Strona 1 z 3

PKS Bydgoszcz sprzedaje autobusy

: 2008-05-28, 23:41
autor: Krzysztof Juszczak
Pozostawię bez komentarza, mam nadzieję, że nikt nie kupi...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T620653

Sprzedają na allegro jeszcze nowe MA3 203...

: 2008-09-04, 10:58
autor: ikarusiarz
..i chyba nikt nie kupił..
Bo śmiga na 301

: 2008-10-30, 17:56
autor: Krzysztof Juszczak
Znów na allegro i niestety w towarzystwie sześciu B10BLE.

: 2008-10-30, 18:18
autor: spooney

: 2008-10-30, 20:36
autor: korpi
Ale kit że pierwszy właściciel ;p

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T888598

a cały czas stoi pod płotkiem przy PKS'ie
Trzeba pstryknąć jakąś Mu fotkę

: 2008-10-30, 20:51
autor: Robert Reimus
Jeśli nie mają co z nimi zrobić to niech sprzedają. Może Śląsk je wchłonie..;)

: 2008-10-30, 21:55
autor: Krzysztof Juszczak
Oni są pierwszym właścicielem B10MA.

: 2008-10-31, 02:51
autor: Gość
Ale kit że pierwszy właściciel ;p

http://www.otomoto.pl/ind...show&id=T888598

a cały czas stoi pod płotkiem przy PKS'ie
Trzeba pstryknąć jakąś Mu fotkę
kit to sobie możesz kolegom wciskać :wkurw: , a przegub jest w PKS-ie od nowości i sprowadzany był z Finlandii ( Finalndii ?? )...B616 też jest od nowości u nas.
Myślę, ze jakiś przewoźnik będzie miał z nich jeszcze pociechę szczególnie z przeguba, który jest sporo starszy od tych z MZK, a ile lepiej utrzymany...


//mc - sprawdzajcie posty przed wysłaniem, takie błędy strasznie rażą...

: 2008-10-31, 13:26
autor: ikarusiarz
a ile lepiej utrzymany
Czy jest lepiej utrzymany niż te w MZK to nie dyskutuję, ale czy w ogóle jakiś autobus jest tam dobrze utrzymany...? Przyjrzyj się tyłom Trampów jakie są tłuste i brudne od spalin... Jak dymią ruszając... To był jeden z powodów dlaczego podziękowałem tej firmie... Wiesz jak to jest jak przychodzisz na 3:20 rano, a w wozie nie ma ani oleju, ani płynu (borygo)

Najbardziej mnie rozwala jak w ogłoszeniu pisze: serwisowane w ASO... Jakie ASO?? Przysłowiowy pan Józek z Jagielońskiej co jest obrażony, że ma naprawić ogrzewanie, bo zimą jest zimno??

: 2008-11-01, 20:12
autor: Gość
Czy jest lepiej utrzymany niż te w MZK to nie dyskutuję, ale czy w ogóle jakiś autobus jest tam dobrze utrzymany...? Przyjrzyj się tyłom Trampów jakie są tłuste i brudne od spalin... Jak dymią ruszając... To był jeden z powodów dlaczego podziękowałem tej firmie... Wiesz jak to jest jak przychodzisz na 3:20 rano, a w wozie nie ma ani oleju, ani płynu (borygo)

Najbardziej mnie rozwala jak w ogłoszeniu pisze: serwisowane w ASO... Jakie ASO?? Przysłowiowy pan Józek z Jagielońskiej co jest obrażony, że ma naprawić ogrzewanie, bo zimą jest zimno??
O to czy płyn jest czy go niema dba gł. kierowca wykonując OC, mycia również wymaga dopilnowania bo "myjkowi" nie wykonują swojej pracy dobrze jeśli się ich nie dopilnuje...mechanicy również mają swoje humory ale wszystko da się załatwić jak się chce.
Po twoim podejściu widzę, że przychodzisz do pracy i nic Cie nie interesuje, „odpękasz” swoje i do domu...
Co do pracy to nikt nie zmuszał Cię tam pracować. :) ...


P.S
Z ASO to się zgodzę, że trochę śmieszy...co prawda wysokie pokłady serwisowane są gł. w Nowej Wsi (prócz obsługi), ale tutaj chodzi gł. o wyszukiwarkę na „otomoto”...

A nazwę Jagiellońska piszemy przez dwa "ll" mój drogi...

: 2008-11-01, 20:19
autor: Mateusz Machel
Łukasz pisze:O to czy płyn jest czy go niema dba gł. kierowca wykonując OC, mycia również wymaga dopilnowania bo "myjkowi" nie wykonują swojej pracy dobrze jeśli się ich nie dopilnuje...mechanicy również mają swoje humory ale wszystko da się załatwić jak się chce.
Po twoim podejściu widzę, że przychodzisz do pracy i nic Cie nie interesuje, „odpękasz” swoje i do domu...
Co do pracy to nikt nie zmuszał Cię tam pracować. :) ...
Kierowca jest od bezpiecznego jeżdżenia, a nie od pilnowania stanu wozu... .

: 2008-11-01, 22:22
autor: Gość
Kierowca jest od bezpiecznego jeżdżenia, a nie od pilnowania stanu wozu... .
Teraz to już przesadzacie...

Przykładowo:
Kupujesz nowe auto i jesteś zobowiązany co 1 tys. km. spr. stan oleju w silniku inaczej jeśli tego nie dopilnujesz jesteś odpowiedzialny z uszkodzenia spowodowane brakiem oleju. Tu jest podobnie. Każdy kierowca powinien przeznaczyć 5 min. na Obsługę Codzienną i spr. stan oleju i płynu chłodzącego. Firma o tym informuje i nawet uwzględnia w karcie drogowej i płaci Ci za ten czas. Nikt nie będzie kazał Ci naprawiać autobusu pewnie, że tak, ale to są pdst.
Ciekawi mnie jakie zasady panują w FR...

: 2008-11-01, 22:53
autor: heimat
wszystko zależy co masz wpisane w zakresie obowiązków

: 2008-11-01, 23:21
autor: Tom
Ja również się nie zgodzę, że rola kierowcy kończy się na jeżdzeniu.

U nas również kierowca ma obowiązek sprawdzić stan płynów przed wyjazdem z bazy, a jesli stwierdzi niedobór któregoś, warsztat uzupełnia. Ponadto zjeżdzając na bazę, jeśli stwierdził w ciągu dnia jakieś usterki, zostawia autobus przed warsztatem z kartką co nie gra, względnie osobiście informuje mechaników i jedzie do domu. Jeśli usterka jest poważniejsza, rano wyjeżdza wóz z rezerwy, a uszkodzony jest naprawiany.

: 2008-11-02, 01:50
autor: Gość
Ja również się nie zgodzę, że rola kierowcy kończy się na jeżdzeniu.

U nas również kierowca ma obowiązek sprawdzić stan płynów przed wyjazdem z bazy, a jesli stwierdzi niedobór któregoś, warsztat uzupełnia. Ponadto zjeżdzając na bazę, jeśli stwierdził w ciągu dnia jakieś usterki, zostawia autobus przed warsztatem z kartką co nie gra, względnie osobiście informuje mechaników i jedzie do domu. Jeśli usterka jest poważniejsza, rano wyjeżdza wóz z rezerwy, a uszkodzony jest naprawiany.
:) :) :) :) :)

BRAWO! Dzięki Tom właśnie o to dokładnie mi chodziło :browar:

Tyle, że u nas istnieje tak zwana "książka pojazdu" z wpisanymi usterkami i naprawami.

: 2008-11-03, 15:22
autor: ikarusiarz
Drodzy miłośnicy!! Mój post nie dotyczył obowiązków kierowcy.. Czytaj kolego Łukaszu uważniej. Zacytuję:
Wiesz jak to jest jak przychodzisz na 3:20 rano, a w wozie nie ma ani oleju, ani płynu (borygo
)
Zauważ, że jednak sprawdziłem pojazd, czyli nie miałem tego obowiązku gdzieś.. Chore jest dla mnie że pojazd wykonuje około dwustu kilometrów dziennie i jest pozbawiony totalnie podstawowych płynów, jak:olej i borygo. Przykład? Proszę bardzo. Niejaki B115 zużywał 10litrów wody na dzień pracy. Wiem bo latałem jak osioł z butelkami.. Miał przez przynajmniej 5miesięcy pęknięty.. silnik.. Tak przyjacielu silnik. Wszyscy na to lali.. Posiadał sprawne wspomaganie sprzęgła, ale na Kujawskiej z górki prawie zakończyłem swe życie-nie posiadał hamulców..
B025 miał klocki drewniane na pedałach, bo nie miał wspomagania sprzęgła, ani hamulca. Na pedał "gazu" trza było stawać bo też ciężko chodził..
Volvo przegubowe-tez jeździłem, też na pedale stawałem..
H10-ątki-proszę bardzo: żadne nie miało sprawnego ogrzewania.
MANy z Solca-Jednemu wiatrak odleciał po paru dniach jazdy-ASO.. miało gdzieś uwagi kierowcy.. Żeby naprawić ogrzewanie jeden kierowca musiał "pod..lić" mechaników na samej górze..

Dla przykładu powiem Ci bracie, że jeździłem ciężarówką. pokonywałem nią setki kilometrów i jakoś nie wlewałem co dzień oleju i boryga.. Ba robiłem to co 2miesiące i to po 2litry..
Firma o tym informuje i nawet uwzględnia w karcie drogowej i płaci Ci za ten czas. Nikt nie będzie kazał Ci naprawiać autobusu pewnie, że tak, ale to są pdst.
Oj bracie chyba znasz PKS od biura.. Firma uwzględniała (za moich czasów) 15 minut po zjeździe.. Niestety kończyło się często na godzinie od zjazdu- kolejka na myjni. Oczywiście to była dla dobra ojczyzny..
Nikt Ci nie będzie kazał naprawiać autobusu.. Ale pierdoły opowiadasz. Oficjalnie nie.. Ale na rozmowach pewien Pan mówi Ci, to i tamto, ze liczą się zyski..

Tak dla ciekawostki dodam, że w obowiązkach kiermana było sprawdzenie przymocowania kół.. Mamy 21 wiek, a koła się przykręca maszynami. Przez tyle lat jazdy TIR-ami nawet nie wpadłem na to, aby to zrobić. Wiadomo, że przed każdym ruszeniem sprawdzałem światła, połączenie z naczepą, oblazłem zestaw dookoła, popatrzałem na opony. Ale wyciągać klucz i dokręcać koła..

Pozdrawiam

: 2008-11-03, 21:45
autor: Gość
dokręcanie kół :lol:

wystarczyło na „gumiarnię” podjechać pneumatyk i po sprawie...

kierowcę, który pod.... mechaniorów bardzo dobrze znam :D i należało im się

w przegubie bywałem parę razy i nic się nie działo z pedałem gazu takiego...

B115 owszem miało takie problemu, ale dostało nareszcie silnik od złomowanego trampa z 2000 roku

co do innych napraw owszem bywają "rewelacje" ale wcale nie tak często

do mechaników sam powinieneś mieć odpowiednie podejście i wszystko gra, ale dziwie sie, że nikt w twojej karierze w PKS-ie Ci tego nie powiedział :swir:

: 2008-11-04, 11:40
autor: ikarusiarz
wystarczyło na „gumiarnię” podjechać pneumatyk i po sprawie...
Ale "gumiarnia" i mechanicy nie zawsze (przynajmniej za mnie) pracowali w nocy. I tu była zagadka: Skąd wyczarować olej o 3 rano?? W nocnym "Społem" miałem kupić "Kujawski"??\
do mechaników sam powinieneś mieć odpowiednie podejście i wszystko gra, ale dziwie sie, że nikt w twojej karierze w PKS-ie Ci tego nie powiedział
Czyli jakie?? Kupowanie spirytualiów, fundowanie dziewczyn z agencji, ciągłe "pod..lanie", klękanie na kolanach przed "obermechanikiem"..

Pozdrawiam Cię Łukaszu i nie ciągnijmy tego wątku dalej, no chyba że przy herbacie i bez dyktafonów..

: 2008-11-04, 20:02
autor: Gość
nie ma problemu pogadać zawsze można wiesz ja nie przedstawiam PKS jako ideał bo wiem co się dzieje :D
a i nocki wrócił tak przy okazji :P

peace :) :browar:

: 2008-11-28, 19:14
autor: Marcin_558
Przegubowiec VolvoB10MA # B722 powrócił na trasę. Jeżdził dziś na linii Unibus : Solec Kujawski.

: 2008-11-30, 20:12
autor: Krzysztof Juszczak
Bardzo słusznie, MANy tam nie domagają bo zawsze tłok ;)

: 2009-04-02, 15:04
autor: Krzysztof Juszczak
PKS Bydgoszcz zaczyna sprzedawać MANy ULxx2

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1021837

: 2009-09-25, 23:04
autor: Przemek L

: 2009-10-13, 16:32
autor: Przemek L

: 2009-10-23, 19:48
autor: Przemek L
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1401197


/o: może zamiast samego "suchego" linku na przyszłość napisałbyś jeszcze co się pod nim kryje czy jakiego wozu dotyczy, link po jakimś czasie będzie nieaktualny a tak chociaż ślad w postaci opisu pozostanie na forum

: 2009-10-23, 21:58
autor: Gość
Ja zrobię to za przemka :)...

Na sprzedaż aktualnie wystawiono:
1.Volvo B10M-60 B812
2.Autosan-a H10-10.02 B720
3.Neoplan-a N316 SHD B429
4.MAN-a UL242 B513
5.Neoplan-a N316U B434 link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1106543
6.Volvo B10BLE (wszystkie) link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T888356


Co do B10BLE ciekawe, że napisali 6 sztuk. Bo jeden jest już oficjalnie wyrejestrowany i skasowany, a B341 ma skończyć tak samo...

: 2009-10-24, 13:09
autor: Krzysztof Juszczak
To ogłoszenie od B10Ble wisi już od 2 lat :P

: 2009-10-26, 01:17
autor: Gość
Póki co od roku jest odnawiane :). I tak wątpię żeby ktoś je kupił (nie życzę ich nikomu bo są w opłakanym stanie :swir: ). Zapewne wszystkie będą za jakiś czas zezłomowane jak "dobiją" je na unibusach :)

: 2009-11-13, 15:47
autor: Przemek L

: 2009-11-13, 16:51
autor: Gość
szkoda H9 najpierw powinny zniknąć te syfiaste Volva...