Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Dyskusje, zdjęcia, materiały archiwalne itp.

Moderator: spooney

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Re: Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-06-30, 11:49

Dodam jeszcze że obliczyłem ile w szczycie jeździło autobusów i tramwajów w 1997 roku:

Linie autobusowe

51 4
52 8
53 9
54 3
55 5
56 5
57 5
58 5
59 5
59bis 1 (poza szczytem od godz. 17)
60 11
61 6
62 4
63 1
64 8
65 14
66 2
67 4
68 10
69 22
70 12
71 5
72 12
73 1
74 7
75 1
76 2
77 2
78 1
79 5
91 3
92 2
94 8

Linie Tramwajowe

1 7x2
2 8x2
3 6x2
4 8x2
6 10x2
7 5x2
8 8x2
9 5x1

To są dane prawdopodobne z mojego punktu widzenia patrząc na późniejsze rozkłady bo w 1997 częstotliwość kursowania linii była większa niż obecnie. Jeżeli ktoś posiada inne informacje to proszę napisać...

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: lukas_3830 » 2013-06-30, 21:33

Jak dobrze pamiętam to :
62-5
66-3
64-9

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-16, 21:38

REKLAMY NA BYDGOSKICH TRAMWAJACH 1997

805Na

225 + 226 Centrostal Bydgoszcz
227 + 228 Smecta
229 + 230 Tele Top Sprzęt RTV + Radio Pomorze
231 + 232 Ruch
233 + 234 Sony + TVB
239 + 240 Coca-Cola
245 + 246 Whirlpool
247 + 248 Tele Top Sprzęt RTV + Royal Lux
251 + 252 Optyk + Panasonic Technics
253 + 254 Lider + Plastmo
255 + 256 Centrostal Bydgoszcz
257 + 258 Coca-Cola
259 + 260 Astra
261 + 262 Chemia
265 + 266 New York City Pizza
267 + 268 Tic-Tac
271 + 272 Tele Top Sprzęt RTV + czerwony
275 + 276 Coca-Cola
279 + 280 Safari
282 + 283 Czerwony + Eltim
284 + 285 New York City Pizza
286 + 287 Otex Domy Handlowe + Czerwony
288 + 289 Pedros
294 + 295 Proxima
296 + 297 Kawa Aromat
298 + 299 McDonald?s
302 + 303 New York City Pizza
308 + 309 Nutella
312 + 313 Nobiles
314 + 315 Tele Top Sprzęt RTV + Telewizory
318 + 319 Tic-Tac
322 + 323 Tele Top Sprzęt + Czerwony
324 + 325 Efferalgan
326 + 327 Brok
328 + 329 Nutella
330 + 331 Brok
332 + 333 Astra
334 + 335 Tic-Tac
336 + 337 McDonald?s
342 + 343 Radio Taxi Zrzeszeni 96-22 + Kasy Fiskalne BIS
344 + 345 Kinder
346 + 347 McDonald?s
352 + 353 Kawa Aromat
354 + 355 100 lat tramwaju elektrycznego
356 + 357 Tyskie
358 + 359 Maxsport + Czerwony


REKLAMY NA BYDGOSKICH AUTOBUSACH 1997

Ikarus 260

752 Moto Budrex
760 Elledue

Ikarus 280

417 Tele Top i Radio Pomorze
563 Petrol
595 Tor Kartingowy
601 EFL Leasing
602 Absolut Meble
604 Jadą Wozy Kolorowe z Reklamami
824 Centrostal Bydgoszcz
837 Tele Top i Radio Pomorze
838 Solarium Dom Słońca
849 Centrostal Bydgoszcz
851 Centertel

Jelcz M11

640 Fruittella
641 Fruittella
644 MK Cafe
788 MK Cafe

Jelcz M121

660 60 lat komunikacji autobusowej

Jelcz M181

623 Pogodna Jesień

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: black125 » 2013-07-16, 23:31

Ile składów w reklamie,najpiękniejsze lata dla komunikacji w Bydgoszczy, i to już nie wróci ;/
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-17, 21:42

Czy ktoś pamięta jeszcze jakieś reklamy z tamtych czasów?

Jeżeli ktoś posiada informacje na temat reklam i składów na nich to proszę pisać

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Dawid Szramke » 2013-07-18, 08:22

Pamięta ktoś gdzie dane autobusy były przydzielone na jaką linię?

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Re: Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-18, 20:57

Pamiętam że:

400 - 65
401 - 52
412 - 74
415 - 60
417 - 94
419 - 69
423 - 53
426 - 64
525 - 72
563 - 52
584 - 68
586 - 53
592 - 70
593 - 70
594 - 65
595 - 69
596 - 69
597 - 69
598 - 94
599 - 69
600 - 68
601 - 65
602 - 52
604 - 60
823 - 70
824 - 60
829 - 60
832 - 60
835 - 52
836 - 54
837 - 69
838 - 64
839 - 69
840 - 67
841 - 64
842 - 52
843 - 52 lub 68
844 - 69
845 - 69
846 - 65
849 - 69
850 - 65
851 - 94
852 - 94

Jak ktoś ma inne informacje niech napisze...

I jeszcze pytanie: Czy w tym roku wszystkie tramwaje 805Na miały już wyświetlacze elektroniczne z przodu?

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Kuba3569 » 2013-07-18, 21:17

821 - 79
822 - 53
825 - 64
826 - 64 lub 79
827 - 53
828 - 79
830 - 53
831 - 64
833 - 69
834 - 69
847 - 67
848 - 65
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: lukas_3830 » 2013-07-18, 22:32

Co do kilku wozów to pamiętam, że było inaczej.... gdyż 68 jeździłem do szkoły a 53 na dodatkowe zajęcia :)
821-60 później w 1999r poszedł na 79 jak 68 zostało linią przetargową i obsługiwane wyłącznie przez nowe wozy.....
822-68 często śmigałem nim do szkoły
826-53
828-68
835-53 podobnie w 1999r poszedł na 52
847 początkowo na 67 później po przybyciu 473 przerzucony na 53 a parę lat później znów trafił na 67 a 473 na 53
584-60
585-często jeździł na 68
609-68
623#-52
629#-68
628#-64
424-64
425-64
843-52
613-53
617-64
618-52
619-53
421-68
420-68
418-68

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: ArturS » 2013-07-19, 08:53

Pierwszy nr linii oznacza stałą lub tą na której wóz kursował najczęściej.

400 - 65, pół roku 74, czasami 69,72,94
401 - 52, czasami 64, 79
402 - 72, 69, 94
403 - 65, 69
404 - 72, 69
405 - 65, 94, czasami 69, 72
406 - 60, 79
407 - 65
408 - 69
409 - 79
410 - 94, czasami 69, 70, 72
411 - 69, 94
412 - 74, 69
413 - 72, 69, 94
414 - 65, 69
415 - 65 (przed NG), 60 (po NG)
416 - 72, 69, 94
417 - 94
418 - 68, czasami 53, 53, 60
419 - 53 (przed NG), 69 (po NG)
420 - 68, czasami 52, 53, 60
421 - 68
422 - 69
423 - 53
424 - 64, 60, 54
425 - 64
426 - 64
438 - 71, 60
441 - ten wóz róznie: 52, 53, 54, 60, 64, 68
493 - 60, 67 skasowany w '97


505 - 69
525 - 60, 68 (przed NG), 72 (po NG)
542 - 53 kasacja '97
548 - 94, 65, 69, 72
549 - 65, 69
550 - 60 kasacja/sprzedany '97
553 - 70
554 - 94 sprzedana '97
558 - 70
559 - 65
560 - 60 kasacja '97
561 - 64 kasacja '97
563 - 53, 52
566 - 69, 72 kasacja '97/98
568 - 69, 65, 94
574 - 69 kasacja/sprzedany '97
580 - 69, 94
581 - 69
582 - 69, 72
583 - 53, 52, 69
584 - 68 (jako czerwono-kremowy), 60 (w reklamie Polar, potem Geant)
585 - 68, 69, 79, sezonowo na 99
586 - 53
587 - 67
588 - 52, 53, 60, 68
590 - 69
591 - 65
592 - 70
593 - 70, 69, 72, 94
594 - 65
595 - 69, 72
596 - 70, 69
597 - 69
598 - 94, 65
599 - 69


600 - 68
601 - 65
602 - 52
603 - 69
604 - 71, 60, 68
605 - 74, 72, 69
606 - 69
607 - 60
608 - 72, 69
609 - 68, 52, 53, 54, 58
610 - 70
612 - 72, 69, 94
613 - 53
617 - 64
618 - 52
619 - 53
621 - 69
622 - 69


733 - 59, 70
737 - 55, 61
738 - 74
739 - 74, 59
740 - 58, 79
742 - 62?
743 - 61, 62
744 - 72, 59
745 - 62, 57, 73
747 - 62
748 - 66, 61
750 - 59
751 - 61, 62, 79
752 - 59
753 - 61, 66
754 - 57, 61, 66
755 - 72
756 - 91
758 - 61, 62, 79
759 - 61
760 - 59
761 - 70, 59
762 - 59
763 - 57, 62
764 - 55, 61, 62
765 - 61, 62
766 - 59, 72
767 - 58, 61, 77
768 - 57, 62, 77
769 - 62
770 - 74, 70


821 - 60, 71
822 - 52, 53
823 - 69, 70
824 - 60, 68
825 - 64
826 - 53
827 - 53
828 - 68, 60, 79
829 - 60
830 - 53
831 - 64
832 - 60
833 - 69, 65, 70
834 - 69
835 - 53, 52
836 - 54, 52
837 - 69
838 - 64
839 - 94
840 - 67, 68, 60
841 - 64
842 - 52
843 - 53
844 - 69
845 - 69, 65
846 - 65
847 - 60, 53, 71, 79, sezonowo 99
848 - 70, 69, 94
849 - 69
850 - 65
851 - 94
852 - 94
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: lukas_3830 » 2013-07-19, 11:15

Arek82 co do 822 to jednak prawie codziennie jeździł na 68 a 843 na 52....Reszta ok. Zależy także czy opisujesz przed dostawą pierwszych Volvo czy po..?

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: ArturS » 2013-07-19, 12:10

No być może, faktycznie tak było :) Spis jest z przed Volvo, ale ogólnie tyczy się 1997 roku. W tym roku sporo jeździłem autobusami po mieście, nawet ponad normę :P Z domu do szkoły i odwrotnie miałem dojazd dwoma liniami, a zawsze jeździłem min. 4, a max 8 :swir: I kuźwa czasu na wszystko starczyło :(
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: lukas_3830 » 2013-07-19, 17:47

Spoko ja też sporo czasu spędzałem w autobusach a zwłaszcza na liniach 53,68 :)

Częstotliowść 68 w dni robocze wynosiła co 7 minut a brygad było 10 w tym jedna niskopodłogowa na której śmigał Jelcz 629#
W dni wolne 68 jeździł co 12 minut na 5 brygadach.

53 W dni robocze śmigał co 8-9 minut na 9 brygadach. W dni wolne co 13 minut na 5 brygadach. Zarówno 53 jak i 68 były obsługiwane wyłącznie przez wozy przegubowe.
Podsumowując:
53:
423
586
613
619
826
827
830
835
847

68:
418
420
421
585
600
609
822
828
629#
463
Podsumowując od października 97' tak to wyglądało...

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-19, 22:28

Jeżeli chodzi o niektóre linie autobusowe w 1997 roku to:

51,76 i 92 - obsługiwane przez RAMI
55 - obsługiwana głównie przez Mercedesy 0305, Jelcz M121, Ikarus 260
56 i 71 - już nie była obsługiwana przez MZK tylko PKS: autobusy Ikarusy-Zemuny IK160P lub MANY SG192
79 - obsługiwana przez Ikarusy 260 i Jelcze M11

Ciekawe jakiej marki były mikrobusy firmy FOR-BUS na liniach nocnych 31N i 33N obsługiwanych od 1 lutego 1997?

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Kris » 2013-07-20, 00:05

KrzysztofSadowski pisze:Ciekawe jakiej marki były mikrobusy firmy FOR-BUS na liniach nocnych 31N i 33N obsługiwanych od 1 lutego 1997?
Były to Autosany H6 :)

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-20, 09:19

Kilka pytań:

Na jakich liniach oprócz 52,64,68,69 pojawiały się w 1997 roku autobusy JELCZ M181MB?
Kiedy mógł zostać wycofany z ruchu ostatni MAN SG192 2801 wiem że w tym roku ale nie wiem w którym miesiącu?
Czy Jelcz M121MB mógł jeździć na innych liniach oprócz 55 i 61?
Ile mogło być kolejności na liniach nocnych 31N i 33N?

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: lukas_3830 » 2013-07-20, 11:32

Moment moment na początku (1996r) Jelcze były podzielone następująco:
3623#-52
2624#-94
2625#-69
2626#-69
2627#-94
3628#-64
3629#-68
Po przerzuceniu wszystkich Jelczy na zajezdnie przy Inowrocławskiej wyglądało to już trochę inaczej. Ale nie pamiętam czy to było w 1997r gdyż zrobiono to po przybyciu pierwszych Volvo B10LA. A właśnie mocno mi się wydaje z pod koniec roku 1997r. a nie w 1998r przybyły pierwsze B10LA 2451,2452,2453,2454,2455,2456,2457 i 3458.....

3623#-52
3624#-60
3625#-początkowo bez stałego przydziału...(miał charakterystyczną tablicę wewnątrz pojazdu z opisanym nr lini, kierunkiem oraz przez co jedzie... np 68-OS LEŚNE przez Rondo Toruńskie.....
3626#-53
3627#-67
3628#-64
3629#-68

Jelcz M121MB był przydzielony głównie na 55 jako podstawowy niskopodłogowiec. Po przybyciu krótkich Volvo jeździł czasami na innych liniach. Wtedy podstawowym niskopodłogowcem stał się 3711.

Jeśli dobrze pamiętam to krótkie wozy jeździły na wszystkich wymienionych przez Ciebie liniach z wyjątkiem 75 tam często a zwłaszcza w sezonie jeździł przegubowy Ikarus.

Co do MAN to podejrzewam, że jego żywo zakończył się razem z przybyciem Volvo B10M...

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-20, 11:47

Jeżeli chodzi o linię 75:

Trasa:

Osiedle Leśne - Sułkowskiego - Ogińskiego - rondo Wielkopolskich - al. Powstańców Wielkopolskich - kard. Wyszyńskiego - Armii Krajowej - Gdańska - Myślęcinek

Przystanki:

Osiedle Leśne
Sułkowskiego - Czerkaska
Sułkowskiego - Leśna
Ogińskiego - Chodkiewicza
Powstańców Wielkopolskich - Lelewela
Wyszyńskiego - Głowackiego
Armii Krajowej - Zamczysko
Gdańska - Jeździecka
Myślęcinek

W 1997 nie było przystanku Wyszyńskiego - Kasztanowa (powstał chyba dopiero później)

Tabor obsługiwany

Ikarus 260 lub Jelcz M11 (w czasie roku szkolnego)
Ikarus 280 (w sezonie letnim)

Jeżeli ktoś ma inne informacje to niech napisze...

Maro
Posty: 6
Rejestracja: 2013-07-19, 22:45

Re: Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Maro » 2013-07-20, 12:31

Jelcz M121MB na samym początku, kiedy jeździł z reklamą 650-lecia Bydgoszczy, obsługiwał przede wszystkim linię 55, tak jak lukas_3830 wspomniał. Natomiast w późniejszym czasie kiedy był oklejony reklamą Geant'a, pamiętam, że widywałem go również na linii 77.
Kiedy M121MB wyjechał po raz pierwszy na trasę linii 55, został przydzielony ekipie, która w latach osiemdziesiątych obsługiwała tą linię wozem Ikarus 260 o numerze 712 (po wprowadzeniu numeracji zajezdni 3712).

P.S.
Przy tej okazji witam wszystkich serdecznie, jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum.
Pozdrawiam Was wszystkich,
Marek
:)

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: ArturS » 2013-07-20, 15:40

lukas_3830 pisze:3623#-52
2624#-94
2625#-69
2626#-69
2627#-94
3628#-64
3629#-68
Kolego Lukas to wyglądało tak:
3623 - 52
3624 - 60
2625 - 69
2626 - 94
2627 - 69
3628 - 64
3629 - 68
Sprawdzone na 1000% :)

Odnośnie Jelcza M121MB to ja pamiętam że na 55 trafił jeszcze czerwony i dwa razy widywałem go z rezerwy chyba na 72 w 1996 roku jeszcze czerwonego przed reklamą 650 lecia miasta. Stały przydział na 55 i czasami na 61 i 77 oraz na Za7T jak robili tory koło Tesco i jeździł mostem K. Wielkiego przez Planu 6-cio letniego, a nocował na Szajnochy.

Miło powitać Marku :)
Mój znajomy kierowca z 55 jeździł na Ikarusie 260 #719 później 3719 :)
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Mateusz Machel » 2013-07-20, 15:44

Artek82 pisze:dwa razy widywałem go z rezerwy chyba na 72 w 1996 roku
Zgadza się, dwa razy nim jechałem jednego dnia. :)
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: lukas_3830 » 2013-07-20, 20:52

Z tym 624 to możliwe. Nie będę się spierał :D

Maro
Posty: 6
Rejestracja: 2013-07-19, 22:45

Re: Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Maro » 2013-07-20, 21:15

Artek82 pisze: (...)
Miło powitać Marku :)
Mój znajomy kierowca z 55 jeździł na Ikarusie 260 #719 później 3719 :)
Ileż to się człowiek za "gówniarza" dowiedział dzięki tym znajomościom. A ile razy skorzystał z opcji przewozu na siedzeniu obok kierowcy (w ogórkach), czy też przed przednią barierką (w Volvo). :)

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-21, 08:13

Jeżeli chodzi o linię 71:

W tym roku linia miała przystanek początkowy (dla wsiadających) przy Dworcu PKP ale nie na pętli tylko na nieistniejącym późniejszym przystanku Dworcowa - Sobieskiego, a końcowy przy pętli (dla wysiadających) i nie zatrzymywała się na przystanku Królowej Jadwigi - Garbary tak samo jak linia 60 i 79, bo następny przystanek to było Rondo Grunwaldzkie (przystanek dziś nieistniejący przy skrzyżowaniu z ulicą Jackowskiego)

Tabor obsługiwany:

Ikarus-Zemun IK160P
Man SG192

Ciekawe ile wozów jeździło w szczycie na tej linii kiedy obsługiwał ją PKS przez dostawą Volvo B10MA i Volvo B10BLE 6x2 mi się wydaje że albo 4 lub 5 tak samo jak na linii 56 bo dopiero z dostawą w/w autobusów zwiększała się częstotliwość kursowania?

Kolejna informacja jest taka że od 15 marca do 22 czerwca 1997 trwał remont ulicy Gdańskiej na odcinku od Placu Teatralnego do ulicy Dworcowej, trwała rozbiórka starego torowiska i położono nowoczesne torowisko technologii węgierskiej w tym czasie tramwaje jeździły na zmienionych trasach:

1 Zawieszona
2 Karpacka - Bydgoszcz Wschód
3 Bez zmian
4 Glinki - Babia Wieś
6 Łęgnowo - Bydgoszcz Wschód
7 Bez Zmian
8 Bez Zmian
9 Bez Zmian

Linie autobusowe zastępcze:

T1 Rondo Jagiellonów - LPKiW (Stadion Zawisza)
T4 Rondo Jagiellonów - Bielawy

Przez 3 miesiące ulica Gdańska przypominała wielki wykop.

Co do linii autobusowych zastępczych mogę się mylić ale niech się na ten temat znawcy wypowiedzą...

KrzysztofSadowski
Posty: 129
Rejestracja: 2012-12-10, 20:20

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: KrzysztofSadowski » 2013-07-22, 19:49

Ciekawe na jakie linie były przydzielone pierwsze Volvo B10BLE i Volvo B10MA na początku eksploatacji we wrześniu i październiku?

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: Kris » 2013-07-22, 20:54

KrzysztofSadowski pisze:Ciekawe na jakie linie były przydzielone pierwsze Volvo B10BLE i Volvo B10MA na początku eksploatacji
Volvo B10BLE na pewno były częstym widokiem na 79 i 58, natomiast B10MA pamiętam z 94.

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Komunikacja Miejska w Bydgoszczy 1997

Post autor: ArturS » 2013-07-23, 07:54

Wrześniowe B10BLE pamiętam na liniach 54, 58, 59, 62, 72, 74, 79, a pierwszy B10MA 2459 pojawiać się zaczął od października na 69. Następne B10MA z 1997 to: 2460 - 94, 2461 - 69 i 2462 - 65, kolejne były już chyba z 1998 :)
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

ODPOWIEDZ