54 do Smukały
: 2015-01-13, 20:29
Wydłużenie linii nie sprawia problemu dla pasażerów, bo podstawowa trasa się nie różni i jest to czytelne.
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?f=15&t=1201
Oczywiście że tak. Proste rozwiązania są najlepsze. Jestem pewny że tak właśnie będzie.A może po prostu kursy
54 - do Piasków
54S - do Smukały przez Pileckiego?
Z pierwszym zdaniem się zgadzam. Co do drugiego to znając ZDMIKP nie był bym taki pewien :DDarek pisze:Proste rozwiązania są najlepsze. Jestem pewny że tak właśnie będzie.
W godzinach szczytu komunikacyjnego autobusy linii nr 54 na wydłużonej trasie do Smukały będą kursować z częstotliwością co ok. 30 minut, a poza godzinami szczytu - co ok. 60 minut. Projekt rozkładu jazdy został pozytywnie zaopiniowany przez Radę Osiedla Smukała.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... tyPhoto/1/
Jedyny plus że zmienią w końcu literkę "L" na "P"reputed pisze:No i co? Oczywiście mamy trzeci wariant linii 54.
Ciekawe czemu sami wcześniej na to nie wpadli.spooney pisze:dodano oznaczenia wskazujące który kurs jest przelotowy ze Smukały
Bo to są pierwsze dni. Poczekajmy jakiś czas i potem oceniajmyPaweł W pisze:Byłem na 54S i generalnie frekwencja nie pozwala
Ps. długo jeszcze będzie jeździł 54S na Błonie?Będzie przejście dla pieszych w niebezpiecznym miejscu przy Smukalskiej
EB
http://express.bydgoski.pl/328183,Bedzi ... skiej.html
Do Twojej emerytury . Przecież nikt na takie pierdoły nie zwraca uwagi.spooney pisze:Ps. długo jeszcze będzie jeździł 54S na Błonie?
O co chodzi?spooney pisze:Ps. długo jeszcze będzie jeździł 54S na Błonie?
Szkoda, że nie połączono tych wariantów. Było by łatwiej, a i dostępniej dla pasażera.reputed pisze:No i co? Oczywiście mamy trzeci wariant linii 54. Czy ZDMIKP naprawdę musi ludziom tak utrudniać życie?
Przecież wystarczyło połączyć wariant L i S w jeden.
Zapewne o informację o wariancie po przejechaniu trasy wariantowejRobert Reimus pisze:O co chodzi?
Nie.Kris pisze:Zapewne o informację o wariancie po przejechaniu trasy wariantowej
Faktycznie jest teraz dobra okazja na pozbycie się wariantów i poprawę komunikacji na JachcicachJakiś czas temu pisaliśmy tu o ewentualnych wariantach linii autobusowych obsługujących rejon Jachcic i Piasków. Kończy się, (w końcu!), remont części ulicy Saperów. Niebawem '54' powróci na nią, z objazdu Żeglarską. Ta prawie półroczna zmiana trasy, spodobała się tej części mieszkańców Jachcic, - rejonu ulicy Żeglarskiej. Wiadomo, ci mieszkający w pobliżu ul Saperów, nie byli z tego zadowoleni. Teraz, gdy autobusy powrócą na swoją stałą trasę, grupy mieszkańców znów zmienią swoje zdania o przebiegu tej linii. Mi, jeżdżącemu z Piasków, jest to obojętne którą trasą jadę przez Jachcice i dlatego moja propozycja jest jak sądzę obiektywna. Otóż można by dokonać pewnej zmiany, a mianowicie, by np. wariant 54P, jeździł właśnie przez Żeglarską, ku zapewne radości osób zamieszkujących jej rejon. Ten pomysł kieruję głównie do Stowarzyszenia, by tam to jeszcze raz omówić i przedstawić 'dalej'.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=6699
Autobus linii 54 w Bydgoszczy pojedzie starą trasą
Autobus linii nr 54 wrócił na ulicę Saperów. Westchnęli z żalem mieszkańcy Żeglarskiej, którzy mieli ostatnio jego przystanki pod domem.
Remont ul. Saperów właściwie już zakończony. Po 5 miesiącach na ulicę wrócił też autobus linii 54. Nie wszystkim to odpowiada.
„54 kursował ulicą Żeglarską. Mieszkańcy oczekiwali tego od dawna, a zdarzyło się to dopiero z powodu remontu ulicy Saperów” pisze do nas Czytelnik podpisujący się jako G.T. Pisze też o tym, że w projekcie remarszrutyzacji komunikacji miejskiej był pomysł, by ulica Żeglarską jechał autobus, a kończący się remont ulicy Saperów był okazją do wprowadzenia zmiany.
Zmiany nie wprowadzono. - Projekt, jak sama nazwa wskazuje, remarszrutyzacji nie jest i nigdy nie był żadnym oficjalnym dokumentem tylko swego rodzaju szkicem do tworzenia planu komunikacji - zaznacza Krzysztof Kosiedowski, rzecznik ZDMiKP. - Opracowany został m.in. przez zespół entuzjastów komunikacji i był dość swobodną wizją połączeń w Bydgoszczy.
Co więcej... - Nie był poparty analizami, wyliczeniami, nie zakładał żadnego budżetu na realizację wizji. Mało tego, nie uwzględniał również liczby autobusów i tramwajów. Stanowił jednak model, podstawę do opracowania zmian po wprowadzeniu tramwaju do Fordonu.
Częściowo plan udało się wprowadzić w życie, jak podaje rzecznik w taki zakresie, w jakim zmiana poparta była badaniami potoków pasażerskich, budżetem i taborem.
Ale nie ma, zdaniem drogowców, przesłanek, by autobus puszczać ulicą Żeglarską. - Saperów przebiega znacznie bliżej centrum osiedla niż Żeglarska, dzięki czemu większość mieszkańców ma ułatwiony dostęp do linii nr 54. Mieszkańcy ul. Żeglarskiej również bez problemów do tej pory korzystali z komunikacji idącej ulicą Saperów, gdyż odległość dojścia od ul. Żeglarskiej do Saperów to maksymalnie 350 m. Dla obszaru o zabudowie jednorodzinnej to odległość mieszcząca się w najniższym zakresie odległości przystanków komunikacji od siebie. Dodam jeszcze, że średnia odległość międzyprzystankowa stosowana w Bydgoszczy, to ponad 600 m!
http://www.pomorska.pl/wiadomosci/bydgo ... ,11979268/