4

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

4

Post autor: black125 » 2010-06-30, 15:25

Linia tramwajowa 4:
GLINKI-Szpitalna-Toruńska-Most Pomorski-Jagiellońska-Rondo Jagiellonów-Gdańska-Chodkiewicza-BIELAWY.

Ilość kolejności:
-dzień powszedni: 10(w tym jedna obsługiwana solówką),
-lipiec-sierpień: 6
-dzień wolny: 4
Częstotliwość: w szczycie ok.7-8min,poza 15 min,wieczorem 20 min,dni wolne co 20 min.
Długość linii w jedną stronę: 8,6 km
liczba przystanków w jedną str: 15
Czas przejazdu w jedną str: 31-35 min.
Jeżeli można jakąś wzmiankę o najczęściej spotykanych składach to są to:247+248,271+272,277+278,304+305,324+325,326+327,346+347,354+355
Ostatnio zmieniony 2010-10-24, 14:11 przez black125, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2010-06-30, 16:17

Na 4 najbardziej lubię klimat Glinek, za to nie znoszę Ronda Toruńskiego i Fordońskiego ;/
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: black125 » 2010-06-30, 17:25

Po remoncie kapitalnym torowiska na Szpitalnej już nie rzuca tak tramwajem. Przy remoncie również pętla na Glinkach zyskała nową jakość. W miejsce przystanku końcowego jest początkowy, zbudowano nowy przystanek końcowy. Bardzo rzadko motorniczy staje [err=na przeciw] naprzeciw[/err] dyżurki co przed remontem było na porządku dziennym.
Ostatnio zmieniony 2010-06-30, 17:57 przez black125, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2010-06-30, 19:31

Ja nie lubię linii nr 4 :P
A już w ogóle pętli Glinki, która po remoncie jest strasznie "brzydka"

micha

Post autor: micha » 2010-06-30, 19:53

Remont był 2 lata temu a torowisko już buja. Na pętli są tez zapadnięcia kostki. A motorniczy staje na wprost dyżurki na czas posiłku co jest zgodne z rozporządzeniem( chyba że posiłek jest na Bielawach). Dawniej było to na porządku dziennym bo tam był wyznaczony przystanek początkowy. A z moich obserwacji wynika że pasażerowie woleliby żeby wszystko było po staremu bo większość z nich mieszka po drugiej stronie ul. Glinki i po prostu mają dalej.

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2010-06-30, 22:21

black125 pisze:Przy remoncie również pętla na Glinkach zyskała nową jakość. W miejsce przystanku końcowego jest początkowy, zbudowano nowy przystanek końcowy.
Moim zdaniem funkcjonalność pętli po remoncie spadła. Jeśli za 4 będzie kolejny skład, to 9 nie może podjechać na przystanek. To się rzadko zdarza, ale jednak się zdarza. Poza tym 2/3 pętli jest bezużyteczne, jak przystanki początkowe są na początku pętli. Ktoś za to powinien dostać antymistrzostwo świata... :(
Ostatnio zmieniony 2010-07-01, 07:04 przez pawel_nk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: black125 » 2010-06-30, 22:41

pawel_nk pisze:
Moim zdaniem funkcjonalnośc pętli po remoncie spadła.
Zgadza się spadła. Jakby nie mogło zostać tak jak kiedyś, w miejsce teraz początkowego by był końcowy, a przy dyżurce początek, ale chyba to komuś przeszkadzało.
Druga sprawa, że teraz ludzie z 53 i 68 jadących do centrum przesiadają się na tą 4. Tramwaj musi już odjeżdżać, ale jak motorniczy jest życzliwy (?) i widzi dobiegających to z reguły poczeka i tramwaj łapie w tym momencie na starcie 1min nawet 2, potem jak na Szarych Szeregów nie trafi w światła znów 1-2min, na Perłowej ok. 2 min, przy tesco jak z przodu stoi 2 lub 6 to łapie gratis ok.2 min, potem przy r. Fordońskim jak nie trafi w cykl to stoi 5 min, przy focusie nie jest tak źle, przy klaryskach też ujdzie i dalej jakoś jedzie się. Dzięki temu 4 ma spóźnienia rzędu 3-6 min i potrafi jechać 2x "4" i 9 do tego w stronę Glinek. Rozkład też trochę śmiesznie zrobiony. Niby takt co 10 min, ale jedzie np. 6,03,15,24. Mogliby moim zdaniem wyrównać ten takt do 10 min np. 6|00 10 20 30 40 50.

/s: za znakami interpunkcyjnymi stawiamy spację / punkcik karny
Ostatnio zmieniony 2010-07-01, 07:09 przez black125, łącznie zmieniany 2 razy.
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2010-07-01, 07:33

No niestety nie mogło zostać jak było bo peron nie może być na łuku toru.
Miejsca było sporo, mogli lekko zmienić kształt pętli, ale poszli na łatwiznę.
I tak jak ktoś napisał, pętla jest mało funkcjonalna, bo mieszczą się tylko 3 składy (po jednym na torze i jeden na końcowym)

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-10-24, 12:41

Ważne od 20.10.2010 do 24.06.2010
Dz. powszedni
4/1 -> 4:14 - 18:47 (zm.: 11:16)
4/2^ ->
6:16 - 9:14
13:31 - 16:33
4/3 -> 4:59 - 19:12 (zm.: 11:31)
4/4 -> 6:31 - 23:25 (zm.: 14:31)
4/5 -> 5:14 - 16:48 (zm.: 12:01)
4/6 ->
6:46 - 11:10 [ 9:06 -> kurs z Bielaw na Kapuściska jako 8]
13:25 - 17:18
4/7 -> 4:36 - 23:16 (zm.: 13:31)
4/8 ->
4:51 - 9:52
13:10 - 17:03
4/9 -> 4:59 -23:34 (zm.: 13:46)
4/10 -> 6:25 - 23:07 (zm.: 14:09)
[ 8:47 -> kurs z Glinek na Wyścigową jako 3, 13:01 -> kurs z Wyścigowej na Glinki jako 4.]

Sobota/Niedziela i święta
4/1 -> 4:46 [6:06] - 23:16 (zm.: 13:42)
4/2 -> 5:06 [5:36] - 23:34 (zm.: 14:02)
4/3 -> 4:36 [5:56] - 23:07 (zm.: 14:21)
4/4 -> 4:56 [5:46] - 23:23 (zm.: 14:41)

Pociągi dwu wagonowe. ^- wagon solowy.
Wszystkie zmiany na pętli pn. Bielawy.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Re: 4

Post autor: Kris » 2018-04-11, 21:48

Ile jest planowo niskopodłogowych brygad na 4? Patrząc na rozkład myślę, że chyba jedna, a dzisiaj na 4 widziałem aż dwa Swingi.

Ignacy
Członek Stowarzyszenia
Posty: 758
Rejestracja: 2014-08-18, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 4

Post autor: Ignacy » 2018-04-12, 06:00

Swingi nie są ujęte w rozkładzie.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459

ODPOWIEDZ