Czy wraz z biletem powinniśmy mieć... fakturę zakupu?

Moderator: spooney

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Czy wraz z biletem powinniśmy mieć... fakturę zakupu?

Post autor: Kraw » 2007-07-26, 02:14

Błędy w wydrukach powodują, że na biletach wybijane są dowolne daty. W razie kontroli mandat mamy zapewniony.

Skasowałeś bilet, a kasownik źle zapisał datę lub godzinę? Masz małe szanse na ?wyreklamowanie? się od kary. Ale masz. - Jechałam z Fordonu, kupiłam wcześniej bilet dziesięcioprzejazdowy. Po jakimś czasie weszli kontrolerzy. Na moim bilecie nie zgadzała się data. Wyszło na to, że skasowałam go prawie miesiąc wcześniej i tej wersji trzymali się kontrolerzy - wspomina pani Iwona.
[...]
źródło: express bydgoski
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 3&IdTag=85
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''

Awatar użytkownika
Matiss
Posty: 358
Rejestracja: 2007-01-13, 17:12
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matiss » 2007-07-26, 02:23

Krawężnik_2451 pisze:Za ważny bilet odpowiedzialny jest pasażer - twierdzi Bogumił Grenz, rzecznik ZDMiKP. - W takim wypadku lepiej skasować kolejny albo
haha to chyba jakiś żart? uczciwy człowiek kupuje bilet.. kasownik takowy bilet źle skasuje... nie z mojej winy... i miałbym kasować drugi bilet? i wydawać pieniądze? pssss

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Post autor: Kraw » 2007-07-26, 02:30

Matik_2785 pisze:to chyba jakiś żart?
Mati ja jechałem ostatnio ,,70'' 2466 pierwsze cyferki pokazały mi 60xxxxxxx i myśle hymm przecieżto jest linia 70 .Dla pewności zapytałem czy siedząca obok mnie pani ma też ,,60'' ..miała identycznie.Nie wiem i nie chce wiedizeć jakby zareagowali kanary...ale na wyświetlaczu miał [70 WYŚCIGOWA] normalnie.. nie wiem dlaczego kiermani zapominają o takich drobiazgach jednak ale jak ważnych dla pasażera.
Ostatnio zmieniony 2007-07-26, 03:04 przez Kraw, łącznie zmieniany 1 raz.
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''

Awatar użytkownika
Jakub Sobel
Posty: 334
Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jakub Sobel » 2007-07-26, 03:02

Ja raz miałem, że była zła godzina. I co? Kanar skasował mój bilet jeszcze raz z drugiej strony w tym samym kasowniku, zobaczył że jest ten sam błąd i puścił. To nie jest żaden problem.
23-25 Lipiec, Szczytno, Hunter Fest: In Flames, Motorhead, Arch Enemy, Tarja Turunen, Vader i wiele innych. Karnet 3 dni+pole namiotowe 150zł. Ktoś chętny?

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2007-07-26, 04:40

Krawężnik_2451 pisze:
Matik_2785 pisze:to chyba jakiś żart?
Mati ja jechałem ostatnio ,,70'' 2466 pierwsze cyferki pokazały mi 60xxxxxxx i myśle hymm przecieżto jest linia 70 .Dla pewności zapytałem czy siedząca obok mnie pani ma też ,,60'' ..miała identycznie.Nie wiem i nie chce wiedizeć jakby zareagowali kanary...ale na wyświetlaczu miał [70 WYŚCIGOWA] normalnie.. nie wiem dlaczego kiermani zapominają o takich drobiazgach jednak ale jak ważnych dla pasażera.

Łukasz potwierdzam twoją wersje. Często jak sprzątam i podnosze bilet w autobusie to widze coś w style 060 albo 020. Coś jest nie tak z tym systemem.

Awatar użytkownika
Martynka
Posty: 255
Rejestracja: 2007-02-13, 17:21
Lokalizacja: zza Twoich plec
Kontakt:

Post autor: Martynka » 2007-07-26, 11:47

po przeczytaniu tych postów stwierdzam, że sieciówki są the best i nadal będę kupować co miesiąc i będę mieć spokój :) bo to kompletna PARANOJA jest :( i już mi się nawet nie chce narzekać, że to Polska... :lol:
To przez nich moje życie pędzi jak TGV :

http://www.regionalgeographic.pl/

http://infobydgoszcz.pl/

http://www.kujawskiportal.pl/index.php


" ... Nie pamiętasz już o smokach i rycerzach, ja zapomnieć nie zamierzam i uważam, że historia lubi się powtarzać... " FokuSmok - Powtarzam się

Jak atropina rozszerzam źrenice, byś poznał kolory świata...

Awatar użytkownika
Jakub Sobel
Posty: 334
Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jakub Sobel » 2007-07-26, 14:11

ja też od dłuższego czasu mam sieciówkę :) Szkoda że już nie ma tych zielonych znaczków bo mi się podobały :)
23-25 Lipiec, Szczytno, Hunter Fest: In Flames, Motorhead, Arch Enemy, Tarja Turunen, Vader i wiele innych. Karnet 3 dni+pole namiotowe 150zł. Ktoś chętny?

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2007-07-26, 14:37

Matik_2785 pisze:
Krawężnik_2451 pisze:Za ważny bilet odpowiedzialny jest pasażer - twierdzi Bogumił Grenz, rzecznik ZDMiKP. - W takim wypadku lepiej skasować kolejny albo
haha to chyba jakiś żart? uczciwy człowiek kupuje bilet.. kasownik takowy bilet źle skasuje... nie z mojej winy... i miałbym kasować drugi bilet? i wydawać pieniądze? pssss

Mati co to da jeśli kupisz nowy bilet i skasuje Tobie ten kasownik tak samo :lol:

ODPOWIEDZ