Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Moderator: spooney
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
Perspektywa rozwoju
Linia 55...niekończąca droga...
Perspektywa rozwoju
No, wybory już się zbliżają więc miasto zaczyna swoje przedwyborcze wypociny. Do tej pory nie ma kasy na tramwaje a tu raptem 80 sztuk? Dobry żart bo póki co do dziś nie ma zaległych tramwajów za otwarcie linii do Rycerskiej.
Michu76
Perspektywa rozwoju
Przed wyborami wyjadą ze 2 nowe tramwaje, spokojnie
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Perspektywa rozwoju
Oj tam od razu "wybory". Okej, z tą liczbą tramwajów lekko popłynęli, ale zapewne chodziło o łączne zakupy wagonów w perspektywie wszystkich wymienionych inwestycji oraz wymiany wysłużonych wagonów 805Na.
Jedyne o czym nie wiedziałem, to ten fragment:
Jedyne o czym nie wiedziałem, to ten fragment:
W ramach budowy węzła Wschód, który będzie stanowić miejsce przesiadek pomiędzy pociągami i tramwajami do i z Fordonu, przebudowany zostanie także węzeł drogowy, dzięki czemu powstanie bezpośrednie połączenie podstawowego układu dróg miejskich (ul. Lewińskiego) z drogą krajową nr 80. Inwestycja ta pozwoli także na usprawnienie ruchu pojazdów wzdłuż drogi krajowej nr 80, stanowiącej połączenie miasta z drogami ekspresowymi S-5 i S-10, zawierającymi się w sieci TEN-T.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Perspektywa rozwoju
To o tym węźle to też jakieś głębokie zamierzenia, bo teraz nic nie będą z układem drogowym robić.
Ciekawe zresztą, studium transportowe dyktowało inne priorytety.
Ciekawe zresztą, studium transportowe dyktowało inne priorytety.
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Te inwestycje są najważniejsze. 80 tramwajów i trzy linie
Gazeta Wyborcza
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... _trzy.html
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Jak to jeden z radnych powiedział, jeśli nie będzie tramwaju na Błonie, to tramwaje będą wozić... do ni-kąt.Ratusz, decydując o pozostawieniu Błonia bez połączeń tramwajowych, opierał się na badaniach przeprowadzonych przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy. Wynikało z nich, że na tym osiedlu mieszka zbyt mało osób, aby budowa nowej linii miała tam uzasadnienie ekonomiczne.
Jak rozumiem wpuścimy do góry z 2-3 linie tramwajowe, od Garbary do Pięknej będą się pokrywać z 54, pewnie 54 skrócimy do Rycerskiej, a na Błoniu uruchomimy autobus o numerze Z54 kursujący co 5 min, taborem midi.
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Jak ma się ten idiotyczny tekst do 9 linii autobusowych, którymi da się dojechać na Błonie (52, 52, 54, 55, 57, 59, 64, 69, 79)?Wynikało z nich, że na tym osiedlu mieszka zbyt mało osób,
Autobusy jeżdżą puste czy co? Tam aż się prosi o linię tramwajową
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Dodam tylko że wg badań sprzed kilku lat, przystanek Szubińska-Żwirki i Wigury miał największe potoki pasażerskie, większe niż Rondo Jagiellonów. Każdy grosz dany UTP za jakiekolwiek badania jest wyrzucony w kibel.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Swoją drogą ciekawi mnie na czym opierali swoje "badania"?
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Bydgoszcz: Tramwaje donikąd (trasa przez Solskiego).
1435
http://www.1435.pl/bydgoszcz-tramwaje-d ... solskiego/
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Budowa linii tramwajowej na Błonie to konieczność [OPINIA]
GW
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... znosc.html
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Nie mogą włączyć tej trasy do BiT City II?Tramwajowa zadyszka w Bydgoszczy. Co z trasą przez Szwederowo?
Krzysztof Aładowicz
Zaledwie 2,5 kilometra nowych linii tramwajowych powstanie w mieście do roku 2020. Największa z planowanych inwestycji, jedna ze sztandarowych w kampanii prezydenckiej Rafała Bruskiego - tramwaj przez Szwederowo - stanęła pod znakiem zapytania. Wiadomo też, że nie kupimy tylu tramwajów, ile zapowiadał kandydat PO
Cały tekst: http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... z3dnd0oVv6
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- Hubert_865
- Posty: 377
- Rejestracja: 2014-08-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Kto to pisał ? Kto w ogóle czyta Wyborczą?Zdaniem Krzysztofa Zientary
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
No to tylko czekałem kiedy POwski prezio powie, że nie ma kasy na nowe trasy tramwajowe i wagony. Znów nie potrafi zawalczyć o dotacje unijne??? Inne miasta nie mają z tym problemu tylko wiecznie w Bydgoszczy jest jakieś ale.
Michu76
Perspektywy rozwoju komunikacji tramwajowej
Plany tramwajowe Bydgoszczy. Blisko 3 km nowych tras
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49928.html
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459