Strona 3 z 4

: 2007-01-22, 18:42
autor: misieek
Hmm, ja widzialem ze chyba jakas maszynka do zrywania asfaltu sie zepsuła??

: 2007-01-22, 20:04
autor: X-ik
A pytanie za 100 punktów: jak jadąc od strony Fordonu wbić się na Przemysłową :?: Bo ten przejazd do zawracania jest zamknięty, dzisiaj musiałem zawracać przez JET'a, a jechać skrótem przez Witebksa to też nie bardzo bo bliżej przemysłowej są straszne dziury i można amortyzatory uszkodzić :mrgreen:

: 2007-01-22, 20:46
autor: elfalcone
A pytanie za 100 punktów: jak jadąc od strony Fordonu wbić się na Przemysłową
Wg ZDMiKP, pewnie tą trasą, na której są dziury (tj. Witebską) - inaczej się nie da ;)
Można obrócić istotnie przez JETa. Następne miejsce, gdzie można zawrócić to jest dopiero skrzyżowanie Fordońska-Fabryczna.

A co do samych korków - po zdradzeniu przez ZDMiKP planów dotyczących organizacji ruchu na skrzyżowaniu Kamienna-Fordońska było do przewidzenia, że ruch się ureguluje - w zwykłe dni to właśnie te światła ostro trzymają ruch na Fordońskiej.

Kilka miesięcy cały Fordon podnosił głosy, że już bez remontu się korkowało, to co dopiero gdy będzie w trakcie remontu. W ZDMiKP ktoś pomyślał, zdjęto jedno z ważniejszych ograniczeń w ruchu na Fordońskiej i wszystko wygląda jak na razie dobrze - zdaje mi się w najgorszym wypadku, gdy będzie szczyt ruchu może tam wyglądać podobnie, jak w czasie, gdy oba wiadukty były jeszcze przejezdne.

: 2007-01-23, 21:55
autor: Dawid Szramke
Tak pomyślałem sobie,że jak wyłaczyli światła przy Spornej jest luźniej. Wiem,że to może wydawać sie bo Kamienna jest zamknięta ale mam takie wrażenie,że bez świateł byłoby szybciej przedostać się tamtędy.

: 2007-01-23, 22:20
autor: X-ik
No dzisiaj około 13:40 był juz mały korek przed wiadukem od przystanku Fordońska-Sochaczewska w kierunku centrum.

: 2007-01-24, 20:23
autor: misieek
Ja sie dzisiaj uśmialem...

Ludzie są tacy głupi...

Do rzeczy... nie chodzi o śnieg... ale ludzie pchają się kamienna w strone fordonu i wyjeźdzają wyścigową... tak jak autobusy. A tam przeciez światłą to dziwnie dzialaja. Nawet 3 czy 5 minut można czekać na zielone, a jak sie zapali to na 15 sekund góra. Korek wyścigowej aż po łęczycką był. 93 wyjątkowo jechał kamienna w strone centrum. A na Tatrzańskim zamiast o 16:29 odjechać odjechał o 16:59 :D Takie tam 30 minut spoźnienia. Teraz to jeźdzą jeden za drugim 93 (dwa jednocześnie) Na 3 kolejności jest 2776 ;O

: 2007-01-24, 20:59
autor: elfalcone
ŁukaszB pisze:ludzie pchają się kamienna w strone fordonu i wyjeźdzają wyścigową... tak jak autobusy. A tam przeciez światłą to dziwnie dzialaja. Nawet 3 czy 5 minut można czekać na zielone, a jak sie zapali to na 15 sekund góra.
Na stronie ZDMiKP było napisane, że światła na tym skrzyżowaniu zostaną przeprogramowane tak, by zielone dla kierunku z Wyścigowej trwało jak najkrócej - stwierdzono, że ważniejszy jest kierunek wschód-zachód.

: 2007-02-04, 01:17
autor: agata_3603
Jak dla mnie teraz się szybciej jeździ :mrgreen: wiem, szybka jestem 8-)
ale na serio, tak mogłoby być dla mnie zawsze xD

: 2007-02-04, 01:35
autor: Dawid Szramke
Masz racje Agata. Sygnalizacja blokuje ruch i dlatego są korki rano jak sie jedzie rano przez Wiadukty Warszawskie. Najlepiej mogliby zlikwidować tą sygnalizacje i po kłopocie.

: 2007-02-04, 02:07
autor: X-ik
VolvoB10B_2690 pisze:Najlepiej mogliby zlikwidować tą sygnalizacje i po kłopocie.
I piesi będą fruwali, a na końcu kamiennej postawią tablicę "CZAS OCZEKIWANIA NA PRZEJAZD 2 GODZINY" :D w normalnych realiach (tj. bez remontów) to jest niemożliwe.

A jeszcze takie pytanie: czy ta straż miejska to będzie tam całe 2 lata stała :D :?:

: 2007-02-04, 11:31
autor: Mateusz Machel
X-ik pisze:A jeszcze takie pytanie: czy ta straż miejska to będzie tam całe 2 lata stała
Jak ja ajde, to zawsze tego kiosku pilnuja :P

: 2007-02-04, 12:30
autor: elfalcone
VolvoB10B_2690 pisze:Najlepiej mogliby zlikwidować tą sygnalizacje i po kłopocie.
Jak to X-ik słusznie stwierdził, sygnalizacja ta umożliwia w miarę swobodny wjazd z Kamiennej w Fordońską. Następnie, zawrócenie na tym skrzyżowaniu na Fordońskiej, a także swobodny wjazd ze Spornej w Fordońską i jak jest czerwone od wiaduktów warszawskich również wjazd z Przemysłowej w Fordońską. Gdyby tam zlikwidowali sygnalizację, to dopiero wtedy by zaczęło się korkować.

: 2007-02-04, 22:22
autor: Matiss
Nadal jeżdżą te dodatkowe kolejności na liniach "fordońskich" ?? :P Zupełnie nie są potrzebne...

: 2007-02-04, 22:29
autor: misieek
Volvo..2785.. pisze:Nadal jeżdżą te dodatkowe kolejności na liniach "fordońskich" ?? :P Zupełnie nie są potrzebne...
Nie zauwazylem by były jakies dodatkowe kolejnosci

: 2007-02-04, 22:38
autor: Matiss
ŁukaszB pisze:Nie zauwazylem by były jakies dodatkowe kolejnosci
hmm z tego co wiem to miały być dokładane po jednej kolejnosci :P Nie wiem tylko dokładnie na których(no bankowo 69 i 94 ) :P

: 2007-02-04, 22:41
autor: Dawid Szramke
http://www.forum.komunikacja.bydgoszcz. ... 50f52#1102

a kto dawał ten artykuł Volvo co :lol:

Nie bedzie nic dodatkowego

: 2007-02-04, 22:43
autor: Matiss
VolvoB10B_2690 pisze:http://www.komunikacja.bydgoszcz.pl/...d4d1450f52#1102

a kto dawał ten artykuł Volvo co :lol:

Nie bedzie nic dodatkowego
xD xD no teraz to się pogrążyłem :P No ale miałem racje hehe

: 2007-02-18, 17:10
autor: Dawid Szramke
Jeżeli chodzi o zmiane rozkładu jazdy to jeżeli wjedzie w życie bilet autobus+tramwaj to wtedy możemy się spodziewać zmiań. Niestety asfalt na czynnym wiadukcie jest coraz w gorszym stanie. Robią się coraz większe dziury.

: 2007-02-18, 18:02
autor: X-ik
VolvoB10B_2690 pisze:Niestety asfalt na czynnym wiadukcie jest coraz w gorszym stanie. Robią się coraz większe dziury.
po to je remontują :lol:

: 2007-02-18, 19:50
autor: misieek
Jak widac prace ida pełna parą ;)

: 2007-02-22, 21:00
autor: Matiss
Jak widac prace ida pełna parą ;)
No idzie idzie :) Jak tak patrze na to jak się prace posuwają to w życiu nie powiedziałbym że to może trwać ponad 2 lata...

: 2007-02-22, 22:02
autor: elfalcone
Matik_2785 pisze:prace posuwają to w życiu nie powiedziałbym że to może trwać ponad 2 lata...
Same prace mogłyby potrwać rok (dla obu wiaduktów jednocześnie), ale nie ma możliwości skierowania ruchu na jakąś trasę alternatywną, która zapewniałaby standard drogi krajowej - więc ZDMiKP wybrał wariant dwuletni.

: 2007-06-07, 11:40
autor: Dawid Szramke
Mówiąc szczerze to oni bawią się z tym wiaduktem. Są dni,że pracuje tam półtora ludzia i dla mnie to jest bez sensu napewno zmieściliby się w jednym roku z oba wiaduktami.

: 2007-06-08, 22:30
autor: Krzysztof Ziętara
VolvoB10B_2690 pisze:Mówiąc szczerze to oni bawią się z tym wiaduktem. Są dni,że pracuje tam półtora ludzia i dla mnie to jest bez sensu napewno zmieściliby się w jednym roku z oba wiaduktami.
Oczywiście, panie magistrze inżynierze budownictwa dróg i mostów, cokolwiek pan powie.

Pod wiaduktem pracujących też liczyłeś? Nie liczyłeś.
A zrobić to dałoby się pewnie i w trzy miesiące, tylko za odpowiednio kosmiczną kasę. Załatw, to pogadamy.

: 2007-06-08, 23:53
autor: Dawid Szramke
W sumie Krzysztofie masz racje wygodniej jest im mniej płacić,a remont będzie trwał dłużej.

: 2007-06-09, 23:00
autor: Matiss
VolvoB10B_2690 pisze:W sumie Krzysztofie masz racje wygodniej jest im mniej płacić,a remont będzie trwał dłużej.
_________________
nic nowego ;]

: 2007-06-09, 23:10
autor: Kraw
Tanio ale wcale nie lepiej ;P boo tooo Polskkaa a Plak potrafi :P :P Jeden robi a 10 ciu się gapi na niego :D i dłubie w nosie tak to wygląda w praktyce...

: 2007-06-20, 11:51
autor: zbylut
cały czas poszukują pracowników (nawet niewykwalifikowanych) do remontu widuktów. Jeżeli ktoś z forumowiczów chciałby przyspiszyć remont i jednocześnie pokazać tym 10 gapiącym sie i dłubiącym w nosie pracownikom jak sie naprawdę pracuje- zawsze może sie tam zatrudnić. :)

: 2007-06-20, 17:25
autor: Kraw
Nie raczej nie :P :P :P .Ale Zbylut tak to jest naprawde ...poszłoby szybciej gdyby tak właśnie nie było :D .Codziennie ich obserwuje :D

: 2007-06-20, 22:29
autor: Matiss
zbylut pisze:cały czas poszukują pracowników (nawet niewykwalifikowanych) do remontu widuktów
wątpie w to że zatrudnią kogoś kto nie ma zielonoego pojęcia w budowlance