I tu kolejne pytanie: ile osób mniej więcej wsiada do 66 na Placu Kościeleckich i z niego wysiada? A poza tym: nie, mi chodziło o 59 i Dźwigową.Kamil3836 pisze:Najlepszym rozwiązaniem byłoby skrócenie linii Nr 66 w obecnym kształcie do zawrotki na Magnuszewskiej
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Moderator: spooney
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
To frekwencja jest mizerna, ale na odcinku Fordońskiej o wiele osób więcej korzysta.Kris pisze:o 59 i Dźwigową.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Żywa skamienielina, wiecznie niepunktualne, dobre tylko dla emerytów i jednoliniowców.Kris pisze:Dlaczego?Krzysztof Ziętara pisze:umówmy się że 57 to była pomyłka natury przez ładne ostatnie parę lat kursowania, jeśli nie paręnaście.
Co do skrócenia 59 do Dźwigowej - naprawdę uważacie, że potrzebny jest enty pojazd na odcinku Kazimierza Wielkiego - Wiadukty Warszawskie?
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Z 59 i 67 bardziej "zastudencioną" linią była zdecydowanie 67, więc moim zdaniem po prostu 67 powinno się kończyć jak dawniej na Łęczyckiej, ewentualnie to tą linię przedłużyć, ale np. do Magnuszewskiej (mamy odciążenie 79) a 59 obsługiwać Przemysłową i Fordońską. Może warto pomyśleć również o 59bis, czyli w weekendy i wieczorami jeździmy do Wyścigowej (po jej uruchomieniu). Przedłużenie 59 na Kapy sprawi że linia 7 będzie wykorzystywana praktycznie tylko w dwóch biegach: wzdłuż Fordońskiej do ronda F., oraz rondo Toruńskie (całkowita wymiana pasażerów) - Kapuściska jako uzupełnienie 8.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
To w aktualnych realiach może być nieekonomiczne (autobus który albo więcej stoi niż jeździ albo wozi muchy luzem).Darek pisze:Może warto pomyśleć również o 59bis, czyli w weekendy i wieczorami jeździmy do Wyścigowej (po jej uruchomieniu).
7 jeździ dłużej, a za chwilę będzie jeździć z Fordonu. Nie widzę tu bezpośredniej konkurencji.Przedłużenie 59 na Kapy sprawi że linia 7 będzie wykorzystywana praktycznie tylko w dwóch biegach: wzdłuż Fordońskiej do ronda F., oraz rondo Toruńskie (całkowita wymiana pasażerów) - Kapuściska jako uzupełnienie 8.
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Dajemy na linię małego Solarisa i dobra jest. Ekonomiczne z pewnością to nie będzie, ale w weekendy i wieczorami to byłby taki jedyny sposób na skomunikowanie Przemysłowej z resztą świata.To w aktualnych realiach może być nieekonomiczne (autobus który albo więcej stoi niż jeździ albo wozi muchy luzem).
Tylko nikt jadący z Bartodziejów na Kapy do 7 nie wsiądzie tylko wybierze krótszą podróż 59. Linia stanie się zbędna i pewnie zostanie zawieszona dopóki nie otworzą Fordonu.7 jeździ dłużej, a za chwilę będzie jeździć z Fordonu. Nie widzę tu bezpośredniej konkurencji.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
No więc nie wiem czy nie korzystniej jest jednak taskać tam 67.Darek pisze: Dajemy na linię małego Solarisa i dobra jest. Ekonomiczne z pewnością to nie będzie, ale w weekendy i wieczorami to byłby taki jedyny sposób na skomunikowanie Przemysłowej z resztą świata.
Odstoi się trochę w korkach na Planu to zmieni zdanie, poza tym teraz też z Bartodziejów na Kapy to stosunkowo niewielu pasażerów jeździ.Tylko nikt jadący z Bartodziejów na Kapy do 7 nie wsiądzie tylko wybierze krótszą podróż 59. Linia stanie się zbędna i pewnie zostanie zawieszona dopóki nie otworzą Fordonu.
I nie sądzę żeby cokolwiek zawieszali.
Ostatnio zmieniony 2014-06-11, 23:29 przez Krzysztof Ziętara, łącznie zmieniany 1 raz.
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
No więc dochodzimy do wniosku że przedłużenie 59 jest bezsensowne. Lepiej zostawić na Przemysłowej a 67 skrócić do Łęczyckiej jak do 2000 roku było.Odstoi się trochę w korkach na Planu to zmieni zdanie, poza tym teraz też z Bartodziejów na Kapy to stosunkowo niewielu pasażerów jeździ.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Na pewno chodzi Ci o 69?Krzysztof Ziętara pisze:No więc nie wiem czy nie korzystniej jest jednak taskać tam 69.
No i zgadzam się z Darkiem
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Jak już, to na odwrót (ludzie się przyzwyczaili do całodziennej komunikacji), poza tym Skłodowskiej czy Głowackiego nie mają dogodnej komunikacji z Kapami i nie raz słyszałem na to marudzenie. Więc mało jeździ, bo nie ma czym (do siódemki to jednak trzeba dojść).Darek pisze: No więc dochodzimy do wniosku że przedłużenie 59 jest bezsensowne. Lepiej zostawić na Przemysłowej a 67 skrócić do Łęczyckiej jak do 2000 roku było.
Puścić to 59k i wyjdzie w praniu co się dzieje.
Ciekawe, czy tym razem ktoś uaktualni informację pasażerską pod rondem Jagiellonów
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Wszystko ładnie, pięknie, ale nigdzie nie znalazłem wzmianki o tym, że 59 będzie linią całodzienną
A to już duży minus, nie dość że kursy 59K na Kapuściska będą tylko w godzinach szczytu to jeszcze kursowanie 59 tylko do 17-18?
Nie będzie to w żaden sposób atrakcyjne np. dla osób dojeżdżających do pracy na 3 zmiany
A to już duży minus, nie dość że kursy 59K na Kapuściska będą tylko w godzinach szczytu to jeszcze kursowanie 59 tylko do 17-18?
Nie będzie to w żaden sposób atrakcyjne np. dla osób dojeżdżających do pracy na 3 zmiany
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
No tak, dlatego później skasują 59K, zostanie samo 59, które skasuje ze względu na niskie potoki.spooney pisze:Nie będzie to w żaden sposób atrakcyjne
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Według mnie też dziwne jest to sprawdzanie "popularności" nowej trasy. Rzucą ochłapem po kilka kursów rano i w popołudniowym szczycie i liczą na to że wariant 59K stanie się popularny? Ja bym najpierw puścił tam wszystkie kursy, to dopiero zachęciłoby do przekonania się do tej linii nowych pasażerów, bo linia byłaby atrakcyjniejsza. I ewentualnie wtedy gdyby efekt był jednak odwrotny, czyli liche napełnienia - można dokonać zmian (cięć).
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Nie wiem czy wszystkie, ale większość tak. I w ten sposób można sprawdzić, czy tyle kursów z Bartodziejów na Kapuściska jest potrzebne. Swoją drogą, ciekawe czy wpłynie to na frekwencję na "7".spooney pisze:Według mnie też dziwne jest to sprawdzanie "popularności" nowej trasy. Rzucą ochłapem po kilka kursów rano i w popołudniowym szczycie i liczą na to że wariant 59K stanie się popularny? Ja bym najpierw puścił tam wszystkie kursy, to dopiero zachęciłoby do przekonania się do tej linii nowych pasażerów, bo linia byłaby atrakcyjniejsza. I ewentualnie wtedy gdyby efekt był jednak odwrotny, czyli liche napełnienia - można dokonać zmian (cięć).
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej
Wydaje mi się, że nieszczególnie. 7 zbiera fordoniaków i ludzi z ciągu Fordońskiej głównie.Robert Reimus pisze: Nie wiem czy wszystkie, ale większość tak. I w ten sposób można sprawdzić, czy tyle kursów z Bartodziejów na Kapuściska jest potrzebne. Swoją drogą, ciekawe czy wpłynie to na frekwencję na "7".