Prywatna linia autobusowa 301

Dyskusje, zdjęcia, materiały archiwalne itp.

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
Martynka
Posty: 255
Rejestracja: 2007-02-13, 17:21
Lokalizacja: zza Twoich plec
Kontakt:

Post autor: Martynka » 2008-09-30, 08:00

spooney, co to da? już teraz 301 i 71 były zawalone do granic możliwości... a ludziom się nie chce i nie opłaca jechać dwoma czy trzema autobusami ... porażka ;/
To przez nich moje życie pędzi jak TGV :

http://www.regionalgeographic.pl/

http://infobydgoszcz.pl/

http://www.kujawskiportal.pl/index.php


" ... Nie pamiętasz już o smokach i rycerzach, ja zapomnieć nie zamierzam i uważam, że historia lubi się powtarzać... " FokuSmok - Powtarzam się

Jak atropina rozszerzam źrenice, byś poznał kolory świata...

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-09-30, 08:39

Misiaczynka pisze:już teraz 301 i 71 były zawalone do granic możliwości...

Widocznie te szczytowe kursy zawalone do granic możliwości to za mało żeby linia mogła się utrzymać, w godzinach międzyszczytowych i wieczornych normalne było widzieć na r Grunwaldzkim 301 z 4-10 pasażerami w środku.
Misiaczynka pisze:a ludziom się nie chce

heh, dobre stwierdzenie, nikt ich nie zmusza jeździć gdziekolwiek ;)

Ja też uważam że zwiększenie kursów, szczególnie tych w godzinach szczytu na 71 jest nieuniknione, szkoda że ZDMiKP jak zwykle ruszy głową dopiero po czasie, kiedy ludzie zgnieceni w autobusach zdążą całkiem znienawidzić komunikację miejską i część z nich przesiądzie się do puszek całkiem zapychając już i tak zapchaną Grunwaldzką...

301 rzeczywiście trochę szkoda, linia prywatna ale nie obsługiwana sprinterkiem pana Mietka czyli "komunikacja miejska" rodem z Ameryki Łacińskiej lub Azji Środkowej lecz regularna linia obsługiwana przez autobusy prowadzone przez jednakowo ubranych kierowców, respektująca część ulg, mająca własne bilety miesięczne... Jeśli już dopuszczać mamy jakiekolwiek linie prywatne do obsługi Bydgoszczy to powinny one wyglądać właśnie tak jak 301, obsługa przez poważne firmy typu PKS, F.R. bus czy ś.p. Forbus, wynalazki typu 303, 304 powinny jednak zniknąć.
3N Wilczak

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2008-09-30, 09:04

mc_pele pisze:szkoda że ZDMiKP jak zwykle ruszy głową dopiero po czasie, kiedy ludzie zgnieceni w autobusach zdążą całkiem znienawidzić komunikację miejską i część z nich przesiądzie się do puszek całkiem zapychając już i tak zapchaną Grunwaldzką...
Całkiem prawdopodobny scenariusz:

Od jutra zaczyna się tłok w 71, pasażerowie zaczynają pisać do lokalnych gazet. W piątek GW napisze na pierwszej stronie artykuł, że w 71 tłok i ścisk. W tekście zamieszczona będzie wypowiedź rzecznika ZDMiKP, który stwierdzi, że kontrolerzy muszą przeprowadzić badania i dopiero wtedy Zarząd podejmie kroki. W przyszłym tygodniu stwierdzą, że faktycznie tłok jest, ale nową kolejność będą mogli wprowadzić w grudniu. I w ten sposób zniechęci się ludzi do transportu publicznego.

Awatar użytkownika
heimat
Posty: 393
Rejestracja: 2008-01-21, 23:06
Lokalizacja: BzB
Kontakt:

Post autor: heimat » 2008-09-30, 09:40

zniechęci jak zniechęci. Wielu nie będzie i tak stać na dojazd innym środkiem lokomocji niż komunikacja miejska. Skończy się na zajechaniu paru, przeładowanych ponad normy, autobusów
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2008-09-30, 12:58

Scenariusz napisany przez elfalcone zaczyna się już sprawdzać :)

Poza tym tak mi przyszło do głowy, że skoro MZK wygrało przetarg na [92] to od 1 stycznia Mobilis będzie miał 4 wolne autobusy (MAZ 203),
więc może by się skusili na reaktywację lini [301] od nowego roku lub nawet wcześniej (wypożyczą wozy najwyżej), co o tym sądzicie? :swir:
:gazeta: Teraz Osowa Góra skazana będzie tylko na MZK
Źródło: Express bydgoski
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 2&IdTag=85

:gazeta: Dziś ostatnie kursy linii 301
Źródło:Gazeta pomorska
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /974949327
Ostatnio zmieniony 2008-09-30, 14:20 przez spooney, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2008-09-30, 14:05

W autobusie było „gorąco”, ludzie byli oburzeni, a kierowcy też wydawali się być zaskoczeni taką decyzją – mówi Bogumił Grenz, rzecznik ZDMiKP, który sam padł ofiarą zamknięcia linii - „301” dojeżdża bowiem do pracy. - Wypróbuję system A+T – zapowiada.
:lol: Czy ja dobrze czytam? Może faktycznie większość pracowników ZDMiKP jeździ do pracy autem i są oderwani od rzeczywistości transportu publicznego? A rzecznik ZDMiKP skoro jeździ 301 to sam powinien wystąpić do wydziału transportu publicznego w ZDMiKP by zwiększyć częstotliwość na 71.

Kursy szczytowe na 71 zazwyczaj były pełne - miejsc siedzących brak, osób stojących 10-15. 301 zazwyczaj było pełne. A teraz zapraszamy do 71 jeżdżącego co 10 minut :]

Awatar użytkownika
heimat
Posty: 393
Rejestracja: 2008-01-21, 23:06
Lokalizacja: BzB
Kontakt:

Post autor: heimat » 2008-09-30, 14:12

wiesz, jakby nie patrzeć dojazd KM jest tańszy, mniej stresujący bo nie musisz cały czas skupiać się uważając, żeby nie wjechać komuś w kufer...
wszystko to kwestia świadomości społecznej, której najwyraźniej rzecznikowi nie brakuje :D
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά

Awatar użytkownika
Tom
Posty: 263
Rejestracja: 2007-05-09, 14:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tom » 2008-09-30, 14:34

A wszyscy zapomnieli, że jeszcze mozna wsiąść w takie linie jak 402 (Koronowo przez Mochle) i 404 (Mrocza), które również jadą na górny taras i to za całe 2,50 zł, a dolny taras jest równiez obsługiwany linią 407 do Nakła, także za 2,50 zł.
I nagle okaże się, że można zastąpić 301 :)

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2008-09-30, 14:45

Tom pisze:mozna wsiąść w takie linie jak 402 (Koronowo przez Mochle) i 404 (Mrocza),
Częstotliwość jest znacznie bardziej ograniczona (kilkanaście kursów) niż na [301].
Tom pisze:I nagle okaże się, że można zastąpić 301
Nie sądze, może pare osób skorzysta, ale wątpie w jakiś większy sukces.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2008-09-30, 18:46

Ehh, linie 301 i 302 to był swego rodzaju kult :/
Zawsze się pytano "to ile u was linii jest?"

Powód to chyba jednak tabor :(
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
heimat
Posty: 393
Rejestracja: 2008-01-21, 23:06
Lokalizacja: BzB
Kontakt:

Post autor: heimat » 2008-09-30, 23:55

:gazeta: Od wtorku pasażerowie komunikacji miejskiej mają kłopot z dojazdem z Osowej Góry do Śródmieścia, bo PKS zlikwidował linię autobusową nr 301. Teraz mieszkańcy mają do wyboru linię 71 lub linie podmiejskie.

Źródło: Gazeta wyborcza
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,5753441,.html

Widzisz Tom, powołują się na Ciebie :)
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά

Awatar użytkownika
Tom
Posty: 263
Rejestracja: 2007-05-09, 14:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tom » 2008-10-01, 15:49

Informacja poszła w eter, a Pan Krzysztof trzyma rękę na pulsie. Mam nadzieję, że wspomniane w artykule połączenia, będą pewnym ułatwieniem dla mieszkańców Osowej Góry :)

Awatar użytkownika
Martynka
Posty: 255
Rejestracja: 2007-02-13, 17:21
Lokalizacja: zza Twoich plec
Kontakt:

Post autor: Martynka » 2008-10-01, 15:59

jasne! jak te autobusy są pojemne, to oni NIGDY TĘDY NIE JECHALI... no paranoja;/ niech coś zrobią porządnego, a nie odcinają naszego osiedla od reszty miasta!
To przez nich moje życie pędzi jak TGV :

http://www.regionalgeographic.pl/

http://infobydgoszcz.pl/

http://www.kujawskiportal.pl/index.php


" ... Nie pamiętasz już o smokach i rycerzach, ja zapomnieć nie zamierzam i uważam, że historia lubi się powtarzać... " FokuSmok - Powtarzam się

Jak atropina rozszerzam źrenice, byś poznał kolory świata...

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-01, 19:05

Misiaczynka pisze:jasne! jak te autobusy są pojemne
Nie ma bardziej pojemnych autobusów przynajmniej w promieniu 200 kilometrów :P
Misiaczynka pisze:a nie odcinają naszego osiedla od reszty miasta!
Kto odcina? ZDMiKP?
Ostatnio zmieniony 2008-10-01, 22:45 przez mc_pele, łącznie zmieniany 1 raz.
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Martynka
Posty: 255
Rejestracja: 2007-02-13, 17:21
Lokalizacja: zza Twoich plec
Kontakt:

Post autor: Martynka » 2008-10-01, 19:24

uważasz że DWIE linie autobusowe są wystarczające dla osowej? może to nie fordon, ale nie jest aż tak mała, by wystarczyła jej 60i 71, które nie dość, że się dublują, to jeszcze często nie przyjeżdżają;/ dodaj do tego korki i totalny tłok w autobusach... nie wierzę, by 301 się nie opłacało - zazwyczaj był tam taki tłok, że niekiedy nie było jak się do niego wcisnąć
To przez nich moje życie pędzi jak TGV :

http://www.regionalgeographic.pl/

http://infobydgoszcz.pl/

http://www.kujawskiportal.pl/index.php


" ... Nie pamiętasz już o smokach i rycerzach, ja zapomnieć nie zamierzam i uważam, że historia lubi się powtarzać... " FokuSmok - Powtarzam się

Jak atropina rozszerzam źrenice, byś poznał kolory świata...

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2008-10-01, 20:00

301 tak naprawdę wykończyło wprowadzenie A+T, bo jednak większość ludzi patrzy, żeby było taniej. W miarę wypełnione kursy w godzinach szczytu widocznie nie zarabiały na te puste poza godzinami szczytu. A w dzisiejszych czasach nikt do interesu dokładać nie będzie.

Można cieszyć się tylko z jednego powodu. Wprowadzony system A+T spełnia swoje zadanie.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-01, 20:11

Misiaczynka pisze:uważasz że DWIE linie autobusowe są wystarczające dla osowej?

Tak, obecna częstotliwość jest zdecydowanie zbyt niska ale dwie dobrze zaplanowane linie z dobrze ułożonym rozkładem jazdy to optymalne rozwiązanie dla Osowej.

Misiaczynka pisze:które nie dość, że się dublują,

O to właśnie chodzi, potrzeba zwiększenia kursów, nie linii. Gdyby puścić tam dodatkową linię to i tak pewnie dublowałaby się z 60 i 71 do Ronda Grunwaldzkiego. Poza tym gdzie puścić ją dalej? Focha odpada, to domena tramwajów, na Plac Kościeleckich dublując 51 i 58? Na Błonie? Konieczne byłyby cięcia w 62. Pozostaje jeszcze możliwość linii jadącej z Osowej trasą W-Z do dworca PKP, problem w tym że większość ludzi jadących z Osowej nie dojeżdża na dworzec lecz wysiada na węźle R Grunwaldzkie aby dostać się do Centrum. Zasadniczy jednak problem jest taki że autobus i tak nie omijałby największych korków - na Kolbego i Grunwaldzkiej w lesie. Można by spróbować uruchomić taką linię na czas korków powstałych przy remoncie Focha by obadać czy cieszyłaby się jakimkolwiek obłożeniem, jak jednak wiemy "cudowny" system przetargów wręcz uniemożliwia takie eksperymenty...
Misiaczynka pisze:to jeszcze często nie przyjeżdżają;
Bez przesady, takie przypadki to ostatnio rzadkość, wiadomo że zdarzają się ale raczej na wszystkich liniach, nie tylko 60,62 i 71...
Misiaczynka pisze:nie wierzę, by 301 się nie opłacało

Światowy spisek żydowsko-masoński? ;)

Misiaczynka pisze:zazwyczaj był tam taki tłok, że niekiedy nie było jak się do niego wcisnąć

"Zazwyczaj w godzinach szczytu był tam taki tłok, że niekiedy nie było jak się do niego wcisnąć" - z tym mógłbym się zgodzić, ja także korzystałem z 301 - linia była dla mnie atrakcyjna z powodu osiąganych przez autobusy prędkości i wygodnych siedzonek na których zawsze sadzałem swoje cztery literki zamiast stać w tramwaju albo leżeć na innych w takim 59 :) W godzinach szczytu nie korzystałem, rzeczywiście zdarzał się tłok, mając sieciówkę wolałem stać w tramwaju niż płacić za stanie w 301.
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Martynka
Posty: 255
Rejestracja: 2007-02-13, 17:21
Lokalizacja: zza Twoich plec
Kontakt:

Post autor: Martynka » 2008-10-01, 21:03

mc_pele pisze:


Bez przesady, takie przypadki to ostatnio rzadkość, wiadomo że zdarzają się ale raczej na wszystkich liniach, nie tylko 60,62 i 71...
zapraszam więc na małą wycieczkę - poświęć mi jeden dzień, a udowodnię jak jest:)
To przez nich moje życie pędzi jak TGV :

http://www.regionalgeographic.pl/

http://infobydgoszcz.pl/

http://www.kujawskiportal.pl/index.php


" ... Nie pamiętasz już o smokach i rycerzach, ja zapomnieć nie zamierzam i uważam, że historia lubi się powtarzać... " FokuSmok - Powtarzam się

Jak atropina rozszerzam źrenice, byś poznał kolory świata...

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2008-10-01, 21:07

mc_pele pisze:O to właśnie chodzi, potrzeba zwiększenia kursów, nie linii. Gdyby puścić tam dodatkową linię to i tak pewnie dublowałaby się z 60 i 71 do Ronda Grunwaldzkiego. Poza tym gdzie puścić ją dalej? Focha odpada, to domena tramwajów, na Plac Kościeleckich dublując 51 i 58?
Co za problem zrobić szczytową linię wspomagającą, jak to w Krakowie z powodzeniem stosują? Rekinowa-Rondo Grunwaldzkie w godzinach szczytu (6-9, 14-18).

60 i tak prędzej czy później pójdzie na Kruszyńską, więc dodatek na szczyt by się przydał.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-01, 21:15

elfalcone pisze:Co za problem zrobić szczytową linię wspomagającą, jak to w Krakowie z powodzeniem stosują? Rekinowa-Rondo Grunwaldzkie w godzinach szczytu (6-9, 14-18).

Masz rację, żaden problem...

Misiaczynka pisze:zapraszam więc na małą wycieczkę - poświęć mi jeden dzień, a udowodnię jak jest:)
Bardzo chętnie, wycieczki to jest to co każdy MKM kocha najbardziej, jeśli jeszcze miałaby się ona przysłużyć celom badawczym... :) Gorzej z tym jednym powszednim dniem wolnym ( w weekendy raczej nie ma sensu gdyż większość problemów komunikacyjnych Osowej też ma wolne ) ale myślę że dam jakoś radę. Rozumiem że chodzi o wypadanie kursów na 60 i 71? Do korków na Kolbego i Grunwaldzkiej wcale nie trzeba mnie przekonywać :)
3N Wilczak

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2008-10-01, 21:46

mc_pele pisze:Masz rację, żaden problem...
Chyba wyczułeś odrobinę ironii? :) Tak czy inaczej, wzmocnienie by się przydało; zobaczymy co ZDMiKP wymyśli i kiedy raczy wprowadzić swe pomysły w życie.

Awatar użytkownika
Gość
Posty: 73
Rejestracja: 2008-08-30, 14:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Gość » 2008-10-02, 00:53

Więc na tą chwilę parę wyjaśnień...

Linia jak się dowiedziałem po rozmowie z marketingiem została ZAWIESZONA taką decyzje podjęto dokładnie tydzień temu z powodu problemów taborowych. Niestety gazety piszą o likwidacji linii, a jest to nieprawdą. Jeśli nie PKS to linia powróci wraz z nowym przewoźnikiem (póki co inf. nie posiadam na ten temat...). Więc na pewno nastąpi wymiana taboru. Myślę, że więcej na temat dalszych losów linii będziemy wiedzieć przy podniesieniu cen biletów przez ZDMiKP.
Kubica by Renault...

Awatar użytkownika
Martynka
Posty: 255
Rejestracja: 2007-02-13, 17:21
Lokalizacja: zza Twoich plec
Kontakt:

Post autor: Martynka » 2008-10-02, 08:15

mc_pele, tak, o wypadanie... w ostateczności o przyjeżdżanie 71 dwie minuty po sobie, co sprawia, że i tak oba są tak pełne, że zastanawiam się czy nie iść na błonie pieszo ...
To przez nich moje życie pędzi jak TGV :

http://www.regionalgeographic.pl/

http://infobydgoszcz.pl/

http://www.kujawskiportal.pl/index.php


" ... Nie pamiętasz już o smokach i rycerzach, ja zapomnieć nie zamierzam i uważam, że historia lubi się powtarzać... " FokuSmok - Powtarzam się

Jak atropina rozszerzam źrenice, byś poznał kolory świata...

ikarusiarz
Posty: 754
Rejestracja: 2007-07-27, 20:32

Post autor: ikarusiarz » 2008-10-02, 11:45

Linia jak się dowiedziałem po rozmowie z marketingiem została ZAWIESZONA taką decyzje podjęto dokładnie tydzień temu z powodu problemów taborowych.
Ojojoj.. Smutne to.. Nie wiedziałem, że teraz jest taki wielki problem z kupnem, wypożyczeniem, czy też z "wylyzingowaniem" autobusu.. Szanowne PKS nie wiedział tego miesiąc, pół roku, czy też rok temu?? A może niech się przejdą na plac i zobaczą jak te szroty wyglądają. Jakoś Mobilis potrafił sobie szybko zorganizować tabor zastępczy.

Wiem jak wygląda tabor tam, bo tam pracowałem..

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Darek » 2008-10-02, 13:39

A mi się wydaje, podejrzewam że chodziło nie o tabor, ale nadchodzący remont Focha i wizję korków w mieście, oraz ogromnej ilości linii, które iść będą ulicą Poznańską i Wałami...
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2008-10-02, 14:38

A ja jak już wspomniałem wcześniej, obstawiam brak taboru...
Sporo wozów ostatnio obsadza PKA, a 4 x Volvo i 1 x Man to słaba obsługa, ostatnio ich stan pozostawia wiele do życzenia ;/

Mam nadzieję, że jeszcze powrócą :)
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-02, 19:08

Łukasz pisze:Linia jak się dowiedziałem po rozmowie z marketingiem została ZAWIESZONA

Niestety o niczym to nie świadczy, wszystkie linie się zawiesza aby zostawić sobie w razie czego otwartą furtkę, zazwyczaj kończy się jednak likwidacją. Śląskie tramwaje 8 i 25, bydgoskie 83 czy 302 - wszystkie zostały zawieszone po czym ślad po nich nie pozostał...
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Jakub Sobel
Posty: 334
Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jakub Sobel » 2008-10-02, 19:53

mc_pele pisze:Śląskie tramwaje 8 i 25, bydgoskie 83 czy 302 - wszystkie zostały zawieszone po czym ślad po nich nie pozostał
Tramwaje na Dworcowej też 'tylko' zawiesili :P
23-25 Lipiec, Szczytno, Hunter Fest: In Flames, Motorhead, Arch Enemy, Tarja Turunen, Vader i wiele innych. Karnet 3 dni+pole namiotowe 150zł. Ktoś chętny?

Awatar użytkownika
Gość
Posty: 73
Rejestracja: 2008-08-30, 14:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Gość » 2008-10-02, 21:13

Myślę, że pojawi się inny przewoźnik poprostu więc spokojnie...
Kubica by Renault...

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2008-10-03, 18:29

mc_pele pisze:bydgoskie 83
A cóż to takiego?
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

ODPOWIEDZ