misieek pisze:A 72 i 69 się nie dubluje?!
Właśnie na pewnym odcinku się dubluje, do tego dochodzi jeszcze 93 jadący z Tatrzańskiego do Auchana taką samą trasą jak 69 więc 81 to już być może wygodny ale nie niezbędny dodatek.
heimat pisze:Arturo, 72 nie jeździ w weekendy więc ten tandem jest nieco specyficzny.
W weekendy 69+93 w zupełności wystarcza.
heimat pisze:Wrócę do tematu dojazdu do/z Auchan - os. Przylesie jest najstarszym osiedlem Nowego Fordonu, ludzie mieszkają tam najdłużej i tak na logikę są najstarsi. Dokładamy więc im te kilkadziesiąt metrów targania siat.
Przylesie osiedlem starszych ludzi? Nie zauważyłem ale nie wnikałem, pewnie masz rację, co jednak powiesz o dzielnicach takich jak Błonie, Leśne, Jachcice gdzie procent emerytów wobec ogółu mieszkańców jest największy w całym mieście? Będziemy puszczali 68 przez pętelki pod Tesco? 62 jadący w kierunku Zygmunta Augusta i dalej od września na Jachcice ma dwa razy w kółko jechać Kruszwicką żeby raz zabrać ludzi tuż spod Reala? Staruszkowie z Wilczaka od zawsze dreptają z tramwaju do Geanta/Reala przez całe Rondo Grunwaldzkie i z powrotem bo 56 zatrzymuje się tylko pod kościołem i mało komu pasuje. Takich przykładów można by podawać wiele, skoro dla tysięcy mieszkańców Bydgoszczy jest to codzienność, muszą oni jakoś funkcjonować, autobusy nie wykonują dla nich żadnych wjazdów kieszeniowych pod markety ani nie ma specjalnych dodatkowych linii aby nie musieli korzystać z innych przepełnionych linii jeżdżących przez ich dzielnice to i mieszkańcy Przylesia jakoś przeżyją, no chyba że mają jakieś specjalne przywileje które nie przysługują mieszkańcom innych dzielnic o których nie wiem?
Qbasob pisze:Nie tylko misieek jeździ na zdublowanym odcinku. Przecież już się kilka osób wypowiedziało i ja też się dołączam. Zawsze bliżej do Auchana.
Pełna zgoda ale gdyby istniały linie 85 Rekinowa- Grunwaldzka-Bronikowskiego-Nakielska-Kruszwicka-Szubińska-Błonie i
86 Belma-Rondo Grunwaldzkie-Grunwaldzka-Srebrna to też na 100% znaleźliby się ludzie korzystający z takich połączeń, takich połączeń jednak nie ma, ludzie korzystają z tego co jest i nie ma tragedii i tak samo będzie jak 81 nie pojedzie Pelplińską i Twardzickiego - ludzie będą korzystali z 69 i 93 i też nie będzie tragedii, co tu dużo mówić, mieszkańcy takiego Miedzynia wiele by oddali za możliwość korzystania z dwóch często jeżdżących linii kursujących w różne rejony miasta.