65
Moderator: spooney
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
65
Czy ktoś może mi udzielić informacji, czy w dni wolne na 65 jeżdżą wozy przegubowe czy 12-to metrowe?
Czas odnowić trochę informacje. Ważny od: 28.06.2010
Dzień powszedni
65/1 4:00 - 18:29 Zmiana 12:13 Leśne
65/2 5:11 - 23:30 Zmiana 14:23 Leśne
65/3 6:00 - 23:54 Zmiana 14:35 Leśne
65/4 4:30 - 18:40 Zmiana 11:13 Leśne
65/5 4:22 - 19:14 Zmiana 11:28 Leśne
65/6 4:34 - 10:06 13:18 - 17:55
65/7 4:43 - 9:33 13:02 - 17:51
65/8 6:42 - 0:06 Zmiana 14:43 Stary Fordon
65/9 5:20 - 22:44 Zmiana 13:47 Leśne
65/10 13:34 - 21:59
Kolejność 2, 3, 9: Autobus niskopodł.
Sobota
65/1 9:19 - 23:29 Zmiana 14:23 Stary Fordon
65/2 4:32 - 17:54 Zmiana 12:16 Leśne
65/3 4:22 - 20:46 Zmiana 12:31 Leśne
65/4 4:42 - 23:54 Zmiana 14:16 Leśne
65/5 6:38 - 0:03 Zmiana 14:31 Leśne
65/6 4:06 - 22:42 Zmiana 13:16 Leśne
Kolejność 1, 3, 4, 5: Autobus niskopodł.
Niedziela
65/1 9:19 - 23:29 Zmiana 14:23 Stary Fordon
65/2 5:30 - 17:54 Zmiana 12:16 Leśne
65/3 5:08 - 20:46 Zmiana 12:31 Leśne
65/4 5:20 - 23:54 Zmiana 14:16 Leśne
65/5 6:38 - 0:03 Zmiana 14:31 Leśne
65/6 5:53 - 22:42 Zmiana 13:16 Leśne
Kolejność 1, 3, 4, 5: Autobus niskopodł.
Wozy, które możemy spotkać #466, #465, #473, #455, #641, #469, #456, #451, #453, #476, #457. Dzień powszedni i soboty wozy 18m, niedziele i święta 12m.
Dzień powszedni
65/1 4:00 - 18:29 Zmiana 12:13 Leśne
65/2 5:11 - 23:30 Zmiana 14:23 Leśne
65/3 6:00 - 23:54 Zmiana 14:35 Leśne
65/4 4:30 - 18:40 Zmiana 11:13 Leśne
65/5 4:22 - 19:14 Zmiana 11:28 Leśne
65/6 4:34 - 10:06 13:18 - 17:55
65/7 4:43 - 9:33 13:02 - 17:51
65/8 6:42 - 0:06 Zmiana 14:43 Stary Fordon
65/9 5:20 - 22:44 Zmiana 13:47 Leśne
65/10 13:34 - 21:59
Kolejność 2, 3, 9: Autobus niskopodł.
Sobota
65/1 9:19 - 23:29 Zmiana 14:23 Stary Fordon
65/2 4:32 - 17:54 Zmiana 12:16 Leśne
65/3 4:22 - 20:46 Zmiana 12:31 Leśne
65/4 4:42 - 23:54 Zmiana 14:16 Leśne
65/5 6:38 - 0:03 Zmiana 14:31 Leśne
65/6 4:06 - 22:42 Zmiana 13:16 Leśne
Kolejność 1, 3, 4, 5: Autobus niskopodł.
Niedziela
65/1 9:19 - 23:29 Zmiana 14:23 Stary Fordon
65/2 5:30 - 17:54 Zmiana 12:16 Leśne
65/3 5:08 - 20:46 Zmiana 12:31 Leśne
65/4 5:20 - 23:54 Zmiana 14:16 Leśne
65/5 6:38 - 0:03 Zmiana 14:31 Leśne
65/6 5:53 - 22:42 Zmiana 13:16 Leśne
Kolejność 1, 3, 4, 5: Autobus niskopodł.
Wozy, które możemy spotkać #466, #465, #473, #455, #641, #469, #456, #451, #453, #476, #457. Dzień powszedni i soboty wozy 18m, niedziele i święta 12m.
Ostatnio zmieniony 2010-07-06, 15:55 przez Krzysiu, łącznie zmieniany 2 razy.
A może napiszesz (tak dla ciekawskich ) o której dane kolejności mają zmianę? ;)
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Gdy częstotliwość była większa, to jeździły 15m, lecz obcięli ją to dali wozy 18m. W wakacje może jest na niej ruch mniejszy niż w zwykłe dni. Wiesz, to łączy UKW, UTP z Fordonem, Bartodziejami i Leśnym. Jest to potrzebna linia.Nie rozumiem kompletnie obsad przegubowych na tej linii, już zrozumiałbym 15m.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Wiesz, nie kwestionuję potrzebności tego połączenia, rozumiem szczyt - ale poza nawet w roku szkolnym nie widać tam tłumów, uważam, że wyrzucenie jednego wozu nie byłoby złym posunięciem - i skierowanie go chociażby na 94, nie byłoby złym posunięciemKamil3836 pisze:Gdy częstotliwość była większa, to jeździły 15m, lecz obcięli ją to dali wozy 18m. W wakacje może jest na niej ruch mniejszy niż w zwykłe dni. Wiesz, to łączy UKW, UTP z Fordonem, Bartodziejami i Leśnym. Jest to potrzebna linia.
Ostatnio zmieniony 2010-08-02, 17:06 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 2 razy.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Może i dobrze, ale zabierasz wóz i częstotliwość czy wóz i przerwy, do nadrabiania korków na Wyszyńskiego?Krzysztof Juszczak pisze:Wiesz, nie kwestionuję potrzebności tego połączenia, rozumiem szczyt - ale poza nawet w roku szkolnym nie widać tam tłumów, uważam, że wyrzucenie jednego wozu nie byłoby złym posunięciem - i skierowanie go chociażby na 94, nie byłoby złym posunięciem
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Na większości linii wieczorami nie ma tłumów...A co do podmian to niestety jest to dość trudne, na 65 MZK ma płacone wkm jak od przegubowca, więc jeśli miałyby być podmieniane na wozy krótkie to byłby problem ze skalkulowaniem czasu pracy kierowców i wkm. Możecie się spytać Toma o te kwestie.
/s: Alden skończ już z tymi tekstami typu "spytajcie Toma" "zapytajcie Michała", jak będą chcieli to się sami wypowiedzą
/s: Alden skończ już z tymi tekstami typu "spytajcie Toma" "zapytajcie Michała", jak będą chcieli to się sami wypowiedzą
Ostatnio zmieniony 2010-08-02, 19:38 przez Paweł W, łącznie zmieniany 1 raz.
W niedzielę jeźdżą wozy krótkie, MZK stara się, by podmiany w ogóle były, najmniejszym problemem jest długość wozu. Pamiętajmy, że jeśli chcemy tu dać 15m, to trzeba je zabrać z innej linii, a tam dać 18m lub można się bawić jeszcze bardziej z wozami np. jak to było kiedyś na linii 53 czyli wozy krótkie i długie.Alden471 pisze:A co do podmian to niestety jest to dość trudne, na 65 MZK ma płacone wkm jak od przegubu, więc jeśli miałyby być podmieniane na wozy krótkie to byłby problem ze skalkulowaniem czasu pracy kierowców i wkm. M
Alden: co ma wspólnego czas pracy kierowców?
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Kto tu mówi o wieczorach i o podmianach?
Swego czasu w Czerwcu z ciekawości, pewnego "wolnego od szkoły dnia powszedniego " obserwowałem z ciekawości 65 w szczycie porannym, międzyszczycie i szczycie popołudniowym, oraz okresem późniejszym.
Tłumów nie ma, widać to chociażby w B10MA gdzie jest 29 miejsc siedzących.
Co do samych wozów, obecnie nie ma linii optymalnej dla 15m
(ZDMiKP i tak nie odróżnia ich od autobusów przegubowych)
- na 53 w sumie występuję jeszcze większa dysproporcja, wieczornymi kursami właściwie nikt nie jeździ.
53 i 65 są jedynymi jak dla mnie liniami na których obecność B10BLE 6x2 ma swoją sensowność.
W zamian za to część przegubowej obsady przerzuciłbym na 72
(nie mówię o okresie wakacyjnym).
Linię jak dla mnie trzeba zoptymalizować.
P.S.
Alden: O ile przekonuję się do Kamila, że wyrobił się w minimalnym stopniu, o tyle Ciebie posądzam o co raz większą lakoniczność wypowiedzi ;>
/s: prywata to na komunikatorach a nie tu! i trzymać się 65 bo już się pojawia 53, 72 i zaraz kogel-mogel będzie
/KJ: Spokojnie, 53 i 72 są gwoli porównania
Swego czasu w Czerwcu z ciekawości, pewnego "wolnego od szkoły dnia powszedniego " obserwowałem z ciekawości 65 w szczycie porannym, międzyszczycie i szczycie popołudniowym, oraz okresem późniejszym.
Tłumów nie ma, widać to chociażby w B10MA gdzie jest 29 miejsc siedzących.
Co do samych wozów, obecnie nie ma linii optymalnej dla 15m
(ZDMiKP i tak nie odróżnia ich od autobusów przegubowych)
- na 53 w sumie występuję jeszcze większa dysproporcja, wieczornymi kursami właściwie nikt nie jeździ.
53 i 65 są jedynymi jak dla mnie liniami na których obecność B10BLE 6x2 ma swoją sensowność.
W zamian za to część przegubowej obsady przerzuciłbym na 72
(nie mówię o okresie wakacyjnym).
Linię jak dla mnie trzeba zoptymalizować.
P.S.
Alden: O ile przekonuję się do Kamila, że wyrobił się w minimalnym stopniu, o tyle Ciebie posądzam o co raz większą lakoniczność wypowiedzi ;>
/s: prywata to na komunikatorach a nie tu! i trzymać się 65 bo już się pojawia 53, 72 i zaraz kogel-mogel będzie
/KJ: Spokojnie, 53 i 72 są gwoli porównania
Ostatnio zmieniony 2010-08-02, 20:23 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 2 razy.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Mam do tego święte prawo. Nie będę pisał więcej niż uważam za konieczne. Z 65 w roku szkolnym korzysta nieco więcej ludzi niż teraz, wozy 15 metrowe mogą być ale nie wywalanie stamtąd wozów.Krzysztof Juszczak pisze:P.S.
Alden: O ile przekonuję się do Kamila, że wyrobił się w minimalnym stopniu, o tyle Ciebie posądzam o co raz większą lakoniczność wypowiedzi ;>
/s: usunięty OT
Ostatnio zmieniony 2010-08-02, 20:47 przez Paweł W, łącznie zmieniany 1 raz.
Postoje na 65 są dosyć zróżnicowane. Średnio na Leśnym to około 10-15. W Starym Fordonie to rano 2/3 minuty, ale większość dnia to po 15/25 minut nawet. Niestety to są za duże postoje. Powinni ściągnąć jedną kolejność do zajezdni około 20 i zostawić podobną do teraz częstotliwość.
/s: usunięty OT
/s: usunięty OT
Ostatnio zmieniony 2010-08-02, 20:47 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
Analizowałem rozkład i bez problemu można zabrać jeden wóz... Częstotliwość okroić średnio do 13/14 minut. Ogólnie mógłbym już przedstawić moją proponowaną wersję rozkładu, ale muszę nałożyć drobną poprawkę...Na wozokilometrach byśmy raczej nie zaoszczędzili, jeśli nawet to nie dużo.Alden471 pisze:Mam do tego święte prawo. Nie będę pisał więcej niż uważam za konieczne. Z 65 w roku szkolnym korzysta nieco więcej ludzi niż teraz, wozy 15 metrowe mogą być ale nie wywalanie stamtąd wozów
Kamil3836 pisze:Analizowałem rozkład
papier wszystko przyjmieKamil3836 pisze:bez problemu można zabrać jeden wóz...
również na liniach 68 i 53Kamil3836 pisze:Częstotliwość okroić średnio do 13/14 minut
dobrze, że n ie przedstawiłeśKamil3836 pisze:Ogólnie mógłbym już przedstawić moją proponowaną wersję rozkładu
Postoje są wystarczające.volvo7000A pisze:papier wszystko przyjmie
Na 53 tak, a na 68 nie. Jest parę kursów, które się pokrywają. Zapomniałeś, że jak ruszymy 53 to trzeba zmienić 52.również na liniach 68 i 53
Według mojej propozycji zaoszczędzimy ponad 30wkm, które można przeznaczyć choćby na 33N (Bora- Komorowskiego).
Nie ma za późno. 70/7 12:07 zaczyna a przerwa 18:45 do 19:01 i o tej godzinie zjazd. 74/chyba 2 zaczyna o 12:07 przerwa o 19:00 do 19:15 i także zjazd.1. Nawet jeszcze nie zacząłem dobrze oglądać tego rozkładu a już widać, że kol. 1b ma za późno przerwę.
W większości można powiedzieć, że tak.volvo7000A pisze:2. Czy Mariampole są zgrane z 81?
Od 1 września ZDMiKP wprowadził małe zmiany. Doszedł nowy przystanek Fordońska ? Kapliczna w obu kierunkach, dla ciekawskich podaję, że jest on w wozówkach oznaczony kolorem żółtym. Różnią się też wyjazdy i zjazdy kilku kolejności w dzień powszedni.
65/6 4:34 ? 10:05, 13:16 ? 17:57
65/7 4:43 ? 9:25, 13:00 ? 17:53
65/8 6:37 ? 0:05 zmiana 14:43 Stary Fordon
65/10 13:32 ? 21:59
65/6 4:34 ? 10:05, 13:16 ? 17:57
65/7 4:43 ? 9:25, 13:00 ? 17:53
65/8 6:37 ? 0:05 zmiana 14:43 Stary Fordon
65/10 13:32 ? 21:59
Ostatnio zmieniony 2010-09-10, 22:42 przez Krzysiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy ktoś zna powód utworzenia tego przystanku ? Przecież nikt tam praktycznie nie wysiada ani nie wsiada. Jeżeli jednak ZDMiKP zamierza utrzymać ten przystanek dla linii 65 to moim zdaniem powinien być on na żądanie.Krzysiu pisze:Od 1 września ZDMiKP wprowadził małe zmiany. Doszedł nowy przystanek Fordońska ? Kapliczna w obu kierunkach
Podróżując prawie codziennie 65 to chyba tylko ze 3 razy ktoś tam wysiadał
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-12-30, 10:10
65
Co do 65 - zainteresowanie linią wzrosło od tego roku. Wydzial Zarządzania UTP znajduje się teraz przy Fordońskiej 430 (przystanek Fordońska-Brzechwy). Stąd znaczna liczba studentów szczególnie na odcinku między Kaliskiego a Brzechwy.
/mod/ offtop usunięty
/mod/ offtop usunięty
Re: 65
Wzrosła nawet w samym Starym Fordonie. Kiedyś jak jeździłem we wtorki i czwartki o 18:12 kursem z Mariampola to autobus do Wiślanej wiózł parę osób, a teraz potrafią być zajęte wszystkie miejsca i kilka osób stoi. A na Wiślanej jeszcze dodatkowe osoby się dosiadają.