Projekt nowej siatki połączeń komunikacji miejskiej
: 2013-11-08, 20:16
Ja nie mam pytań.
Jestem pod głębokim wrażeniem.
Jestem pod głębokim wrażeniem.
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?f=51&t=4704
I na Maciaszka, i na Pod Skarpą zasadniczo też. Nie ma problemu z przebudowaniem progów na wyspowe, no i wszędzie w nowych miejscach robione były wizje lokalne.pawel_nk pisze: Trasa jako częśc całości jest bardzo fajnym pomysłem, ale zarówno na Wielorybiej jak i Kormoranów znajdują sie progi zwalniające co powoduje konieczność zainwestowania w przebudowę tych progów (na takie jak na Mińskiej).
Dokładnie, też tak uważam, że to nie problem. Tylko takich inwestycji będzie kilkanaście i nie tylko progi, a od 2 lat nie położyli nowego asfaltu na fragmencie Brzozowej, bo ciągle nie ma kasy, to skąd nagle ma sie znaleźć na inne inwestycje. Chodzi mi o to, że miasto będzie sie pewnie wymigiwać finansami, a moim zdaniem warto w to zainwestować, bo przyniesie znaczne korzyści wszystkim mieszkańcom.Krzysztof Ziętara pisze:Nie ma problemu z przebudowaniem progów na wyspowe
Miasto na razie zapewnia, że nie będzie problemu i jest zdziwione, że tak mało dostosowań.pawel_nk pisze:Chodzi mi o to, że miasto będzie sie pewnie wymigiwać finansami
Po prostu trudno mi uwierzyć w to, że miasto nagle stało sie tak przychylne, żeby rozwijać komunikację miejską w takim stopniu, bo ledwie parę miesięcy temu grozili likwidacja linii i zmiejszeniem częstotliwości, bo nie ma kasy. A już nie wspomnę, że bilety czasowe to miasto dosłownie parzyły (nie wiadomo dlaczego) i teraz nagle taka zmiana.Krzysztof Ziętara pisze:Miasto na razie zapewnia, że nie będzie problemu i jest zdziwione, że tak mało dostosowań
Czyli dobrze jest czy źle, bo sprzeczność wyczuwam. A trzy linie do Lasu Gdańskiego nie spowodują, że nagle tramwaje będą tam jeździły co 3 minuty, tylko że z większej liczby kierunków będzie można dojechać do lasu.Kawka pisze:Do Lasu trzy linie to BARDZO duża przesada. Dobre jest to że na każdej pętli mamy przynajmniej dwie linie
Chyba sobie żartujesz. Zamieszkaj sobie na Toruńskiej i miej do dyspozycji dwie linie tramwajowe, jadące stadem. Zobaczymy czy byłbyś zadowolony:>lukas_3830 pisze:Takty dla 5 i 6 można olac o ile na 5 wrócą składy
Bo wybory idą już dużymi krokamipawel_nk pisze:Po prostu trudno mi uwierzyć w to, że miasto nagle stało sie tak przychylne, żeby rozwijać komunikację miejską w takim stopniu, bo ledwie parę miesięcy temu grozili likwidacja linii i zmiejszeniem częstotliwości, bo nie ma kasy. A już nie wspomnę, że bilety czasowe to miasto dosłownie parzyły (nie wiadomo dlaczego) i teraz nagle taka zmiana.Krzysztof Ziętara pisze:Miasto na razie zapewnia, że nie będzie problemu i jest zdziwione, że tak mało dostosowań
Tak naprawdę trochę osób wsiada na Rondzie Bernadyńskim.... następne przystanki świecą pustkami.... więc to raczej Ty sobie żartujesz :>Robert Reimus pisze:Chyba sobie żartujesz. Zamieszkaj sobie na Toruńskiej i miej do dyspozycji dwie linie tramwajowe, jadące stadem. Zobaczymy czy byłbyś zadowolony:>
Mylisz. Nie ma tam takich potoków pasażerskich, aby jeździło tyle tramwajów co na ciągu ul. Jagiellońskiej, ale pasażerowie także tam korzystają (np. Babia Wieś - szkoła, Zbożowy Rynek), a to nie jest powód, aby tramwaje jechały razem, a następnie przez 15/20minut pustka.lukas_3830 pisze:więc to raczej Ty sobie żartujesz :>
Nowy pomysł na komunikację tramwajową. Warto go wdrażać?
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... azac_.html
Czy musisz na każdym forum to pisać? Jeśli będzie coś możliwe do podania wiadomości oficjalnych to różne gazety o tym zaczną pisać. Poczekaj trochę.Marcin_558 pisze:Wiadomo jak postępują dalej konsultacje? Kiedy miasto podejmnie decyzje o wdrożeniu nowej siatki połączeń?
Przy obecnych korkach blokujących przelot przez Kamienną od Sułkowskiego do Węzła Zachodniego pomysł prowadzenia tamtędy linii 101 i 106 uważam, za zły. Trzymanie się jakiegokolwiek rozkładu jazdy w tych warunkach nie będzie możliwe. To wygeneruje spore koszty, bo to się przekłada na konieczność alokowania większej ilości taboru niż wychodzi z teoretycznych rozważań. Mi wyszło ze wstępnych obliczeń, że koszt takich linii 101 i 106 to przynajmniej 8 milionów rocznie. Jeżeli ktoś byłby w stanie podać dokładne dane, to byłbym wdzięczny. Czy za te pieniądze nie da się zrobić czegoś lepszego? Linie do 93 i 94 zgrabnie omijają największe korki na W-Z. Linie 101 i 106 niestety w nie wpadną.spooney pisze:I co Wy na to?
Schemat >> http://www.pomorska.pl/assets/pdf/PO56500117.PDFPrawdziwa rewolucja w bydgoskiej komunikacji miejskiej!
Gazeta Pomorska
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /131109550
Schemat tramwaje >> http://www.pomorska.pl/assets/pdf/PO56499117.PDF
No już bez przesady.Obserwator pisze:nawet nie warto sobie głowy zaprzątać ;)
To mnie ciekawi.Marcin_558 pisze:Ile łącznie midików powinno się pojawić w Bydgoszczy by móc obsługiwać nowe linie
- 14 autobusów midi o dług. 8,6 – 10 metrów (obecnie 2 autobusy),Marcin_558 pisze:Czy midiki będą się orgraniczały do jednej długości czyli 9m, czy też ZDMiKP planuje wprowadzenie 10m?
Komunikacja miejska w Bydgoszczy zmieni się nie do poznania! Kiedy rewolucja?
Gazeta Pomorska
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /140229900
Jakieś uzasadnienie?volvo7000A pisze:Moim zdaniem ten projekt nigdy nie wejdzie.
Kris pisze:Jakieś uzasadnienie?volvo7000A pisze:Moim zdaniem ten projekt nigdy nie wejdzie.