Cięcia w 2013 r.
Moderator: spooney
Cięcia w 2013 r.
Wymyślajmy jak można zaoszczędzić, ale z głową.
a) likwidacja 55 <---> przetrasowanie 64 na Piękną i Solskiego (częstotliwość: 7,5/10/12/12)
b) skrócenie 51 do Garbary (częstotliwość: 20/30/30/30)
c) skrócenie 56 do Garbary (częstotliwość: 10/15/15/15)
wariant 56s do Skorupki, przez Kruszwicką, Stromą i Skorupki (częstotliwość: 30/30/30/30)
d) skrócenie 58 do Garbary
e) likwidacja 66 <---> przetrasowanie 53 na Kujawską i Glinki (częstotliwość: 10/15/20/20)
f) przetrasowanie 72: (SYGNAŁOWA - Lewińskiego -) CO - Korfantego - Twardzickiego - Pelplińska - Wyzwolenia - STARY FORDON (- Most Fordoński - OSTROMECKO) (częstotliwość: 30/60/30/30)
g) 79 likwidacja wariantu przez Stromą (częstotliwość: 7,5/10/12/12)
h) likwidacja 81
i) likwidacja 91
j) linia nr 4 tylko w dni powszednie (jak "7") od 5:00 do 19:00
a) likwidacja 55 <---> przetrasowanie 64 na Piękną i Solskiego (częstotliwość: 7,5/10/12/12)
b) skrócenie 51 do Garbary (częstotliwość: 20/30/30/30)
c) skrócenie 56 do Garbary (częstotliwość: 10/15/15/15)
wariant 56s do Skorupki, przez Kruszwicką, Stromą i Skorupki (częstotliwość: 30/30/30/30)
d) skrócenie 58 do Garbary
e) likwidacja 66 <---> przetrasowanie 53 na Kujawską i Glinki (częstotliwość: 10/15/20/20)
f) przetrasowanie 72: (SYGNAŁOWA - Lewińskiego -) CO - Korfantego - Twardzickiego - Pelplińska - Wyzwolenia - STARY FORDON (- Most Fordoński - OSTROMECKO) (częstotliwość: 30/60/30/30)
g) 79 likwidacja wariantu przez Stromą (częstotliwość: 7,5/10/12/12)
h) likwidacja 81
i) likwidacja 91
j) linia nr 4 tylko w dni powszednie (jak "7") od 5:00 do 19:00
Cięcia w 2013 r.
b,c,e,f,h,i,j,
a) - głupota, 55 rano i po południu pełne śmiga
d) - jakiś autobus ze smukały i opławca i okolic musi dalej do centrum dojeżdżać
g) - zostawmy w spokoju, jeździ z dosyć dużym obłożeniem
a) - głupota, 55 rano i po południu pełne śmiga
d) - jakiś autobus ze smukały i opławca i okolic musi dalej do centrum dojeżdżać
g) - zostawmy w spokoju, jeździ z dosyć dużym obłożeniem
- Kawoszka116
- Posty: 846
- Rejestracja: 2012-01-22, 12:25
Cięcia w 2013 r.
W którym szpitalu takie pomysły mają? Były w Świeciu jakieś ucieczki?
"I pamiętaj że dana Ci pamięć. Nie kłam siebie a nikt Ci nie skłamie!"
Cięcia w 2013 r.
57 też śmigało pełne. 55 zastąpi 64.witek1993 pisze:a) - głupota, 55 rano i po południu pełne śmiga
Gdzie jest napisane, że MUSI? Rondo Grunwaldzkie to centrum. Przestańmy jako centrum uważać jedynie r. Jagiellonów!witek1993 pisze:d) - jakiś autobus ze smukały i opławca i okolic musi dalej do centrum dojeżdżać
W zamian 56s przez Stromą.witek1993 pisze:g) - zostawmy w spokoju, jeździ z dosyć dużym obłożeniem
Cięcia w 2013 r.
A czytałeś, jakie zmiany będą wprowadzone od 24.11?volvo7000A pisze:e) likwidacja 66 <---> przetrasowanie 53 na Kujawską i Glinki (częstotliwość: 10/15/20/20)
volvo7000A pisze:b) skrócenie 51 do Garbary
volvo7000A pisze:c) skrócenie 56 do Garbary
Może od razu zlikwidujmy pętlę na Placu Kościeleckich?volvo7000A pisze:d) skrócenie 58 do Garbary
Ładny tasiemiec wyjdzie z tego latem.volvo7000A pisze:przetrasowanie 72: (SYGNAŁOWA - Lewińskiego -) CO - Korfantego - Twardzickiego - Pelplińska - Wyzwolenia - STARY FORDON (- Most Fordoński - OSTROMECKO)
Odsyłam do zmian wprowadzanych od 24.11.volvo7000A pisze:79 likwidacja wariantu przez Stromą
Cięcia w 2013 r.
Czy tobie czasem Volvo700A, sufit na łeb się nie spadł? Komunikacja ma iść do ludzi, a nie być im zabierana
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!
Cięcia w 2013 r.
Brak koordynacji z linią 58.volvo7000A pisze:) skrócenie 51 do Garbary (częstotliwość: 20/30/30/30)
Zabierasz częstotliwość godz. szczytu, pomimo obecnego zwiększenia, a w dni wolne dodajesz? To chore. Ponadto skracasz trasę. Co mają z tego pasażerowie? Nic.volvo7000A pisze: skrócenie 56 do Garbary (częstotliwość: 10/15/15/15)
Powiedz szczerze ile tu zaoszczędzisz?volvo7000A pisze:Wymyślajmy jak można zaoszczędzić, ale z głową.
Cięcia w 2013 r.
No i gdzie zgubiłeś tą głowę bo pomysły są z czapy i nieprzemyślane?Kamil3836 pisze:Powiedz szczerze ile tu zaoszczędzisz?volvo7000A pisze:Wymyślajmy jak można zaoszczędzić, ale z głową.
Cięcia w 2013 r.
56 do Garbar co 10 min w szczycieKamil3836 pisze:Zabierasz częstotliwość godz. szczytu, pomimo obecnego zwiększenia, a w dni wolne dodajesz? To chore. Ponadto skracasz trasę. Co mają z tego pasażerowie? Nic.
plus 3 kursy na godzinę do Skorupki jako 56s
Cięcia w 2013 r.
co jest nieprzemyślane?spooney pisze:No i gdzie zgubiłeś tą głowę bo pomysły są z czapy i nieprzemyślane?
Lepiej zrobić 10 linii kursujących bardzo często niż mieć 20 kursujących co chwila rzadziej.
Cięcia w 2013 r.
Proponuję zamknąć temat. To jest bezsensu pisanie takich rzeczy. ZDMiKP napewno juz przekazal zmiany do realizacji dla przewoźników, czas na planowanie zmian juz dawno się zakończył.volvo7000A pisze:Lepiej zrobić 10 linii kursujących bardzo często niż mieć 20 kursujących co chwila rzadziej.
Ponadto 55 i 64 obsługują zupełnie inne rejony. Mają wspólną pętle i przystanek Skorupki. Ponadto ZDMiKP od dłuższego czasu przymiesza się do zmiany trasy linii 59, co ma na celu zwiększenie jej atrakcyjności.
Ostatnio zmieniony 2012-11-13, 23:41 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
Cięcia w 2013 r.
Skomentował bym to wszystko "soczyście", ale nie mam zamiaru mieć "bana".
Linia 55...niekończąca droga...
Cięcia w 2013 r.
Na 2013 rok?? Dopiero zacznie myśleć nad zmianami. Temat dopiero się rozkręci.Kamil3836 pisze:ZDMiKP napewno juz przekazal zmiany do realizacji dla przewoźników, czas na planowanie zmian juz dawno się zakończył.
Cięcia w 2013 r.
Zmian na rok 2013 nie planuje się z sufitu, tak jak to teraz wyskoczyłeś jak konik polny. Każdy przewoźnik musi robić grafiki itd, takie zmiany na prawdę planuje się wcześniej, muszą wiedzieć czy zatrudniać ludzi, czy zwalniać, planować swój budżet firmy na cały rok, zakupy taboru, inwestycje, a a volvo teraz działa sobie na hurra na zasadzie prób i błędów, proponując linie z kosmosu wzięte, bez obliczenia parametrów eksploatacyjnych, koordynacji rozkładowej itp
Z tego co słyszałem w 2013 roku nie będzie likwidowania tras, ale na pewno na szersza skale będą wprowadzone zamiany taboru na mniejszy i w nie których godzinach zmniejszona częstotliwość. Kwestią sporną mogą być oznaczenia linii itd, ale generalnie do samej idei zmian proponowanych za zwyczaj zmian przez zdmikp trudno mieć większe zarzuty - trzeba pamiętać, że prezydent i miasto też wymusza te zmiany na zdmikp dając im na komunikacje mniej pieniędzy niż potrzeba.
A co do 51/58/56 na razie są sprzeciwy rady osiedla na skracanie tych linii do pętli Garbry, ale w ramach 56 cześć kursów będzie już skrócona w zamian za większą częstotliwość linii.
Poza tym jak z placu Kościeleckich znikną dzienne autobusy, to na pewno też nie wszyscy będą chcieli się pozbyć stamtąd autobusów nocnych i zniknie w ogóle dogodna pętla, a bieganie ludzie pod rondem Jagiellonów jest bez sensu.
Z tego co słyszałem w 2013 roku nie będzie likwidowania tras, ale na pewno na szersza skale będą wprowadzone zamiany taboru na mniejszy i w nie których godzinach zmniejszona częstotliwość. Kwestią sporną mogą być oznaczenia linii itd, ale generalnie do samej idei zmian proponowanych za zwyczaj zmian przez zdmikp trudno mieć większe zarzuty - trzeba pamiętać, że prezydent i miasto też wymusza te zmiany na zdmikp dając im na komunikacje mniej pieniędzy niż potrzeba.
A co do 51/58/56 na razie są sprzeciwy rady osiedla na skracanie tych linii do pętli Garbry, ale w ramach 56 cześć kursów będzie już skrócona w zamian za większą częstotliwość linii.
Poza tym jak z placu Kościeleckich znikną dzienne autobusy, to na pewno też nie wszyscy będą chcieli się pozbyć stamtąd autobusów nocnych i zniknie w ogóle dogodna pętla, a bieganie ludzie pod rondem Jagiellonów jest bez sensu.
Ostatnio zmieniony 2012-11-13, 23:58 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Cięcia w 2013 r.
Skoro ZDMiKP obliczyło że na następny rok wydatki wzrosną ponad 20 mln i u zyskali wiadomości od skarbnika miasta że dostaną troszkę większą kwotę ale niewystarczającą na pokrycie kosztów to już na pewno szukają oszczędności.
Cięcia w 2013 r.
Czy to tylko te 20 mln? To pewnie nie wszystkie koszty, a do także wzrost stawek za energie, utrzymanie ulic , itp itdKawka pisze:Skoro ZDMiKP obliczyło że na następny rok wydatki wzrosną ponad 20 mln i u zyskali wiadomości od skarbnika miasta że dostaną troszkę większą kwotę ale niewystarczającą na pokrycie kosztów to już na pewno szukają oszczędności.
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Cięcia w 2013 r.
Bez takich kombinacji już dość jest namieszane w KM..... Jedna linia milion wariantów.....Dobrze zostało powiedziane "Komunikacja ma być dla ludzi" a nie wprowadzać chaos....
- magiera182
- Posty: 215
- Rejestracja: 2012-01-17, 15:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Cięcia w 2013 r.
Jeszcze nowy rok się nie zaczoł a wy już o kasie
oszczędzanie jest wszędzie
mi się nie podobają warianty
79S to bym dał 61 ( jeśli by się dało kiedyś )
Jak zaczną budowe do Fordonu to się zacznie oszczędzanie
oszczędzanie jest wszędzie
mi się nie podobają warianty
79S to bym dał 61 ( jeśli by się dało kiedyś )
Jak zaczną budowe do Fordonu to się zacznie oszczędzanie
- magiera182
- Posty: 215
- Rejestracja: 2012-01-17, 15:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Cięcia w 2013 r.
Jak dobrze widze to 55 jest pełny najbardziej w szczycievolvo7000A pisze: a) likwidacja 55 <---> przetrasowanie 64 na Piękną i Solskiego (częstotliwość: 7,5/10/12/12)
e) likwidacja 66 <---> przetrasowanie 53 na Kujawską i Glinki (częstotliwość: 10/15/20/20)
a linia 66 jest dobrze zrobiona ja często jeżde
a ludzi też dłużo jest na linie
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Cięcia w 2013 r.
To jest abstrakcja, ale niestety bardzo realna - muszą zaoszczędzić 20mln, a tego nie wezmą z powietrza.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Cięcia w 2013 r.
Można zlikwidować linię 72, bo jeździ zawsze przed lub za 93 i wtedy 93 jechałby jeszcze trochę Fordońską i koło galerii pomorskiej by skręcało na Kamienną ;)
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Cięcia w 2013 r.
Ludzie! Wszedzie słyszy się cięcia, cięcia, cięcia to ja się pytam gdzie do k* nędznej idą nasze pieniądze z podatków, z biletów itd.... Zlikwidować to można całą zgraje darmozjadów urzędasów grzejących krzesła i wymyślających podobne bzdury.... Kryzys to sztucznie napędzony motor....Już teraz jest cięzko, żeby wieczorem się gdzieś dostać bo np po pracy nie dam rady zdążyć na jeden 53 a następny mam za 30 minut! niczym innym do domu nie jestem w stanie dojechać... Nie dość, że kiepska częstotliwość to jeszcze krótkie i zatłoczone gówna jeżdżą na nim.... Gdzie tu jest wyjście naprzeciw pasażera??? Więc co tu jeszcze chcecie ciąć?? Może zlikwidować komunikacje miejską w Bydgoszczy i niech każdy łazi na pisesz a kogos stać to niech buja się taksówkami lub własnymi samochodami....
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Cięcia w 2013 r.
No właśnie tak o wygląda, ja uważam, że już nie ma co ciąć - jest może parę linii gdzie można by coś zmienić. Ale już doskonałym przykładem od ponad roku jest 79. Wieczorami, krótkie co bodajże 24-25 minut to jest skandal, czy tak jak napisałeś 53 co 30 min...
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Cięcia w 2013 r.
Od 24 listopada ulegnie zmianie częstotliwość.Krzysztof Juszczak pisze:Wieczorami, krótkie co bodajże 24-25 minut to jest skandal, czy tak jak napisałeś 53 co 30 min...
Nie ma potrzeby na częstsze kursy z powodu niskiego napełnienia w godzinach wieczornych.Krzysztof Juszczak pisze:czy tak jak napisałeś 53 co 30 min...
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Cięcia w 2013 r.
I tak się zaczyna spirala śmierci. Po co ludziom sieciówka, jak wieczorem i tak nie ma czym do domu wrócić?Kamil3836 pisze: Nie ma potrzeby na częstsze kursy z powodu niskiego napełnienia w godzinach wieczornych.
Cięcia w 2013 r.
Dokładnie. Co 30 min to mogą wieczorami jeździć linie uzupełniające typu 51 czy 66 ale nie podstawowe.Tarhim pisze:I tak się zaczyna spirala śmierci. Po co ludziom sieciówka, jak wieczorem i tak nie ma czym do domu wrócić?
Wielu moich znajomych narzeka na wieczorną częstotliwość linii, przez co komunikacja jest dla nich coraz mniej atrakcyjna.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Cięcia w 2013 r.
Na korzyść przez 63? Nie ma większych zmian, dalej jest tak samo źle.Kamil3836 pisze: Od 24 listopada ulegnie zmianie częstotliwość.
Już Ty nie bądź taki ekonomiczny.Kamil3836 pisze:Nie ma potrzeby na częstsze kursy z powodu niskiego napełnienia w godzinach wieczornych.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Cięcia w 2013 r.
Wracam często z pracy między 21:30 a 22:00 z Bartodzieji. Patrząc na rozkład jaki jest ułożony to dla mnie masakra. Wcześniej 67 jeździł do 22:00 co 20 minut. Teraz już tylko co pół godziny. Moim zdaniem na niektórych liniach powinny autobusy co 20 minut jeżdzić do tej 22:00 jak ludzie wrócą ze zmiany.
Cięcia w 2013 r.
Ludzie wracają z pracy głównie po 22:00 a nie przed. Przed 22:00 to jadą na nockiDawid Szramke pisze:Moim zdaniem na niektórych liniach powinny autobusy co 20 minut jeżdzić do tej 22:00 jak ludzie wrócą ze zmiany.
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Cięcia w 2013 r.
Nie każdy wraca do domu po 22:00 przykladem są własnie portierzy czy ochraniarze którzy zmieniają się na przykład pół godziny szybciej. Ale sam fakt dojazdu na nockę też nie jest tak komfortowy. Jeśli wypadnie autobus to w pracy jest spóźniony po 22:00.