. Ale 83 powinien jechać Kamienną, Wyszyńskiego, Powstańców, Mickiewicza, Gdańską, Artyleryjską

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-29, 22:10
autor: black125
Dziękuje za takie zmiany jako mieszkaniec Glinek, zabranie 5 oraz zrobienie 4 co 20 min cały dzień, czy jest błąd i w szczycie co 10 min?

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-29, 22:16
autor: Kamil3836
4 w szczycie i po co 10, wieczorem i dni wolne co 20.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-29, 23:05
autor: black125
To w twoje rozpisce Kamil jest mały bład co do 4, nie bz :D

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 02:59
autor: Kris
Marcin_558 pisze:62-Garbary-Lisia/Belma
Zastanawiam się, po co tutaj Lisia.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 03:04
autor: Ignacy
Żeby słupek nie stał nie używany.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 06:05
autor: Kris
Kris pisze:Zastanawiam się, po co tutaj Lisia
Już zrozumiałem - przecież 62 nie ma być linią szczytową :cegla:

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 06:14
autor: Kris
Przepraszam, że tak post pod postem, ale:
Marcin_558 pisze:Nawet nie pomyśleli o połączeniu o które się prosi Os.Błonie(Szubińska - Broniewskiego) - Wilczak(Nasypowa - Nakielska) - Flisy(Bronikowskiego - Mińska) - Osowa Góra(Kruszyńska - Kolbego - Rekinowa).
Przydałoby się. Kiedyś na profilu ZDMiKP było mówione o nachyleniu terenu (lub czymś podobnym). Nie tak dawno temu szedłem przez Nasypową i tak sobie teraz myślę: czy Kujawska nie ma większego nachylenia?

EDIT: Rozumiem, że 61 bez podjazdu do Garbar?

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 07:09
autor: Kevin Kotoliński
Kris pisze:Kiedyś na profilu ZDMiKP było mówione o nachyleniu terenu (lub czymś podobnym). Nie tak dawno temu szedłem przez Nasypową i tak sobie teraz myślę: czy Kujawska nie ma większego nachylenia?
Tak samo Smukalska, lub Meysnera.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 15:41
autor: Marcin_558
Honzo pisze:Obsługa autobusowa KDD Trans od nowego roku: linie 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76. Reszta MZK Bydgoszcz.

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=5357
Ktoś coś? Potwierdzi?

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 18:14
autor: lukasn26
To oni mają tyle taboru?

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 18:44
autor: Ignacy
Mi osobiście by się to podobało, cieszyłbym się, że chociaż na część 69 tj. 89 wróci MZK :)

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 18:46
autor: Hubert_865
Ignacy pisze:Mi osobiście by się to podobało, cieszyłbym się, że chociaż na część 69 tj. 89 wróci MZK :)
Chyba żartujesz... Tej firmy nie powinno być w ogóle.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:20
autor: Ignacy
MZK nie powinno być w ogóle ??? :cegla:

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:21
autor: Hubert_865
Ignacy pisze:MZK nie powinno być w ogóle ??? :cegla:
KDD.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:26
autor: Ignacy
No tak, ale niestety jest. I tu niestety ktoś na nią musi być skazany.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:27
autor: Kamil3836
Marcin_558 pisze:Obsługa autobusowa KDD Trans od nowego roku: linie 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76. Reszta MZK Bydgoszcz.
51-4xK12
52-6xM18
53-5xK12
54-9xM12
55-5xK12
56-9xK18
57-8xM12
58-6xK12
59-4xM12
60-3xM12
61-8xM18
62-4xKDD
64-10xM18
65-8xM18
66-2xM8
67-4xK12
68-9xM18
69-11xK18
71-8xM18
73-3xK12
74-5xM12
76-3xK12
77-7xM12
79-8xM18
81-3xM12
82-3xM12
83-6xM18
89-11xM18
91-1xM12
92-3xM12
93/94-4xM12
Hubert_865 pisze:Chyba żartujesz... Tej firmy nie powinno być w ogóle.
Wolny rynek jest, każdy przewoźnik spełniający wymagania może stanąć do przetargu.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:44
autor: Ignacy
69-11xM18
89-11xM12

Coś tu chyba nie gra, na 89 solówki? Na 69 i 89 całość MZK?

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:46
autor: Kevin Kotoliński
Kamil3836 pisze: 69-11xM18
A nie K18?

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 19:52
autor: Ignacy
Serio 89 na solówkach? To już mogło zostać w KDD, jak MZK ma braki, no chyba, że to jakiś spec obliczył, że solówka wystarczy.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 22:12
autor: ikarusiarz
Był przetarg na 56 i 53?

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 22:13
autor: Kevin Kotoliński
Chyba powierzenie...

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 22:33
autor: Krzysztof Ziętara
Kevin Kotoliński pisze:Chyba powierzenie...
Powierzenie można robić spółce samorządowej, nie prywatnemu przewoźnikowi. Tutaj raczej żonglowanie pracą przewozową między MZK a KDD w ramach istniejących umów.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 22:35
autor: Kevin Kotoliński
56 pewnie za 69 a 53 z 62 za 67

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 22:44
autor: Darek
Wolny rynek jest, każdy przewoźnik spełniający wymagania może stanąć do przetargu.
Obecne przetargi to śmiech na sali. Jako Stowarzyszenie będziemy dążyć aby w kolejnych przetargach były zapisy o zatrudnieniu na umowy o pracę. Wtedy "tanim przewoźnikom" przestanie być wreszcie tak wesoło.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-11-30, 22:47
autor: Marcin_558
55 -> 5/3 (K12) -> styczeń 2016: 55-5xK12
67 -> 6/3 (K12) -> styczeń 2016: 67-4xK12 -> 2 wolne
69 -> 21/12 (K18) -> styczeń 2016: 69-11xK18 i 56-9xK18

+ 13 nowych od KDD/Meteor co były na nową umowę 51, 58 i 76 + teraz 53, 56, 62, 73

Poprawcie jeśli popełniłem błąd?

Re: Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-12-01, 00:32
autor: reputed
Darek pisze:
Wolny rynek jest, każdy przewoźnik spełniający wymagania może stanąć do przetargu.
Obecne przetargi to śmiech na sali. Jako Stowarzyszenie będziemy dążyć aby w kolejnych przetargach były zapisy o zatrudnieniu na umowy o pracę. Wtedy "tanim przewoźnikom" przestanie być wreszcie tak wesoło.
Czyli droższe będą wozokilometry w ofercie, a co za tym idzie droższa komunikacja. Wnioskując, chcecie żeby wszystko kursowało rzadziej. Rewelacja.

Planowany układ KM po wybudowaniu tramwaju do Fordonu

: 2015-12-01, 00:44
autor: Darek
Pewnie, lepiej żeby autobusem popylał emeryt jeżdżący po 15 godzin dziennie, żeby z kiepskiej stawki godzinowej mieć na chleb i kredyt. Najlepiej wszyscy pracujmy na śmieciówkach, wszystko będzie tańsze. Tylko szybko zamienimy się w niewolników, bez urlopu i chorobowego. Grupa bogatych "przedsiębiorców" i cała reszta biednego plebsu... Żeby nie widzieć jakie to jest chore trzeba być albo zaślepionym korwinistą albo kapitalistą typu "Łódź w II poł. XIX wieku". Nie wiem co gorsze.