Strona 1 z 1

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2007-11-02, 23:32
autor: mc_pele
Działający już siedem miesięcy system przesiadkowy w bydgoskiej komunikacji miejskiej się przyjął - oceniają zgodnie pasażerowie i drogowcy.
Źródło: Gazeta Wyborcza Bydgoszcz
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,4636000.html


Myślę że nie trzeba specjalnie tego artykułu komentować, oczywiste stwierdzenie faktów o których większość z nas wie, dobrze jednak że taki artykuł się ukazał, o tym jak silne są media i siła ich sugeracji mamy mozliwośc przekonać się niemal na co dzień.

: 2007-11-03, 00:12
autor: elfalcone
Sarul zapewnia, że kierowcy i motorniczy mają wytyczne, by czekali kilka chwil na nadjeżdżający pojazd. Twierdzi, że nawet jeśli przypadki opisywane przez pasażerów się zdarzają, to są coraz rzadsze.
No, nie powiem. Zdarza się tak samo często, jak się zdarzało wcześniej.

Ponadto zastanawia mnie od dłuższego czasu "rozkomunikowanie" 1 i 72. Zdaję sobie sprawę, że 1 nie należy do a+t, ale przecież jadąc na okresowe bilety, jest to obojętne. Na dzień dzisiejszy 72 odjeżdża z pętli, gdy 1 podjeżdża na przystanek przed pętlą.

: 2007-11-04, 10:48
autor: misieek
Etam, jest tak samo źle jak było...w dodatku te światła na wyścigowej

Re: System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 20:50
autor: reputed
Może Wasze Stowarzyszenie zajmie się tym kuriozum, jakim jest w obecnej formie system A+T

Dlaczego "6" jest cała w systemie, aż do Bielaw, a "3" tylko do Garbary?
Nie ma co się dziwić, że tramwaje do dworca jeżdżą puste, skoro dla mieszkańców
Fordonu nadal jest lepiej jechać autobusem bez przesiadki "za jeden bilet", niż A+T z przesiadką i kasując (nadal małodostępne) godzinne.

WARIANT I: A+T powinien już dawno być zmodyfikowany:
51 + 3 (Czyżkówko-Garbary-Wyścigowa)
56 + 3 (Belma-Garbary-Wyścigowa)
58 + 3 (Smukała-Garbary-Wyścigowa)
65 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)
70 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)
71 + 3 (Rekinowa-Garbary-Wyścigowa)
72 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)
73 + 6 (Stomil-Łegnowo-Rondo Jagiellonów)
74 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)
76 + 6 (Łegnowo-Rondo Toruńskie-Rondo Jagiellonów)
77 + 3 (Niklowa-Garbary-Wyścigowa)

WARIANT II: Likwidacja systemu. Wprowadzenie biletów czasowych (15', 30' i 60')

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 21:02
autor: Mateusz Machel
Ja popieram wariant II . Dodałbym do niego ew. bilet 45min. :)

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 21:09
autor: spooney
volvo7000A pisze:WARIANT I: A+T powinien już dawno być zmodyfikowany:51 + 3 (Czyżkówko-Garbary-Wyścigowa)56 + 3 (Belma-Garbary-Wyścigowa)58 + 3 (Smukała-Garbary-Wyścigowa)65 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)70 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)71 + 3 (Rekinowa-Garbary-Wyścigowa)72 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)73 + 6 (Stomil-Łegnowo-Rondo Jagiellonów)74 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)76 + 6 (Łegnowo-Rondo Toruńskie-Rondo Jagiellonów)77 + 3 (Niklowa-Garbary-Wyścigowa)
Ktoś za to zapłaci żeby ktoś mógł dojechać taniej! Się pytam kto? Ja nie zamierzam. :wasy:

A+T do likwidacji i będzie sprawiedliwie + bilety czasowe :)

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 21:15
autor: Robert Reimus
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy dwukrotnie wnioskowało o likwidację systemu a+t. Szczegóły tradycyjnie znajdziesz na naszej stronie. Wnioskowaliśmy o to, przy okazji ostatnich dwóch zmian taryfy. O wprowadzenie biletów czasowych też wnosiliśmy.

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 21:24
autor: reputed
spooney pisze:Ktoś za to zapłaci żeby ktoś mógł dojechać taniej! Się pytam kto? Ja nie zamierzam.
Jakie dopłacić?
większość z tych kombinacji już istnieje. A dodanie do tego 51, 56 i 58 zrekompensuje się skróceniem ich do Garbar i lepszym wykorzystaniem potencjału tramwajów.

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 21:45
autor: spooney
volvo7000A pisze:Jakie dopłacić?
A takie, bez A+T zapłacisz 6,40 (lub 4,20 1h), z A+T 3,20.
Kto pokryje różnicę we wpływach z biletów? Kolejne cięcia? Podwyżki cen biletów? :kreci:

System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-20, 22:27
autor: reputed
spooney pisze:Kto pokryje różnicę we wpływach z biletów? Kolejne cięcia? Podwyżki cen biletów? :kreci:
volvo7000A pisze:dodanie do tego 51, 56 i 58 zrekompensuje się skróceniem ich do Garbar i lepszym wykorzystaniem potencjału tramwajów.

Re: System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-26, 16:44
autor: d.kaszubowski
I tak ciężko mi się zgodzić z likwidacją A+T. W końcu to nie tylko taryfa biletowa, ale cały system łączenia ze soba transportu autobusowego i tramwajowego. M.in. przez wprowadzanie tego systemu mieszano w latach ubiegłych, w układzie linii komunikacji publicznej w mieście. Rezygnowano np z 57 czy przetrasowano 94, żeby nie pokrywały się z systemem. Likwidacja A+T to tak jakby powiedzieć, że to wszystko było bez sensu...

Re: System przesiadkowy podoba się pasażerom

: 2013-02-26, 17:46
autor: spooney
d.kaszubowski pisze:Likwidacja A+T to tak jakby powiedzieć, że to wszystko było bez sensu...
Będą bilety czasowe to żadne głupie i niesprawiedliwie - faworyzujące wybrane dzielnice miasta - systemy nie będą potrzebne.