Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-10-31, 22:29

orinek pisze:czy ktoś z obecnych tutaj również ma problem z zakodowaniem karty w automatach?
Takich ludzi są dziesiątki, na forum, w rodzinie, wśród znajomych - psioczą że automaty nie działają, zawieszają się w trakcie, nie pobierają gotówki lub zaskakują dopiero za którymś podejściem... Oby to tylko były "choroby wieku dziecięcego"... Bo jak tak będzie ciągle to ja dziękuję bardzo za takie usprawnienie... Na szczęście nie tylko w automatach można zakodować bilet jak wspomniał kolega tomasz792 :)
Obrazek

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2010-10-31, 23:48

orinek pisze:Ja ogólnie mam problem z zakodowaniem biletu w automacie.
Ja dziś bez problemu zakodowałem pod rondem Jagiellonów.
Słyszałem i mówiono już o tym na forum, że kilka automatów miało awarię systemu.
W Fordonie na każdym nowym osiedlu jest kiosk (niektóre czynne nawet w niedziele do późnych godzin) gdzie można zakodować, więc nie powinieneś mieć problemu.

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi » 2010-10-31, 23:52

Mi się udało... za czwartym podejściem i czwartym biletomatem (PKS)

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-11-02, 20:09

A mi ten zasrany automat skasował 208 zł z karty płatniczej, za 4 bilety 30-dniowe za 52 zł, (chciałem kupić 1)nie wydając mi przy tym żadnego pokwitowania, ani tym bardziej biletu...
W COK od 1 h nie raczą podnieść telefonu.
Pomijam fakt, że ten na pl. Teatralnym i ten pod rondem Jagiellonów nie chciał zakodować innym biletów, gdy próbowałem kupić za gotówkę, automat wyrzucał uprzejmie moje 50 zł, dziękuję bardzo.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-11-02, 20:22

Krzysztof Juszczak pisze:W COK od 1 h nie raczą podnieść telefonu.
A dziwisz się?
25. ul. Toruńska 174a
Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZDMiKP (2 terminale do kodowania kart)
pn-śr-pt 08.00-15.00,
wt 08.00-18.00
COK
W takich godzinach pracują, choć na drzwiach jest napisane, że 8-19.
Ostatnio zmieniony 2010-11-02, 20:29 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2010-11-02, 20:25

No i to co napisał Krzysztof tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że papierowe bilety są lepsze...
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2010-11-02, 22:46

Polecam wziąć wyciąg z banku i podjechać do zarządu.

Wytłumaczcie mi jedno. Dlaczego wszyscy (skoro słyszą, ze jest problem z biletomatami) biegną do automatów kodować bilety?
Przecież punktów sprzedaży jest 3 razy więcej niż automatów.

Ps. Abstrahując od tego, że automaty powinny działać...

Street Elite
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-07, 23:54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Street Elite » 2010-11-02, 23:07

Alden471 pisze:No i to co napisał Krzysztof tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że papierowe bilety są lepsze...
Ale argumentem przeciw pieniądzom nie może być to, że istnieją ich fałszerze!
Na pohybel dżinsom!

Hawaj
Posty: 61
Rejestracja: 2008-12-23, 21:59
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Hawaj » 2010-11-03, 22:19

spooney pisze:
Hawaj pisze:Mam pytanie czy ktoś już kodował bilet BKM zakupiony w internecie?
No właśnie bo jakby nie patrzeć to nie ma na stronie BKM do tego instrukcji a w automacie też nie widziałem takiej opcji jak "aktywacja biletu zakupionego przez internet" :/ jest tylko kupno biletu miesięcznego (gotówka/karta) lub jednorazowego/papierowego, chyba że taka opcja pojawia się na późniejszych planszach... Jak ktoś się już w to bawił to niech się pochwali i rozwieje wątpliwości :)
W listopadzie nie ma mnie w Bydgoszczy. Żaden miłośnik komunikacji nie zakodował biletu na listopad och... Każdy wygodny i nikt nie próbuje? A może ktoś się odważył i się pochwali?
Ostatnio zmieniony 2010-11-04, 08:00 przez Hawaj, łącznie zmieniany 1 raz.

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2010-11-03, 22:36

Jak położyłem kartę do kieszonki to pokazało się kupno biletu i aktywacja biletu

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Darek » 2010-11-03, 22:38

A ja mam gdzieś tą całą kartę, używam starego biletu jak tylko długo się da.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2010-11-03, 22:47

Hawaj pisze:żaden miłośnik komunikacji nie zakodował biletu na listopad och... Każdy wygodny i nikt nie próbuje? A może ktoś się odważył i się pochwali?
Ja na początku października zakodowałem 90-dniowy w kiosku i mam święty spokój.
Darek pisze:A ja mam gdzieś tą całą kartę, używam starego biletu jak tylko długo się da.
Ta, całe dwa miesiące...

piterek30
Posty: 52
Rejestracja: 2008-12-21, 15:48
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: piterek30 » 2010-11-03, 23:05

wczoraj ładujac kartę na Placu Kościeleckich - miesięczny za 100 zł płacąc kartą płatniczą pobrało z konta 200 zł!!!!!!!!!!
piterek30

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-11-03, 23:09

Tak samo jak mi ;D Witam w klubie :D
Musisz udać się do prze-zajebiaszczego budynku, przy ul. Toruńskiej 174a, którego nikt nie potrafi zlokalizować, z niemiłosiernie miłą obsługą i z niemiłosiernie dużą odległością od centrum, by złożyć reklamację do firmy Mennica Polska(istnieje od 1766 roku :regulamin: )
ja już złożyłem i mam reklamację nr 5/2010 ;>
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Artur Gotowski
Posty: 670
Rejestracja: 2007-01-06, 14:41

Post autor: Artur Gotowski » 2010-11-03, 23:52

Ja płaciłem kartą dwa razy i wszystko było ok (Mbank, karta Visa Electron).

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-11-26, 17:51

Informujemy, że Punkt Obsługi Klienta BKM usytuowany w siedzibie Muzeum Okręgowego przy ul Grodzkiej 7 z dniem 29.11.2010 zostanie przeniesiony do nowej siedziby Bydgoskiego Centrum Informacji znajdującego się przy ulicy Niedziwiedzia 1. Godziny urzędowania Punktu pozostają bez zmian tj. poniedziałek- piątek 9:00- 17:00. Z powyższych względów, w dniu 26.11.2010 POK w dotychczasowej siedzibie będzie nieczynny.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... komunikaty
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi » 2010-12-12, 09:24

:gazeta: Prawie 20 tysięcy bydgoszczan ciągle nie wymienia tekturowych biletów miesięcznych na nowe. A czas się kończy
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... lejce.html
/spooney/ post scalony z istniejącym tematem

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: Kamil3836 » 2010-12-23, 11:08

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy działając na podstawie § 5 ust. 6 Przepisów taryfowych obowiązujących przy korzystaniu z usług przewozowych środkami lokalnego transportu zbiorowego w Bydgoszczy stanowiących załącznik do Uchwały Nr LXVIII/1056/10 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 30 czerwca 2010r. informuje, że przedłużony został do końca stycznia 2011r. termin stosowania biletów miesięcznych w formie papierowej.
Powyższą decyzję podjęto w celu umożliwienia zaopatrzenia się w Bydgoską Kartę Miejską wszystkim pasażerom stale korzystającym z komunikacji miejskiej.
Oznacza to, że na m-c luty 2011r. bilety miesięczne będą sprzedawane wyłącznie w formie elektronicznej pasażerom dysponującym Bydgoską Kartą Miejską.
Pozostali pasażerowie będą mogli korzystać ze środków komunikacji miejskiej tylko na podstawie biletów jednorazowych i czasowych.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: spooney » 2011-01-26, 15:32

ZMIANY w OBSŁUDZE KLIENTÓW BYDGOSKIEJ KARTY MIEJSKIEJ

Od 1 lutego 2011r. w związku z malejącą ilością składanych wniosków o wydanie Bydgoskiej Karty Miejskiej wprowadza się następujące zmiany w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta BKM:

Utrzymuje się funkcjonowanie w dotychczasowym zakresie następujących Punktów Obsługi Klienta:
* ul. Zygmunta Augusta 10 - POK nr 1 w kasach ZDMiKP w dni robocze, w godz. 8.00 ? 19.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart),
* ul. Konfederatów Barskich 7 ? POK nr 2 w kasach ZDMiKP w dni robocze, w godz. 8.00 ? 19.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart),
* ul. Toruńska 174a ? jako Centrum Obsługi Klienta w siedzibie ZDMiKP w dni robocze, w godz. 7.00 ? 19.00 (przyjmowanie wniosków papierowych, internetowych, wydawanie kart, reklamacje),
* ul. Niedźwiedzia 1 ? POK nr 4 w siedzibie Bydgoskiego Centrum Informacji w dni robocze, w godz. 9.00 ? 17.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart).

Likwiduje się z dniem 1 lutego 2011r. Punkt Obsługi Klienta w siedzibie MWiK przy ul. Produkcyjnej 12. Karty spersonalizowane na podstawie wniosków złożonych w tym Punkcie będzie można odbierać w POK nr 2 znajdującym się w kasach ZDMiKP przy ul. Konfederatów Barskich 7.

Likwiduje się z dniem 11 lutego 2011r. niżej wymienione Punkty Obsługi Klienta:
* ul. Gdańska 47a ? POK nr 3 - w biurze Strefy Płatnego Parkowania,
* ul. Okrzei 2 ? POK nr 5 - w Biurze Meldunkowym Nr 3,
* ul. M. Skłodowskiej Curie 66a ? POK nr 6 - w Biurze Meldunkowym Nr 5,
* ul. Inowrocławska 11 ? POK nr 7 - w siedzibie MZK,
* ul. Jagiellońska 58 ? POK nr 9 - na terenie dworca PKS.

Uwaga: W w/w Punktach w okresie 1 - 10 lutego 2011r. będą tylko wydawane karty na podstawie wcześniej złożonych wniosków. Od 14 lutego 2011r. karty dotyczące tych POK-ów będzie można odebrać w Centrum Obsługi Klienta ul. Toruńska 174a.

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/?id=komu ... aty#bkmpok
Obrazek

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: Kamil3836 » 2011-02-03, 11:50

:gazeta: Pasażerowie będą mogli w autobusach i tramwajach aktywować kupione przez internet bilety elektroniczne.
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... z1Ct71QyW4
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Street Elite
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-07, 23:54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: Street Elite » 2011-02-04, 12:13

Ekspresowe załatwienie sprawy. Zajmie to jedynie kilka tygodni!
Na pohybel dżinsom!

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: spooney » 2011-02-14, 18:14

:gazeta: BKM: Pasażer ograbiony z jednego dnia
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... _dnia.html
Obrazek

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: korpi » 2011-02-15, 08:31

A chciałem dziś kupić na 14 dni, i potem na 30... ale jaja

No ale racja jak ktoś kupuje bilet chwila przed północą to racja kpina żeby z dnia mieć np 15 minut (jak to jedzie nam pierwszy nocny z placu...)

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: pawel_nk » 2011-02-15, 16:16

korpi pisze:No ale racja jak ktoś kupuje bilet chwila przed północą to racja kpina żeby z dnia mieć np 15 minut (jak to jedzie nam pierwszy nocny z placu...)
to wystarczy podać, że bilet ma być ważny od dnia następnego :)

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: Robert Reimus » 2011-02-15, 17:51

Dokładnie. Ten problem jest trochę na wyrost.

Hawaj
Posty: 61
Rejestracja: 2008-12-23, 21:59
Lokalizacja: Gniezno

Re: Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: Hawaj » 2011-02-20, 21:27

A czy nie można tego rozwiązać przez inne kasowniki... W Warszawie są takie w których można aktywować kartę?

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: Kamil3836 » 2011-02-20, 21:30

Hawaj pisze:A czy nie można tego rozwiązać przez inne kasowniki... W Warszawie są takie w których można aktywować kartę?
Wymień prawie tysiąc kasowników. To kosztuje.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

black_dragon
Posty: 14
Rejestracja: 2009-11-07, 16:03
Lokalizacja: ( z ) Bydgoszcz(y)
Kontakt:

Zmiana godzin funkcjonowania centrum obsługi klienta BKM

Post autor: black_dragon » 2011-04-06, 19:46

ZMIANA GODZIN FUNKCJONOWANIA CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BKM


ZDMiKP informuje, że od dnia 11 kwietnia 2011r. Centrum Obsługi Klienta Bydgoskiej Karty Miejskiej będzie funkcjonować krócej o 1 godzinę, tj. od godz. 7:00 do 18:00, we wszystkie dni robocze.
Obrazek

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Bydgoska karta miejska i bilety długookresowe

Post autor: spooney » 2011-04-12, 12:41

:gazeta: Problem z Kartą Miejską. Pasażerom grożą mandaty
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... ndaty.html
Obrazek

ODPOWIEDZ