Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług przewozowych w Bydgoszczy, zwanych dalej Usługami, na linii autobusowej nr 69 według dostarczonych przez Zamawiającego rozkładów jazdy, załączonych do SIWZ (załącznik Nr 1 do wzoru umowy). Szczegółowe parametry linii, określające relację, długość linii oraz liczbę i rodzaj potrzebnego taboru, z uwzględnieniem czasowego zróżnicowania potrzeb przewozowych oraz dzienną ilość wozokilometrów przedstawione są w SIWZ (załącznik Nr 2 do wzoru umowy). Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, wynikający z realizacji rozkładu jazdy na wymienionej wyżej linii autobusowej wynosi ogółem 12.988.343,3 wzkm, w tym: - w okresie od 01.01.2008 do 31.12.2008 2.167.969,6 wzkm - w okresie od 01.01.2009 do 31.12.2009 2.166.417,1 wzkm - w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010 2.166.417,1 wzkm - w okresie od 01.01.2011 do 31.12.2011 2.163.591,5 wzkm - w okresie od 01.01.2012 do 31.12.2012 2.166.783,5 wzkm - w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2013 2.157.164,5 wzkm
Przetarg na obsługę linii 69
Moderator: spooney
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Przetarg na obsługę linii 69
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... &bojka=429
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 02:00 przez Krzysztof Ziętara, łącznie zmieniany 2 razy.
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
to że automatów nie będzie to rzeczywiście szkoda, ale 69 już nie jest i nie będzie taka jak za czasów hebli... Za to conecto na tej linii ze swoją małą pojemnością, powolną wymianą pasażerów i zamykaniem drzwi na 69 to prawie najwieksza tragedia w mzk ( największymi są braki taborowe i kadrowe widoczne każdej zimy, krótkie wozy na "przegubowych" liniach oraz świadome posyłanie zapiekanek tam gdzie potrzebne są przeguby ).
Zresztą przetarg może wygrać mzk, może nic się nie zmienić a gdyby tak wygrał jakiś przewoźnik który by puszczał na 69 90% niskaczy, np. Solarek i kilka hebli ?
Zresztą przetarg może wygrać mzk, może nic się nie zmienić a gdyby tak wygrał jakiś przewoźnik który by puszczał na 69 90% niskaczy, np. Solarek i kilka hebli ?
3N Wilczak
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Przyszłemu przewoźnikowi współczuję obsługiwania tej linii, a ZDMiKP gratuluję pomysłu. Zamiast skrócić/skasować/zmienić, zrobić cokolwiek żeby ta linia nie była tak durna i średniowieczna, to robią przetarg na obsługę tego gwałtu na naturze. I to w dodatku na 5 lat. Ręce opadają. No chyyyba że coś z tą linią zrobią...:/ Czego sobie i nam wszystkim życzę;D
A co będzie tam jeździło to dla mnie w tej chwili najmniej ważne;)
A co będzie tam jeździło to dla mnie w tej chwili najmniej ważne;)
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Artur2406 pisze:Hebli nie może No chyba że jakieś nowe bo autobusy muszą być produkowane po 2004
w przetargach KZKGOP też jako wymaganie jest podawany wiek pojazdu, na Śląsku nadal jednak rządzą ikary i jelcze. Jakim cudem? jak autobus ma remont generalny czy tam kapitalny nie wiem jak to się nazywa w powiedzmy 2005 roku to ma wpisany jako rok produkcji 2005 Polak potrafi
3N Wilczak
A kto inny ma szanse wygrać jesli nie MZK. For-Bus ma za duzo wewnętrznych problemów by podejść do przetargu. Szybciej bym obstawiał connex lub mobilisa ze się pokusza niż For-Bus, ale obym się mylił.Krawężnik_2451 pisze:jak nie będą mieli wyboru może znikną ;P .Wtedy kosztem innych lini takich jak 79 czy 60 :D aaa wtedy powróci prawdziwy obraz 60 i 79 większość wozów to bedą ikarusy :D :D tak jak kiedyś :D
Przetarg na obsługę linii 69
MZK może stracić autobusową linię 69
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,4283485.html
Ostatnio zmieniony 2007-08-13, 20:39 przez Kraw, łącznie zmieniany 2 razy.
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Dokładnie. Zgadzam się Bydgoszczy zależy na komunikacji autobusowej a widząc nadchodzące problemy mzk taborowe taki przewoźnik sobie kalkuluje i to cwanie wykorzystujeKrzysztof II pisze:Bydgoszcz to bardzo ciekawy kąsek dla prywaciarzy, ale MZK ma straszny monopol
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Pan Arndt jest skretyniałym demagogiem jak jakieś 80% związkowców, nie ma pojęcia o ekonomii, nie odróżnia organizatora od przewoźnika i jak uda mu się w końcu przepchnąć ten swój wymarzony strajk to w trymiga doprowadzi do bankructwa MZK.Krawężnik_2451 pisze:Pan Arndt to twardy zawodnik jak się weźmie za to to będzie tak samo jak z podwyżkami dla pracowników
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
MZK ma poważne braki kadrowe oraz taborowe, widać było to na przełomie 2005/2006 oraz 2006/2007, widać to przez cały czas gdy nie ma kto wyjechać na linie - komunikacja miejska jest dla pasażerów, nie dla kierowców czy związkowców a pasażerom wyjdzie na dobre jeśli będzie więcej kierowców na rezerwie niż ma być ich niedobór - świadomie niezrealizowane kursy to skandal, oszustwo miasta oraz wszystkich którzy płacą za bilety
nie zgodzić się można tylko z tymi 80% związkowców - związkowcy są także w Solidarności działającej w MZK a ten związek jak wiadomo nie chciał poprzeć poprzedniego strajku, cicho o nim też w tym wypadku. Ale co do pana Arndta to niestety smutna prawda, to że miasto nie chce doprowadzić do strajku to tylko i wyłącznie dobra wola władz miasta w kierunku tej zasłuzonej miejskiej firmy oraz setek jej pracowników, strajk w realiach dzisiejszej gospodarki rynkowej to tylko i wyłącznie zabójstwo dla MZK, pracownicy PKM BYtom też zachcieli sobie strajkować i dziś tej firmy _po prostu nie ma, upadła!_ choć jeszcze kilka lat temu nikt tego sobie nie wyobrażał, jeden z najwiekszych przewoźników na Śląsku, miejska firma, spadkobierca WPK... Panem Arndtem i jego wyskokami powinni jak najszybciej zająć się ci którym jeszcze zależy na MZK Bydgoszcz - pomyślcie sobie jak _nasze miasto_ będzie wyglądać bez _naszego_ przewoźnika??? A strajkami można doprowadzić tylko do tragedii, jak MZK nie będzie wywiązywało się ze swoich obowiązków to ZDMiKP po prostu rozwiąże umowę z MZK pozbawiając ich jakiegokolwiek zysku!!!! Co zrobi wtedy MZK???
Tarhim pisze:Pan Arndt jest skretyniałym demagogiem jak jakieś 80% związkowców, nie ma pojęcia o ekonomii, nie odróżnia organizatora od przewoźnika i jak uda mu się w końcu przepchnąć ten swój wymarzony strajk to w trymiga doprowadzi do bankructwa MZK
nie zgodzić się można tylko z tymi 80% związkowców - związkowcy są także w Solidarności działającej w MZK a ten związek jak wiadomo nie chciał poprzeć poprzedniego strajku, cicho o nim też w tym wypadku. Ale co do pana Arndta to niestety smutna prawda, to że miasto nie chce doprowadzić do strajku to tylko i wyłącznie dobra wola władz miasta w kierunku tej zasłuzonej miejskiej firmy oraz setek jej pracowników, strajk w realiach dzisiejszej gospodarki rynkowej to tylko i wyłącznie zabójstwo dla MZK, pracownicy PKM BYtom też zachcieli sobie strajkować i dziś tej firmy _po prostu nie ma, upadła!_ choć jeszcze kilka lat temu nikt tego sobie nie wyobrażał, jeden z najwiekszych przewoźników na Śląsku, miejska firma, spadkobierca WPK... Panem Arndtem i jego wyskokami powinni jak najszybciej zająć się ci którym jeszcze zależy na MZK Bydgoszcz - pomyślcie sobie jak _nasze miasto_ będzie wyglądać bez _naszego_ przewoźnika??? A strajkami można doprowadzić tylko do tragedii, jak MZK nie będzie wywiązywało się ze swoich obowiązków to ZDMiKP po prostu rozwiąże umowę z MZK pozbawiając ich jakiegokolwiek zysku!!!! Co zrobi wtedy MZK???
3N Wilczak
- Jakub Sobel
- Posty: 334
- Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nawet jeżeli rozpiszą przetarg, to i tak wygra mzk.
W ofercie przetargowej brany jest pod uwagę tabor (a nie tylko cena), a w tym momencie pod tym względem mzk nie ma konkurenta. no chyba, że pks będzie podstawiał na 69 autobusy aturystyczne
żaden obcy przewoźnik też nie wejdzie, bo nie ma bazy naterenie bydgoszczy i jestniemożliwe zoorganizownaie tego w przecięgu 1/2 roku.
PKS też nie załatwi w tak krótkim czasie 27 przegubów.
Na dzień dzisijeszy tylko mzk spełnia warunki przetargowe. Najprawdopodobniej mzk bedzie jedynym oferentem i nawet nie będą musieli schodzić z ceny za wozokilometr.
Czyli jednym słowem przetarg dla picu.
Żeby inni przewoźnicy mogliby się przygotować do udzialu w przetargu to musiao by o nim wiedzieć przynajmniej rok.
Zaś związkowcy z mzk myslą, że żyjemy z czasach poprzedniej epoki, tymczasem mamy kapitalizm, na którego rynku obowiązuje swobota usług. Jenym słwoem: 'Niech wygra lepszy!'. - tym razem lepszy jest mzk.
W ofercie przetargowej brany jest pod uwagę tabor (a nie tylko cena), a w tym momencie pod tym względem mzk nie ma konkurenta. no chyba, że pks będzie podstawiał na 69 autobusy aturystyczne
żaden obcy przewoźnik też nie wejdzie, bo nie ma bazy naterenie bydgoszczy i jestniemożliwe zoorganizownaie tego w przecięgu 1/2 roku.
PKS też nie załatwi w tak krótkim czasie 27 przegubów.
Na dzień dzisijeszy tylko mzk spełnia warunki przetargowe. Najprawdopodobniej mzk bedzie jedynym oferentem i nawet nie będą musieli schodzić z ceny za wozokilometr.
Czyli jednym słowem przetarg dla picu.
Żeby inni przewoźnicy mogliby się przygotować do udzialu w przetargu to musiao by o nim wiedzieć przynajmniej rok.
Zaś związkowcy z mzk myslą, że żyjemy z czasach poprzedniej epoki, tymczasem mamy kapitalizm, na którego rynku obowiązuje swobota usług. Jenym słwoem: 'Niech wygra lepszy!'. - tym razem lepszy jest mzk.
Ostatnio zmieniony 2007-07-03, 10:44 przez zbylut, łącznie zmieniany 1 raz.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Pomyślmy....Pks może kupić tak samo jak Forbus autobusy.Jeżeli pks by wygrał przetarg na pakiet lini forbusowskich i tak musi coś kupić ;) .Więc to nie jest powiedziane że na 58 czy 51 nie może być przegubów itd... . Dlatego może kupić więcej taboru np z 60 sztuk autobusów przegubowych albo 24 przeguby obniżyć cenę za kilometr i już ma w kieszeni 69.Pks nie może wystawić większości turystycznych one nie są na linie miejskie a po drugie są za stare.Pks nie posiada tak dużej ilości nowego taboru żeby obstawić go na 69.
Wygraną w kieszeni ma mzk ;P pod warunkiem że pozbędą się automatów z kolejności szczytowych i wystawią 7 niskich podłóg.To jest możliwe ale jakim kosztem >?? kosztem innych lini oczywiście 4 many + 4 citaro i na deser 16 kolejności conecto heh narazie to jest mało wykonalne
Wygraną w kieszeni ma mzk ;P pod warunkiem że pozbędą się automatów z kolejności szczytowych i wystawią 7 niskich podłóg.To jest możliwe ale jakim kosztem >?? kosztem innych lini oczywiście 4 many + 4 citaro i na deser 16 kolejności conecto heh narazie to jest mało wykonalne
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''
Skoro mają taki rozkład?Krzysztof II pisze:Burdel jest na liniach..... Na 69 jeździ wszystko, opłaca im się zapłacić karę za wysokiego i nie stosowanie się do rozkładu.
Do RCO nie zawsze jedzie niskopodłogowiec. W niektóre godziny _wcale_ nie ma kursu niskopodłogowcem. W szczycie co 6 minut (traffic jams not included), więc na papierze jest w porządku. ;>
Dørene lukkes.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Ja już paru osobą mówiłem że prezes ZDMiKP chce dać 69 do przetargu . I mój scenariusz sie sprawdził .
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019