[stałe/czasowe] Zmiany w komunikacji od 1.04.2012

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

[stałe/czasowe] Zmiany w komunikacji od 1.04.2012

Post autor: spooney » 2012-02-14, 21:43

No i wypłynęło to zakładam temat żeby było gdzie wylewać żale :P
:gazeta: Za droższe bilety dłużej poczekamy na autobus
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... tobus.html
Obrazek

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: lukas_3830 » 2012-02-14, 21:55

52,53 i 68 co pól godziny po 20.00 to skandal!!! Podniesiono ceny biletów to niech podniosą także komfort i zmniejszą czas czekania na autobus a nie ograniczają!!! Odwołać tego "inteligentnego dupka" co to wymyślił!! I niech on sobie lepiej co innego przytnie!! Już teraz jest ciężko dojechać wieczorami do domu z pracy a autobusy tych linii wcale nie świecą pustkami to co dopiero jak mają jeździć co pół godziny!!! Te linie po 20.00 powinny jeździc co 20 minut zwłaszcza 53!!

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kris » 2012-02-14, 23:27

spooney pisze:Rozważana jest też możliwość zmiany trasy autobusu nr 67 w kierunku dworca PKP. Od ul. Świętojańskiej kursowałby ul. Pomorską, Chrobrego i przez pl. Piastowski do ul. Sobieskiego.
Niezależnie od tego, co tu jest napisane:
spooney pisze:Ale w tej sprawie ostatecznej decyzji jeszcze nie ma.
pytam: Co ma to na celu? Omijanie niebezpiecznej okolicy?

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: korpi » 2012-02-15, 01:42

krzys54 pisze:Co ma to na celu? Omijanie niebezpiecznej okolicy?
Tez mnie to bardzo zastanawia.
Może dlatego że w drugą bańke nie jeździ z 71,93 i 94 hmmm....?

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kris » 2012-02-15, 02:37

korpi pisze:Może dlatego że w drugą bańke nie jeździ z 71,93 i 94 hmmm....?
Chodzi ci o dublowanie?

misiekbydzia
Posty: 185
Rejestracja: 2010-11-29, 21:57

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: misiekbydzia » 2012-02-15, 04:25

A co oni mają do linii 55, która od samego rana do godzin baaardzo wieczornych, jest bardzo mocno zapełniona, nie wspominając godziń szczytowych, kiedy to autobus jest ponad własne możliwości pełny...

Ciekawie zaczyna się robić, czyli co? CYRK otwarty...show będzie trwało aż do otwarcia linii tramwajowej do dworca, kiedy to wystąpie kolejna gwiazda pt: Nieobliczalne zmiany w okolicach dworca.
Linia 55...niekończąca droga...

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: reputed » 2012-02-15, 07:46

krzys54 pisze:pytam: Co ma to na celu? Omijanie niebezpiecznej okolicy?
Tak myślę, że może lepsze skomunikowanie Śródmieścia. W jedną stronę 67 jedzie Śniadeckich to logicznie biorąc wracać powinna Chrobrego. Jeżeli zrobią na tym odcinku przystanki: Pomorska/Cieszkowskiego (lub Chrobrego/Pomorska) i Pl. Piastowski to zmiana będzie korzystna.
Mogliby przy tym zrobić dodatkowy przystanek na Śniadeckich, o czym już pisałem wcześniej.

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Darek » 2012-02-15, 08:17

Popieram, Volvo7000
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

michał 78
Posty: 510
Rejestracja: 2010-12-01, 20:03

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: michał 78 » 2012-02-15, 08:29

lukas_3830 pisze:Odwołać tego "inteligentnego dupka" co to wymyślił!! I niech on sobie lepiej co innego przytnie
Zachęcam do lektury artykułu w piątkowym expresie o "służbowym" aucie szefa zarzadu

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: ArturS » 2012-02-15, 08:47

O służbowym Fiacie czytaliśmy :) Ciekawe jak to 55 będzie funkcjonować, ponoć zostanie 5 kolejności rano, ale rozsuną to w czasie lekko. Ogólnie to 55 jest od zawsze pechowe. Mój tato nawet pamęta że gdy on jeździł do szkoły to trafić na 55 to był cud, a dostać się do niego to też był nie lada wyczyn :P
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: korpi » 2012-02-15, 15:02

Pomorska - Cieszkowskiego jak najbardziej za między Cieszkowskiego a Kwiatową (jak był przystanek za tramwaj). Dało by się zakaz parkowania od wysokości Cieszkowskiego do Kwiatowej żeby autobus mógł spokojnie stanąć na przystanku

Michal3490
Członek Stowarzyszenia
Posty: 242
Rejestracja: 2008-09-07, 15:36
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Michal3490 » 2012-02-16, 13:11

To po cieciach niech lepiej zamienią wozy na 59 poza szczytem bo teraz jeżdżą krótkie wozy i ciężko do nich wsiąść na całej trasie prawie. A tak w szczycie by jeździły krótkie a poza szczytem długie wozy. I by była zawsze jakaś poprawa.

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kris » 2012-02-16, 14:47

korpi pisze:Dało by się zakaz parkowania od wysokości Cieszkowskiego do Kwiatowej
Ja bym dał na całej Chrobrego, żeby autobus się zmieścił.

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: korpi » 2012-02-16, 21:15

krzys54 pisze:Ja bym dał na całej Chrobrego, żeby autobus się zmieścił.
Tu mowa była o Pomorskiej ale ok. Nie wiem jak wygląda sytuacja na tej ulicy.

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: spooney » 2012-02-22, 13:41

Obrazek

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kuba3569 » 2012-02-22, 13:59

Zamiast wprowadzać kolejny wariant dla 69 już chyba lepiej byłoby gdyby ściągnęli dwa wozy z 70 na rzecz 72 w godzinach poza szczytowych. Skoro cięcia są konieczne to skutki tych cięć powinni odczuwać wszyscy po trochu.
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: tomasz792 » 2012-02-22, 20:34

Na moje 70 od godziny 9 do 12 i od 18 do 23 mogłaby jeździć co 10 minut,a 72 co 20 minut. I jak już cięcia to 3 też co 10 minut w tych godzinach.

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Darek » 2012-02-22, 21:20

Co do kosztów utrzymania komunikacji to mają rację... Przepraszam Pawle za offtop- nie wycinaj go :)
Weźmy taki Toruń- nie mają przegubowców- oszczędność kosztem pasażera, autobusy jeżdżą rzadko (jadąc w okolicach 10-12 z dwoma przesiadkami w Toruniu traci się więcej czasu na przesiadki niż u nas po 22), też oszczędność wobec pasażera. Linii mnóstwo, praktycznie zero wariantów- za to częstotliwość trzy razy gorsza niż u nas. Linie nocne to też absurd (Toruń- studenckie miasto).
Żeby wydostać się z dworca pkp autobusem trzeba w Toruniu albo przejść przez dziurę w płocie, albo czekać na jedną z 3 kursujących rzadko (jak na bydgoskie warunki) linii, po to żeby bezsensownie objechać dworzec dookoła tracąc kilka minut i pokonując dwa wąskie przejazdy pod wiaduktami (wiadukt na Grunwaldzkiej to golden gate), ścinając tyłem dwa chodniki (12m autobusem).
W porównaniu z Toruniem mamy fantastyczną komunikację miejską! I choćby wycięli nam 1/3 połączeń i tak będzie podróżowało się lepiej niż za Wisłą. Uśmiechnijcie się :ok:
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: reputed » 2012-02-23, 08:37

Darek pisze:W porównaniu z Toruniem mamy fantastyczną komunikację miejską!
Mnie zawsze uczony, by porównywać się do lepszych, a nie gorszych (i w tym przypadku jeszcze prawie dwa razy mniejszych)

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kamil3836 » 2012-02-23, 10:01

W odpowiedzi na pojawiające się niepotwierdzone i niepełne informacje na temat planowanych zmian w organizacji ruchu komunikacji miejskiej od 01.04.2012 r., jak również w celu ułatwienia dokonania wyboru przez pasażerów biletów okresowych na właściwe linie oraz organizacji dojazdów na miesiąc kolejny, precyzujemy zakres planowanych zmian stałych i czasowych. Zapraszamy do wcześniejszego zapoznania się z treścią komunikatu.

STAŁE ZMIANY W FUNKCJONOWANIU KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W BYDGOSZCZY OD DNIA 01.04.2012 R.

Od dnia 01.04.2012 r. (niedziela) wprowadzone zostaną następujące zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej związane ze stałą reorganizacją układu komunikacyjnego.


Zmiany rozkładów jazdy linii funkcjonujących w układzie modułowej częstotliwości kursów

Autobusy linii nr 52, 53, 59, 65, 67 i 68 kursują aktualnie według stałej, modułowej częstotliwości kursów w określonych przedziałach czasowych umożliwiającej koordynację linii na wspólnych odcinkach tras (co 12 minut w godzinach szczytu, co 15 minut poza godzinami szczytu, co 15 ? 20 minut w dni wolne, co 24 minuty w godzinach wieczornych).

Od 01.04.2012 r. do tej grupy zostanie przydzielona linia autobusowa nr 64, której częstotliwość kursów zostanie dopasowana do pozostałych linii. Pozwoli to na wprowadzenie przemiennego kursowania autobusów w ciągu ul. Curie ? Skłodowskiej ze średnią 4-minutową częstotliwością w godzinach szczytu przewozowego. W godzinach wieczornych i w dni wolne autobusy linii nr 64 i 67 będą kursowały co 20 minut, a na wspólnym odcinku trasy w ciągu ul. Curie ? Skłodowskiej łącznie co ok. 10 minut z zachowaniem przemienności kursowania.

Wprowadzenie koordynacji rozkładów jazdy linii komunikacyjnych funkcjonujących w ciągu ul. Curie ? Skłodowskiej było jednym z postulatów zgłaszanych przez pasażerów w ostatnich latach.

Ponadto, na podstawie przeprowadzonych w 2011 r. badań napełnień środków komunikacji miejskiej nieznacznie ograniczone zostanie funkcjonowanie linii nr 52, 53, 65 i 68 w godzinach wieczornych i w dni wolne. W godzinach wieczornych zamiast co 24 minuty, autobusy będą pojawiały się na przystankach co 30 minut. Na liniach nr 53 i 65 zostały zaplanowane dodatkowe kursy wzmacniające i ułatwiające dojazd do pracy na godzinę 22 i powrót do domu po godz. 22. Kursy te zagęszczą częstotliwość kursowania o określonych porach do 15 minut. W dni wolne autobusy linii nr 53, 65 i 68 zamiast co 15 minut będą kursowały z częstotliwością co 20 minut.

Poza tym, w dni wolne poprawiona zostanie obsługa komunikacyjna rejonu Myślęcinka. Poza okresem letnich wakacji ? autobusy linii nr 52 w relacji wydłużonej do Podkowy zamiast co 80 minut, będą kursowały co 60 minut.
Nowy rozkład jazdy linii nr 52 umożliwi w dni wolne w okresie letnim kursowanie autobusów do Myślęcinka z równą 20-minutową częstotliwością kursów. Dotychczas z przyczyn logistycznych, w ciągu dnia zaplanowane było kilka 40-minutowych przerw w obsłudze Myślęcinka, co było uciążliwe dla pasażerów.

Ponadto, nowy rozkład jazdy linii nr 53 uwzględnia uruchomienie wnioskowanego przez pasażerów, dodatkowego kursu do Parku Przemysłowego o godz. 04:48 z Błonia.

Korekta rozkładów jazdy linii nr 55 i 56

Autobusy linii nr 55 będą także kursowały według równej, 15-minutowej częstotliwości kursów w dni powszednie oraz 20-minutowej częstotliwości kursów w dni wolne. W godzinach wieczornych, podobnie jak obecnie, linia będzie kursowała co 30 minut. Wprowadzenie tej zmiany ma na celu poprawę funkcjonowania linii w godzinach międzyszczytowych ? liczba kursów wzrośnie z 3 do 4 na godzinę, a częstotliwość kursów z 20 do 15 minut.

Jednocześnie informujemy, że z dniem 01.04.2012 r. przestanie obowiązywać odrębny dla linii nr 55 przystanek Piękna / Szubińska (przy dawnym Fotonie) w kierunku do ul. Morskiej. Autobusy linii nr 55 będą się zatrzymywać razem z autobusami pozostałych linii na przystanku na ul. Szubińskiej za skrzyżowaniem z ul. Piękną, co ułatwi przesiadanie się.

Nowy rozkład jazdy autobusów linii nr 56 został także skonstruowany na podstawie prowadzonych w ubiegłym roku badań napełnień. Autobusy będą kursowały według równej częstotliwości kursów, tj. co 10 minut w godzinach szczytu (bez zmian), co 15 minut poza godzinami szczytu oraz co 20 minut w godzinach wieczornych i w dni wolne. Z uwagi na znikome zainteresowanie pasażerów ostatnimi kursami zjeżdżającymi z Belmy do pl. Kościeleckich, będą one kursami zjazdowymi i zostaną skrócone do pl. Poznańskiego. Podobnie będzie z pierwszymi kursami wyjazdowymi.

Poprawa koordynacji i przesiadek pomiędzy liniami nr 67 i 74

W godzinach wieczornych zwiększona zostanie częstotliwość kursów linii nr 67 z ok. 30 - 35 do 20 minut, celem wprowadzenia koordynacji i możliwości wygodnej przesiadki na autobusy linii nr 74 i odwrotnie na przystanku Fordońska ? Sporna. Dzięki tej zmianie autobusy w godzinach wieczornych i w dni wolne, kiedy kursują rzadziej, będą ze sobą skoordynowane we wszystkich kursach, tak żeby pasażerowie nie musieli długo oczekiwać na przesiadkę.

Poprawa obsługi komunikacyjnej dzielnicy Fordon

Autobusy linii nr 69, w związku z wycofaniem obsługi Centrum Onkologii przez linię nr 70, będą realizowały zwiększoną liczbę kursów wariantowych wykonywanych przez Centrum Onkologii. Wjazd pod Centrum Onkologii będzie wykonywany średnio co 20 minut, a nie jak obecnie co 30 minut. Ponadto w godzinach wieczornych rozkład jazdy linii nr 69 zostanie dostosowany do ostatnich kursów linii nr 3 przyjeżdżających na pętlę Wyścigowa. Czas kursowania tej linii w kierunku os. Tatrzańskiego zostanie wydłużony.

Autobusy linii nr 70 zostaną wycofane z obsługi komunikacyjnej Centrum Onkologii i ich trasowanie zostanie uproszczone. Linia będzie funkcjonowała wyłącznie w dwóch wariantach tras: z Wyścigowej do pętli Nad Wisłą lub z Wyścigowej do pętli Mariampol. Wszystkie kursy będą trasowane przez Kaliskiego ? UTP. Dzięki temu autobusy linii nr 70 funkcjonujące w systemie A+T zabezpieczą cykliczną i równomierną obsługę kompleksu UTP z częstotliwością co 7,5 minuty w dni powszednie oraz co 10 minut w dni wolne. Aktualnie w rozkładzie jazdy linii nr 70 występują 15 i 20-minutowe przerwy w obsłudze UTP wynikające z realizacji kursów przez Centrum Onkologii.

Autobusy linii nr 72 z uwagi na obecnie niskie napełnienia (w godzinach poza szczytowych i wieczornych) będą kursowały co 15 minut wyłącznie w godzinach szczytów przewozowych. Poza godzinami szczytu pasażerowie udający się w kierunku ul. Twardzickiego i os. Tatrzańskiego będą mogli korzystać z autobusów linii nr 69 na odcinku od przystanku Fordońska / Wyścigowa do os. Tatrzańskiego i 93 na odcinku od przystanku Fordońska / Wiślana do os. Tatrzańskiego (przez UTP).

Autobusy linii nr 93 będą trasowane przez Kaliskiego / UTP, co pozwoli zabezpieczyć obsługę relacji UTP ? os. Tatrzańskie poza godzinami funkcjonowania linii autobusowej nr 72. Wprowadzenie tego rozwiązania umożliwi dodatkowo wprowadzenie postulowanego od wielu lat połączenia kompleksu UTP z ul. Twardzickiego i Pelplińską także w dni wolne. Zabieg ten pozwoli ponadto na spełnienie kolejnego postulatu studentów UTP o zwiększenie częstotliwości kursowania linii przyspieszonej łączącej uczelnię z północnymi rejonami śródmieścia oraz Dworcem PKP, gdyż linia nr 93 funkcjonuje z wyższą częstotliwością niż linia nr 94.

Autobusy linii nr 94 skierowane zostaną we wszystkich kursach przez Centrum Onkologii i ul. Rejewskiego. Umożliwi to zabezpieczenie dojazdu mieszkańców korzystających w ciągu ul. Akademickiej i Andersa do Centrum Onkologii w miejsce linii nr 70. Ponadto zmiana ta jest wyjściem naprzeciw licznym postulatom osób przyjezdnych korzystających z Centrum Onkologii jako ośrodka o znaczeniu regionalnym. Spodziewamy się zatem, że ta zmiana będzie się cieszyła dużym zainteresowaniem wśród pasażerów.
Dodatkowo w godzinach szczytu przewozowego autobusy linii nr 94 w co drugim kursie zostaną skierowane do pętli Mariampol. W obu kierunkach autobusy obsługujące wydłużoną relację do Mariampola będą wykonywały wjazd kieszeniowy na pętlę Nad Wisłą, aby nie pogorszyć obsługi pasażerskiej przedmiotowego przystanku. Zmiana ta ma na celu poprawę obsługi komunikacyjnej rejonu ul. Bora-Komorowskiego, gdzie cały czas powstają nowe bloki mieszkalne i systematycznie wzrasta popyt na usługi komunikacji miejskiej.

Informacja dotycząca funkcjonowania pętli Rycerska
Nadmieniamy, że nowe rozkłady jazdy linii nr 67, 93 i 94 uwzględniają trasowanie ich do pętli Rycerska. W związku z przewidywanym prowadzeniem prac wykończeniowych na w/w pętli do końca kwietnia br. autobusy tych linii będą funkcjonowały według projektowanych założeń, z tym że jeszcze na czasowo zmienionych trasach: tj. linia nr 93 do pętli Zaświat, linie nr 67 i 94 do Dworca PKP.

Zwiększenie pojemności tramwaju linii nr 6 ok. godz. 22 z Łęgnowa
Ponadto informujemy, że od 09.04.2012 r. obsługę kursu linii nr 6 o godz. 21:56 z Łęgnowa, w celu poprawy komfortu podróży pasażerów, zabezpieczy pociąg dwuwagonowy.

ZMIANY CZASOWE W FUNKCJONOWANIU KOMUNIKACJI
wynikające z remontu mostów tramwajowych w ciągu ul. Focha

Od dnia 01.04.2012 r. (niedziela) w związku z remontem mostów tramwajowych w ciągu ul. Focha sygnalizujemy również wprowadzenie czasowych zmian w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej.

W związku z tym:

?zawieszone zostanie funkcjonowanie linii tramwajowej nr 1,
tramwaje linii nr 3 skierowane zostaną trasą czasowo zmienioną z Wyścigowej do pętli Las Gdański,
tramwaje linii nr 8 skierowane zostaną trasą czasowo zmienioną (ruch okrężny) z Kapuścisk przez Babią Wieś, Rondo Jagiellonów, Dworzec Autobusowy do Kapuścisk.


Celem zabezpieczenia komunikacji zastępczej na czas zawieszenia ruchu tramwajów na Wilczak wprowadzone zostaną zmiany tras przebiegu linii nr 51, 56 i 58. Przystanki początkowe linii nr 51, 56 i 58 z Placu Kościeleckich zostaną przeniesione na początek zatoki przystankowej na Rondzie Jagiellonów (ul. Bernardyńska). Autobusy nie będą wykonywały wjazdu na Plac Kościeleckich. Dla autobusów w/w linii dodatkowo uruchomiony zostanie przystanek Zbożowy Rynek w kierunku do Placu Poznańskiego.
Dla linii nr 56 w obu kierunkach uruchomione czasowo zostaną następujące przystanki: Nakielska / Wrocławska, Nakielska / Słoneczna, Nakielska / Wilczak.

W ramach komunikacji zastępczej pasażerowie będą mogli również korzystać z linii autobusowej nr 54 na odcinku Dworzec Autobusowy - Węzeł Garbary.

Szczegółowe informacje dotyczące zmian czasowych zostaną podane w II połowie marca br. Przewidywany termin zakończenia prac: sierpień br.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... niu-2012-r

/r: myśl trochę jak coś kopiujesz. po co zachowujesz "Schemat zmian tras linii komunikacyjnych obsługujących os. Fordon" skoro schematu nie umieszczasz
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: korpi » 2012-02-23, 11:56

Kamil3836 pisze:Z uwagi na znikome zainteresowanie pasażerów ostatnimi kursami zjeżdżającymi z Belmy do pl. Kościeleckich, będą one kursami zjazdowymi i zostaną skrócone do pl. Poznańskiego. Podobnie będzie z pierwszymi kursami wyjazdowymi.
Fakt znikome, ale ostatni 56 wjeżdżał na Kościeleckich i umożliwiał przesiadkę na nocne. Teraz już odpada

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: spooney » 2012-02-23, 15:57

Schemacik do kompletu :)

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kuba3569 » 2012-02-23, 17:32

Obym się mylił, ale moim zdaniem 93 przez UTP to będzie totalna masakra jeżeli chodzi o wypełnienie autobusu. :)
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

michal-bydg
Posty: 41
Rejestracja: 2009-09-24, 10:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: michal-bydg » 2012-02-23, 18:30

Czy to już jest potwierdzone ze zmiana trasy 93 i 94

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: tomasz792 » 2012-02-23, 20:31

michal-bydg pisze:Czy to już jest potwierdzone ze zmiana trasy 93 i 94
No skoro jest to na stronie ZDMIKP to raczej tak.

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kris » 2012-02-23, 21:55

Jakub Czarnecki pisze:Obym się mylił, ale moim zdaniem 93 przez UTP to będzie totalna masakra jeżeli chodzi o wypełnienie autobusu.
W jakim sensie?

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Mateusz Machel » 2012-02-23, 22:05

Tłoku :)
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kuba3569 » 2012-02-23, 22:10

krzys54 pisze:W jakim sensie?
93 w godzinach szczytu komunikacyjnego (szczególnie 14-16) osiąga spore napełnienia, gdyż zabiera ludzi aż od Dworca PKP, a do tego jeszcze na odcinku UTP - Tatrzańskie dojdą studenci. Może być problem, no ale pożyjemy i zobaczymy jak to rozwiązanie się sprawdza. :)
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Robert Reimus » 2012-02-23, 22:18

Jakub Czarnecki pisze:93 w godzinach szczytu komunikacyjnego (szczególnie 14-16)
No ale w szczycie zostaje 72:)

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Zapowiedź cięć w komunikacji miejskiej od 1.04.2012

Post autor: Kuba3569 » 2012-02-23, 22:20

Robert Reimus pisze:No ale w szczycie zostaje 72:)
Facepalm, zupełny zanik :P To zobaczymy jak to będzie funkcjonowało poza szczytem. :)
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

ODPOWIEDZ