70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Moderator: spooney
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Cześć. Co myślicie o tym, że 70 jeżdżąca do/z Mariampola zahaczała na pętlę Nad Wisłą tak, jak to ma się w przypadku linii 94 ?
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Po wybudowaniu tramwaju do Fordonu linia i tak ulegnie likwidacji, więc nie ma po co
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Kubuś, a jakieś uzasadnienie dlaczego linia 70M miałaby tak jeździć? Czy może to tylko Twoje "miłośnicze widzimisię"?
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Kiepskie fotki 70 na petli Nad Wisla. To mało?
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Nie, po prostu sobie tak pomyślałem, że jak 94 na Mariampol jeździ przez Nad Wisłę, to czemu 70 też by nie mogła. A że ja w tamtych okolicach nie mieszkam to też mi to ogólnie zwisa, to była tylko propozycja
Re: 70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
To ja proponuje, aby 68 jeżdziło do Podkowy, bo 52 też tam jeździ i aby 3 jeździła na Wilczak, bo tyle lat tam jeździła.Kubuś pisze:Nie, po prostu sobie tak pomyślałem, że jak 94 na Mariampol jeździ przez Nad Wisłę, to czemu 70 też by nie mogła. A że ja w tamtych okolicach nie mieszkam to też mi to ogólnie zwisa, to była tylko propozycja
Kubuś, propozycje trzeba konkretnie i rzeczowo uzasadniać, a nie tak, bo jedna linia tam jeździ, a druga nie.
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Marnowanie wzkm...
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
A 94 tak jeździ, najpierw na pętlę, a potem dalej na Bora-Komorowskiego. Czy w tym wypadku nie ma mowy o marnowaniu kilometrów?
Ja bym wolał, by obie linie jadące na Mariampol wjeżdżały na pętlę Nad Wisłą, lub by obie nie wjeżdżały. Byle było jedno spójne rozwiązanie. Komunikacja miejska ma być prosta i intuicyjna.
Ja bym wolał, by obie linie jadące na Mariampol wjeżdżały na pętlę Nad Wisłą, lub by obie nie wjeżdżały. Byle było jedno spójne rozwiązanie. Komunikacja miejska ma być prosta i intuicyjna.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Tych kilometrów na 94 przede wszystkim jest mniej.
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Albo ogólnie można by zrobić coś takiego, żeby wszystkie linie (94 i 70) miały tylko kurs na Mariampol, ale zahaczałyby o pętlę Nad Wisła. Wydaje mi się, że mieszkańcom Mariampola byłoby to na rękę, a mieszkańcom os. Nad Wisłą nierobiłoby to żadnej różnicy
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Uzasadnij to.Kubuś pisze:Wydaje mi się, że mieszkańcom Mariampola byłoby to na rękę
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Mają autobus co 15minut, a tak mieliby co 5minut. To zawsze idzie na plus.
Re: 70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Czy jest tam zapotrzebowanie na autobus co 5 minut? Bo puszczenie go dlatego, żeby był jest bezzasadne. Brakuje kasy na przedłużenie 57, a ty chcesz puszczać 70 Nad WisłęKubuś pisze:Mają autobus co 15minut, a tak mieliby co 5minut. To zawsze idzie na plus.
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Oczywiście, że nie ma.Atako pisze:Czy jest tam zapotrzebowanie na autobus co 5 minut?
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Słuszne stwierdzenie. Dodatkowo zauważe również fakt, że to linia 94 jest linią przyśpieszoną a nie 70... a jeździ przez pętle Nad Wisłą... gdzie tu logika? Teoretycznie to ona powinna jeździć z pominięciem tej pętli by zaoszczędzić czas przejazdu a jest odwrotnie....Robert Reimus pisze:A 94 tak jeździ, najpierw na pętlę, a potem dalej na Bora-Komorowskiego. Czy w tym wypadku nie ma mowy o marnowaniu kilometrów?Ja bym wolał, by obie linie jadące na Mariampol wjeżdżały na pętlę Nad Wisłą, lub by obie nie wjeżdżały. Byle było jedno spójne rozwiązanie. Komunikacja miejska ma być prosta i intuicyjna.
70M jeżdżąca przez pętlę Nad Wisłą
Zgadzam się z toba.Robert Reimus pisze:Ja bym wolał, by obie linie jadące na Mariampol wjeżdżały na pętlę Nad Wisłą, lub by obie nie wjeżdżały. Byle było jedno spójne rozwiązanie. Komunikacja miejska ma być prosta i intuicyjna.
A skoro, tak jak napisał Krzysztof Ziętara wyżej, to są wozokilometry (śmieszne słowo ) to obie linie powinny pętlę Nad Wisłą omijać jadąc na mariampol.
Bylejakości mówmy NIE!