71

Moderator: spooney

rbn
Posty: 33
Rejestracja: 2011-04-13, 12:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: rbn » 2013-02-04, 00:55

wszystkie są niskopodłogowe. :swir:

Dominik2641

71

Post autor: Dominik2641 » 2013-02-08, 21:20

Na stornie ZDMiKP było napisane, że nie będzie już kursów do Węzła Garbary i na schematach nowych 71 nie ma przy Węźle Garbary, a jednak na każdym przystanku od Rekinowej do Garbar są w rozkładzie kursy g - grabary. O co tu chodzi ?

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

71

Post autor: Kris » 2013-02-08, 21:38

Dominik2641 pisze: O co tu chodzi ?
To są kursy zjazdowe :)

Dominik2641

71

Post autor: Dominik2641 » 2013-02-08, 21:49

Czyli jak kierowca dojedzie do Węzła Garbary, to ma zjazd do zajezdni potem i nie wraca na Rekinową ?

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

71

Post autor: Kris » 2013-02-08, 21:56

Dokładnie :)

Merc594
Posty: 14
Rejestracja: 2013-02-12, 16:08

71

Post autor: Merc594 » 2013-02-12, 22:15

Czemu miało służyć ograniczenie częstotliwości 71 w weekendy do 15 minut i bardzo rzadkie (tylko 3 kursy na dzień) do Niklowej. Pogarsza się komfort na tej linii szczególnie w szczycie

Awatar użytkownika
Kawoszka116
Posty: 846
Rejestracja: 2012-01-22, 12:25

71

Post autor: Kawoszka116 » 2013-02-13, 15:35

częstotliwość weekendy wynosiła 20 minut teraz wynosi 15 więc chyba sie poprawiło co? A co do szczytu to faktycznie brakuje kilku kursów, tłok jest niemiłosierny od Garbar.
"I pamiętaj że dana Ci pamięć. Nie kłam siebie a nikt Ci nie skłamie!"

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

71

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2013-02-16, 14:08

Zarząd mógłby zaznaczyć w rozkładzie, że wszystkie kursy są niskopodlogowe - według rozkładu cześć to dalej HF.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Kawoszka116
Posty: 846
Rejestracja: 2012-01-22, 12:25

71

Post autor: Kawoszka116 » 2013-02-16, 14:41

Bo jak juz kiedys pisałem. Gdyby przewoźnik chciał i miał czym to mógł by wozić HF:)
"I pamiętaj że dana Ci pamięć. Nie kłam siebie a nikt Ci nie skłamie!"

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: spooney » 2013-02-16, 15:53

Kawoszka116 pisze:Gdyby przewoźnik chciał i miał czym to mógł by wozić HF
Nie mógłby, wymów wg umowy 2013-2015: "wszystkie autobusy niskopodłogowe" :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kawoszka116
Posty: 846
Rejestracja: 2012-01-22, 12:25

71

Post autor: Kawoszka116 » 2013-02-16, 16:48

to po co w rozkładzie są niskopodłogowe oddzielone?
"I pamiętaj że dana Ci pamięć. Nie kłam siebie a nikt Ci nie skłamie!"

rbn
Posty: 33
Rejestracja: 2011-04-13, 12:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: rbn » 2013-10-21, 14:20

Posiada ktoś rozkład tabelaryczny 71? :ok:

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: spooney » 2013-10-21, 14:30

Obrazek

rbn
Posty: 33
Rejestracja: 2011-04-13, 12:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: rbn » 2013-10-21, 22:41

Dzięki bardzo też się przyda, a nowego nikt nie posiada? :browar:

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

71

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-11-25, 21:26

Mam 2 pytania:

1. Kiedy powstała linia na trasie Rondo Grunwaldzkie - Rekinowa?
2. Kiedy linia została wydłużona do Dworca Głównego? (obstawiam 1986 ale nie jestem pewien)

Karol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 607
Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
Kontakt:

71

Post autor: Karol » 2013-11-25, 21:37

A jeżeli dobrze pamiętam to została połączona z linią 60 w 2009 roku ?
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

71

Post autor: Kris » 2013-11-25, 21:45

Excellence pisze: została połączona z linią 60 w 2009 roku ?
Tak, dokładnie 1.05.2009 :)

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: spooney » 2013-11-26, 10:25

KrzysztofSadowski pisze:Kiedy powstała linia na trasie Rondo Grunwaldzkie - Rekinowa?
Po 1982 :)
KrzysztofSadowski pisze:Kiedy linia została wydłużona do Dworca Głównego? (obstawiam 1986
Dobrze obstawiasz, pętla na Zygmunta Augusta (między Sowińskiego a Warszawską :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

71

Post autor: Dawid Szramke » 2014-06-14, 12:33

Odkopię temat ale muszę pochwalić pierwszy raz od dawna ZDMIKP. Mam w końcu normalny dojazd w niedzielę do pracy na 6:00 rano z Ronda Grunwaldzkiego linią 71. Poprzednim rozkładem dojeżdżałem na 5:59 do pracy, a teraz jestem spokojnie o 5:32 :).

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

71

Post autor: Marcin_558 » 2015-03-24, 13:54

Od 1 kwietnia wraca wariant 71G. To jakieś kursy zjazdowe bo nie ma rozkładu jak 71 zaczyna z Garbar?
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

71

Post autor: spooney » 2015-03-24, 13:59

Marcin_558 pisze:To jakieś kursy zjazdowe bo nie ma rozkładu jak 71 zaczyna z Garbar?
A po co osobny rozkład? Kursy się zagęszczają od przystanku Garbary w normalnym rozkładzie :)
Obrazek

ODPOWIEDZ