Strona 4 z 5

POLSKI BUS

: 2015-04-15, 23:38
autor: Marcin_558
PB zamiast przez Bydgoszcz do Berlina pojedzie przez Toruń :swir:
Barańczak:

Są złożone przez PolskiBus wnioski na 2 linie międzynarodowe:
RZESZÓW-Kraków-Wrocław-BERLIN
GDAŃSK-Toruń-Poznań-BERLIN

http://forum.infobus.pl/viewtopic.php?f ... start=1530

POLSKI BUS

: 2015-04-16, 07:03
autor: Darek
Jeżeli chcą jeździć drogą śmierci (Inowrocław - Gniezno) to ich sprawa :)

POLSKI BUS

: 2015-04-16, 18:39
autor: Obserwator
To się od nas najeździli do tego Berlina, niektórzy pewnie nie zdążyli się zorientować, że takie coś było :lol:

POLSKI BUS

: 2015-04-16, 23:37
autor: ikarusiarz
Darek pisze:Jeżeli chcą jeździć drogą śmierci (Inowrocław - Gniezno) to ich sprawa
Może być problem, bo tam występuje niski most Gniezno-Strzelno. Środkiem przejdzie Astromega, ale znaki mówią co innego.

POLSKI BUS

: 2015-04-17, 07:07
autor: Darek
Może być problem, bo tam występuje niski most Gniezno-Strzelno.
Tak dokładnie. Krótko przed pierwszym zjazdem na Mogilno od Strzelna. Pewnie o tym nie wiedzą.

POLSKI BUS

: 2015-04-21, 21:39
autor: ikarusiarz
Powiem tak: Wojna cenowa z, nowo wchodzącymi przewoźnikowi, spowodowała odpływ pasażerów z PKP. Kolega z innej części kraju mówi, że jadą kolumny wozów PB: Kurs właściwy i parę "bisów". Ceny 5 zł za przejazd. Chory kraj.

POLSKI BUS

: 2015-04-21, 22:15
autor: Darek
Taki jest efekt pakowania większości środków na drogi oraz nieudolne modernizacje torów kolejowych. PKP IC przetrzyma, ale PB nie może cały czas jeździć na stratach więc po wykończeniu konkurencji autobusowej ceny pójdą w górę.
W Niemczech komunikacja autobusowa prawnie nie może konkurować z kolejową. U nas żaden polityk się nie odważy. Wyborcy by nie darowali wykończenia ubóstwianego przez wielbicieli plebejskiego sposobu podróżowania rodem z XIX wiecznych dyliżansów przewoźnika. Sorry- dyliżans musiałby mieć gniazdka i wifi. Wtedy miałby wzięcie :D
PB jest jedynym przewoźnikiem któremu życzę jak najgorzej... Z drugiej strony fatalna jest nieudolność PKP IC z tymi idiotycznymi reklamami... Marketing jest tragiczny, oliwy do ognia dodają media (dziennikarze którzy nie mają pojęcia o kolei) oraz idiotyczne stereotypy i potęga internetowych portalików z "demotywatorami" skąd młode pokolenie całkowicie BEZKRYTYCZNIE bierze wiedzę o świecie. Przypomnę tylko bzdurę z "14 krajami gdzie pendolino ma sprawy o korupcję" albo o Darcie który jest szybszy od Pendolino i jeździ już od roku. I jest 5 razy tańszy!

POLSKI BUS

: 2015-04-22, 19:59
autor: ikarusiarz
Darek pisze:Z drugiej strony fatalna jest nieudolność PKP IC z tymi idiotycznymi reklamami...
Idiotyczne, nie idiotyczne. Ma trafiać. Na mój gust są ciekawe, a hasło "nie każdy facet z widłami to Posejdon" przejdą do historii. Niczym "a łyżka na to: Niemożliwe!!" i "świstak siedzi i zawija je w te sreberka".

Pierwsza ciekawostka: Informacje, że kurs (BYD-BER) jest z przesiadką, z transferem, pisane są mikro czcionką, która uaktywnia się po naciśnięciu małej ikonki "i".

Druga ciekawostka: P3 (WAW-BER) zatrzymuje się na POZ Górczyn, zaś P13 na PKS Poznań. Potrzebny jest transfer. PKS Poznań podstawia Autosana, który jedzie w imieniu PB.

Trzecia ciekawostka: PKP IC odnotował, pierwszy od 2012, przyrost paxów. Tylko 0,7 %, ale zawsze coś.

POLSKI BUS

: 2015-05-20, 13:32
autor: ikarusiarz

POLSKI BUS

: 2015-09-12, 18:13
autor: Marcin_558
PolskiBus Gold:
PolskiBus szykuje kolejne inwestycje

14 września firma Souter Holdings Poland, właściciel marki PolskiBus.com, zorganizuje w Warszawie konferencje prasową, w której ma uczestniczyć Sir Brian Souter.


To świadczy o wyjątkowej skali wydarzenia. Co się wówczas stanie? Odpowiedzi na to pytanie może być naprawdę sporo – od sytuacji w Lublinie poprzez nową bazę w którymś z polskich miast po system rezerwacji konkretnych miejsc w pojazdach. Ale najbardziej prawdopodobny scenariusz podsunął nam uczestnik Forum InfoBusa – EON, który zapowiada nadejście nowej, szybszej i bardziej komfortowej marki – PolskiBusGold.

Jej premiera miałaby nastąpić w tydzień po konferencji prasowej – 21 września br. Oferta PolskiBusGold miałaby objąć początkowo dwie linie – G4 i G6, do których obsługi wytypowano autokary Plaxton Elite i, ale o pojemności „tylko” 58 miejsc. To oznacza – w porównaniu standardowymi 75 fotelami – zdecydowanie wyższy komfort i to nawet dla wysokich pasażerów. „Złotka” – zdaniem EON-a – miałyby kursować bezpośrednio (non-stop) pomiędzy Warszawą a Wrocławiem (linia G4) trzy raz dziennie – o 6:00, 12:00, 18:30. Identycznie wyglądałby rozkład w odwrotnym kierunku (6:00, 12:00, 18:30).


Z kolei druga linia Gold wg EON-a miałaby się nazywać G6 i łączyć Warszawę - Kraków czterema kursami – o 6:15, 9:00, 12:00, 18:15. Z kolei relacja Kraków - Warszawa miałaby wyglądać tak: 5:00, 12:40, 15:00, 17:30. Czy tak rzeczywiście się stanie, czy EON ma rację i czy do Polski wjedzie druga (po Lux Express Special) autokarowa marka Premium? Zobaczymy w poniedziałek. Moment na uruchomienie takiego projektu wraz z startem roku akademickiego wydaje się być idealny…

http://www.infobus.pl/polskibus-szykuje ... 77388.html

POLSKI BUS

: 2015-09-12, 19:16
autor: Darek
A ja im na to po staropolsku... Niech się nie zesr....

POLSKI BUS

: 2015-09-14, 18:45
autor: Marcin_558
Z Forum Polskich Wieżowców:
HIT! 8 nowych linii oraz kolejnych 17 miast w siatce połączeń od PolskiBus.com i nowa marka PolskiBusGold.com!
14 września 2015, 13:26|Konrad|Komentarze: 8


Tylu nowości od PolskiBus.com dawno nie było. Przewoźnik uruchomi 8 nowych linii krajowych i międzynarodowych m.in. do Tallinna (Estonia). Dołączy do siatki połączeń kolejne 17 miast oraz wprowadza na rynek nową ekskluzywną markę PolskiBusGold.com. Bilety na obie marki oraz nowe trasy lada chwila będą do kupienia od 1 PLN + 1 PLN opłaty za rezerwację.

Od 14 września pasażerowie planujący swoją podróż z Warszawy do Krakowa lub Wrocławia zyskają nową możliwość podróży z PolskiBusGold.com (sprzedaż biletów). Inauguracyjne przejazdy zaplanowano na 21 września 2015 r. Nowa marka będzie obsługiwała linię G6 Warszawa – Kraków z 4 dziennymi połączeniami oraz linię G4 Warszawa – Wrocław, z 3 połączeniami dziennie.

Nowe trasy PolskiBusGold.com – kursy realizowane będą od 21 września 2015 r.

• G4 Warszawa – Wrocław, 3 kursy dziennie
• G6 Warszawa – Kraków, 4 kursy dziennie


Każdy z autokarów będzie mógł zabrać na pokład 58 osób, będzie możliwość przewiezienia osób z niepełnosprawnością ruchową. Nowością będzie także wzbogacona oferta cateringowa, serwowana przez profesjonalny personel pokładowy PolskiBusGold.com, który w czasie całej podróży zadba o komfort pasażerów.

Autokary posiadają komfortowe fotele, a pasażerowie będą mieć do dyspozycji jeszcze więcej miejsca na nogi oraz dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. Wartość każdego z autokarów wynosi ponad 1 700 000 PLN, a wartość całej inwestycji wynosi ponad 10 000 000 PLN.

Kolejną nowością będzie wzbogacenie oferty PolskiBus.com o 8 całkowicie nowych linii: P25, P26, P27, P28, P29, P30, P31, P32. Nowe trasy poszerzą dotychczasową siatkę połączeń o 17 zupełnie nowych miast: Augustów, Biała Podlaska, Elbląg, Kalisz, Łomża, Mława, Ostrów Wielkopolski, Ostrołęka, Płock, Piotrków Trybunalski, Siedlce, Skarżysko Kamienna, Suwałki, Sandomierz, Sieradz, Tarnobrzeg oraz Włocławek.

Nowe trasy PolskiBus.com – kursy realizowane będą od 1 października 2015 r.

• P25 Warszawa – Ostrołęka – Łomża – Augustów – Suwałki, 3 kursy dziennie
• P26 Warszawa – Płock – Włocławek, 7 kursów dziennie
• P27 Warszawa – Siedlce – Biała Podlaska, 4 kursy dziennie
• P28 Warszawa – Piotrków Trybunalski – Częstochowa – Opole, 2 kursy dziennie
• P29 Warszawa – Mława – Ostróda – Elbląg, 3 kursy dziennie
• P30 Warszawa – Radom – Skarżysko Kamienna – Kielce, 4 kursy dziennie
• P31 Warszawa – Radom – Ostrowiec Świętokrzyski – Sandomierz – Tarnobrzeg, 4 kursy dziennie
• P32 Warszawa – Łódź – Sieradz – Kalisz – Ostrów Wielkopolski, 3 kursy dziennie

Wprowadzone zmiany sprawią, że PolskiBus.com będzie przewoził pasażerów już na 26 trasach, docierając do 40 polskich miast i 8 europejskich lokalizacji. Na potrzeby obsługi poszerzonej siatki połączeń w tym roku zakupionych zostało 25 komfortowych, nowoczesnych autokarów o łącznej wartości ponad 40 000 000 PLN.

Ostatnią z nowości jest przedłużenie już istniejącego połączenia realizowanego w ramach linii P8 Warszawa – Białystok – Wilno.

Źródło - fly4free.pl
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2492

POLSKI BUS

: 2015-09-14, 18:56
autor: Darek
No to szykuje się nam upadek kilku północno-wschodnich PKSów i które żyją głównie z tras z tamtejszych ośrodków regionalnych do Warszawy...

POLSKI BUS

: 2015-09-15, 13:49
autor: Paweł W
A potem PB podniesie tak ceny, że ludzie się nie pozbierają. Odnoszę wrażenie, że PB chce za wszelką cenę wykończyć innych przewoźników, a potem zostać monopolistą z cenami z kosmosu.

Re: POLSKI BUS

: 2015-09-16, 00:11
autor: witek1993
nie przesadzajmy, w Anglii nie narzekają na MegaBusa :)

POLSKI BUS

: 2015-12-14, 00:13
autor: ikarusiarz
Szykuje się strajk w PB:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,193 ... rects=true

Mówią, że od lutego tylko 2 kursy zostają na P13.

POLSKI BUS

: 2015-12-14, 00:25
autor: Darek
Widać wyraźnie że firma przegrywa z PKP IC. Darty i Flirty oraz skrócenie czasu przejazdu na wielu trasach ich dobije. Ludzi mimo wszystko stać na odrobinę komfortu. Nie muszą się gnieść w puszce, autobusy też są coraz bardziej wyeksploatowane.

POLSKI BUS

: 2015-12-14, 01:02
autor: Hubert_865
Moim zdaniem już niedługo upadną.

Re: POLSKI BUS

: 2015-12-19, 10:47
autor: witek1993
Problem polega na tym, że PKP działa marketingowo, zniżki dla emerytów, 30,20,10 w zależności od terminu zakupu a PB stanęło w miejscu z cenami. Myśli, że WiFi to wszystko i to przyciągnie pasażerów. Promocje obejmują tylko nowe trasy, a o starych się zapomina. Ktoś kto odpowiada za marketing w PB powinien zostać zwolniony, aczkolwiek PB nie upadnie zbyt prędko ;)

Ikarusiarz, tak wynika z systemu rezerwacyjnego, ale to do końca marca, a potem nic nie zostanie na P13. Cena 30 zł za bilet za 160 km? Taka sama jak do Warszawy gdzie jest do przejechanie 2 razy więcej kilometrów. Jak były bilety za 20 zł PB w weekendy jeździły pełne. Ale cóż, ich sprawa :D

POLSKI BUS

: 2015-12-23, 17:16
autor: ikarusiarz
witek1993 pisze: Ikarusiarz, tak wynika z systemu rezerwacyjnego, ale to do końca marca, a potem nic nie zostanie na P13
Skąd takie info?

http://www.mmszczecin.pl/artykul/polski ... id,tm.html

Re: POLSKI BUS

: 2015-12-23, 20:00
autor: witek1993
tzn moje przypuszczenia :D wybacz, nie chciałem by aż tak to zabrzmiało :D dopuścili do sprzedaży i potem zmienili rozkład, zostawili 7:30 i 23:45 z uwagi na to, że do Pragi jakoś trzeba dojechać jak już ludzi kupili, a skoro zostawili 7:30 z Gdańska, kurs którym bardzo mało osób jeździ...

POLSKI BUS

: 2015-12-25, 22:53
autor: lukasn26
Taka ciekawostka...: http://www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-kupi ... 99899.html
Też tak bym chciał :)

/mod/ poprawiony link

Re: POLSKI BUS

: 2015-12-26, 11:11
autor: witek1993
Ogólnie szacun dla firmy za reakcję, bo podobno babka w kasie sprzedała bilet chociaż w internecie sprzedaż była zamknięta bo kursu miało nie byc, z drugiej strony współczuje kierowcy, który niby miał dyżur i nic teoretycznie nie powinno się wydarzyć, a tu nagle podczas wigilii go wezwali..

POLSKI BUS

: 2015-12-26, 11:45
autor: Darek
Ciekawa akcja PR. I tylko tyle. Wyniki spadają i trzeba się jakoś ratować.

Re: POLSKI BUS

: 2015-12-26, 12:35
autor: witek1993
Marketing słaby ostatnio, to ta akcja sporo dała. Ogólnie oni żyją w przeświadczeniu, że gniazdka i wifi wystarczy by przyciągnąć klienta. Po drugie zniżki studenckie...jakby dla studentów pyknęli promocje to sporo by takich osob przeszło do PB, bo dla studenta kazdy grosz sie liczy, a w okresie zimowym ich jest naprawdę sporo...

POLSKI BUS

: 2015-12-26, 14:06
autor: ikarusiarz
witek1993 pisze: bo dla studenta kazdy grosz sie liczy, a w okresie zimowym ich jest naprawdę sporo...
Promocją zbiornika nie uzupełnisz!!!

Słaba akcja z tym autem... Pewnie sprowadzony, od babci z Niemiec... Najnowszy raczej ten Ford nie jest, a już na pewno mniej bezpieczny od autobusu...

Re: POLSKI BUS

: 2015-12-26, 14:44
autor: witek1993
Lepiej wozić 30 pasażerów i wyjsć na zero czy 30 zwykłych pasażerów i 40 studentów którzy zapłacą polowe kwoty i to będzie zysk? :D

POLSKI BUS

: 2015-12-26, 23:50
autor: lukasn26
Lepiej podstawić auto które pali 5-6 l niż autobus palący 15-20 l.

POLSKI BUS

: 2015-12-28, 12:02
autor: ikarusiarz
lukasn26 pisze:Lepiej podstawić auto które pali 5-6 l niż autobus palący 15-20 l
A gdzie wifi i toaleta ;-) ?

Re: POLSKI BUS

: 2015-12-28, 12:43
autor: Luigi
ikarusiarz pisze:A gdzie wifi i toaleta ;-) ?
Toaleta w razie czego na każdej stacji po drodze a co do wifi może kierowca dostał firmowego smartfona z pakietem danych? ;> a tak na poważnie, myślę, że nie w głowie pasażera było wifi w takiej sytuacji - cieszył się, że go firma nie olała i dojechał tam gdzie chciał.
ModlinBus robi podobnie - miały być super ekstra autokary na trasie Bydgoszcz - Warszawa a co ja widzę codziennie? Zwykłego obklejonego busa (na 5-godzinnej trasie!).

PS Oczywiście firmom takie sytuacje powinny dać coś do myślenia, bo raczej nie zakładali takich scenariuszy w momencie otwierania tras.