Strona 1 z 2
Remont ul. Dworcowej od Matejki do Gdańskiej
: 2009-04-04, 10:05
autor: Darek
: 2009-04-04, 10:26
autor: korpi
Jednotor musi zostać i połączony jak mówiono - w razie awarii itd.!
Nie przesadzajmy, że ten jednotor to od razu o wiele większe koszty.
Zróbmy raz a [err=pożądnie] porządnie[/err]!
Mam nadzieję, że na Jedynaka wróci "słoneczko" na rogu i ten napis ^^
/o: jak wyżej (1)
: 2009-04-04, 20:29
autor: Krzysztof Juszczak
Jednotor? Zawsze można przeprowadzić Dworcową chociaż jedną linię.
: 2009-04-04, 20:41
autor: korpi
Jednotor? Zawsze można przeprowadzić Dworcową chociaż jedną linię.
Ja jestem za! Jak na 3 linie do Dworca, jedna spokojnie może iść całą Dworcową. Ale na tą chwil
ę [err=idzie jedny]
jest jeden[/err] wariant trasy
.
/o: Michale, bo nie dostaniesz kolejnej porcji biletów! ;) (Bydzia, Wrocek, Wawa)
Remont ul. Dworcowej od Matejki do Gdańskiej
: 2009-10-16, 10:20
autor: Robert Reimus
: 2009-10-16, 10:42
autor: micha
Z niecierpliwością czekam aż coś zaczną kopać - wtedy wyjdziemy ze sfery planów (a może marzeń).
: 2009-10-16, 10:55
autor: spooney
Gazeta Pomorska pisze:Dworcowa od Matejki do Gdańskiej powinna być pieszojezdnią, ale z cichym torowiskiem dla normalnego ruchu tramwajów
Shoutbox pisze:[Dzisiaj 10:26] obserwator: ale jaki cichy tor na Dworcowej? przecież tramwaj wiadomo że tam nie pojedzie
[Dzisiaj 10:27] Robert Reimus: dla tramwajów zabytkowych i "na zaś"- w razie awarii remontów itd, to byłby świetny objazd
[Dzisiaj 10:34] volvo7000A: ja bym tam jednotorową linię robił (dla przejazdów techncznych)
Wszystko ładnie, pięknie, wiadomo, że fajnie by było śmignąć eNką po Dworcowej ale przestańmy marzyć i spójrzmy realnie na całą sprawę.
Aktualnie używane torowiska nie mogą się doczekać pilnych remontów czy też istotnego przedłużenia (np. Wilczak) a Wam w głowie takie pomysły.
Kto ma na to kasiorę wyłożyć niby, he?
: 2009-10-16, 10:57
autor: Krzysztof Ziętara
obserwator pisze:
Wszystko ładnie pięknie, ale przestańmy marzyć i spójrzmy realnie na całą sprawę.
Aktualnie używane torowiska nie mogą się doczekać remontów czy też przedłużenia (np. Wilczak) a Wam w głowie takie pomysły. Kto ma na to kasiorę wyłożyć niby, he?
A myślisz że ta rewitalizacja ulicy to z pieniędzy ZDMiKP czy miasta?
Możliwe, że się skończy na marudzeniu że teraz nie ma pieniędzy więc położymy polbruk, ale wtedy niech zrobią tak żeby było pod tor przygotowane.
: 2009-10-16, 19:56
autor: Krzysztof Juszczak
700 m torowiska to nie są abstrakcyjne koszty.
: 2009-10-17, 09:58
autor: micha
Krzysztof Juszczak pisze:700 m torowiska to nie są abstrakcyjne koszty.
Przy remoncie na W.P. mówiło się o kosztach kilku mln. zł. A Dworcowa to ścisłe centrum, masa zabytków(zgoda konserwatora), zgoda mieszkańców(zawsze komuś będzie przeszkadzało), no i sens inwestycji(może jest to piękna idea ale czy taka inwestycja jest w stanie zarobić na swoje utrzmanie nie mówiąc o spłacie kosztów budowy).
: 2009-10-17, 13:45
autor: korpi
michał 78 pisze:zgoda mieszkańców(zawsze komuś będzie przeszkadzało)
A jak kiedyś mieli tramwaj to przeszkadzało? Taki Kowalski nie ma tu nic do gadania!
: 2009-10-17, 15:05
autor: micha
korpi pisze:A jak kiedyś mieli tramwaj to przeszkadzało? Taki Kowalski nie ma tu nic do gadania!
Ale to było kiedyś. Dziś jest tzw. demokracja i jeden Kowalski może uwalić lub zablokować naprawdę sensowną inwestycję(a co było z s5 na Bartodziejach).
: 2009-10-17, 15:39
autor: Darek
Kiedyś jak przejeżdżał tramwaj wszystko w mieszkaniu się trzęsło, w niektórych gorszych kamienicach nie można było trzymać szklanki tylko w zamkniętych szafkach. Teraz technologia jest inna- ciche torowisko załatwiłoby problem. Ale problemem jest cały czas za mała odległość końca skrajni od budynków- dlatego w tym wariancie przewidziano wyburzenia.
Ja większych szans na pozostawienie torowiska nie widzę.
: 2009-10-17, 16:12
autor: Krzysztof Ziętara
Darek pisze: Ale problemem jest cały czas za mała odległość końca skrajni od budynków- dlatego w tym wariancie przewidziano wyburzenia.
Ja większych szans na pozostawienie torowiska nie widzę.
Guzik za mała, normy są po to żeby były od nich odstępstwa. Poza tym teraz jest mowa nie o głównej magistrali na dworzec, więc spokojnie wystarczy jednotor, więc problem skrajni przestaje istnieć.
: 2009-10-17, 16:34
autor: reputed
Ja cały czas obstaję przy tym, by zrobić jednotor do Sienkiewicza (Matejki) i wykorzystywać go w przejazdach technicznych lub awaryjnie jako alternatywę.
: 2009-10-19, 11:27
autor: reputed
: 2009-10-24, 22:20
autor: spooney
: 2009-10-26, 17:19
autor: Robert Reimus
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /856987686
Kolejny nius oparty na tym samym piśmie Klubu, więc nie będę wklejał.
: 2009-10-27, 14:24
autor: Marcin_558
: 2009-11-11, 21:02
autor: spooney
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym na:
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ ULICY DWORCOWEJ W BYDGOSZCZY,
NA ODCINKU OD UL. MATEJKI DO UL. GDAŃSKIEJ
(...) Zamawiający zawiadamia, że w ww. postępowaniu wybrał najkorzystniejszą ofertę 01 złożoną przez:
Konsorcjum:
- FIRMA GOTOWSKI
Budownictwo Komunikacyjne i Przemysłowe Sp. z o.o.
ul. Toruńska 300, 85-880 BYDGOSZCZ
- Fundacja ?ROZWÓJ UTP?
ul. A.Kordeckiego 20, 85-225 BYDGOSZCZ
- Pracownia Inżynierii Drogowej ?H-art?
Andrzej Hoffmann
ul. Bełzy 52/20, 85-817 BYDGOSZCZ (...)
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/ufiles/0 ... oferty.pdf
: 2010-03-10, 13:24
autor: Dawid Szramke
: 2010-04-01, 22:55
autor: Robert Reimus
Otrzymałem informację, że na dzień dzisiejszy wpłynęły tylko trzy wnioski, i wszystkie uznane za nieważne. Nasze pewnie było jeszcze na etapie leżenia w kancelarii.
: 2010-04-01, 23:57
autor: korpi
Robert Reimus pisze:wpłynęły tylko trzy wnioski
Jeden mój był ;p
: 2010-04-02, 21:24
autor: korpi
Skan z dzisiejszej "Pomorskiej"
eh... jest przeciez to samo na ich stronie ;p
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /215268462
[quote]
: 2010-04-02, 21:31
autor: korpi
Już coś nowego...
Niech powyższy tekst będzie jak z np tramwajem na Kujawskiej ;p
: 2010-04-02, 23:51
autor: reputed
tomasz792 pisze:Ciekaw jestem dlaczego są nieważne, sam wysłałem i chciałbym wiedzieć co było nie tak.
podobno dwa były anonimowe a jeden zawierał same głupoty i negację wszystkich planów związanych z Dworcową...
: 2010-04-06, 17:55
autor: spooney
: 2010-04-08, 10:27
autor: Robert Reimus
spooney pisze:największym błędem koncepcji drogowców jest budowa jednotorowej linii tramwajowej, która nie ma być wpięta w pozostałą sieć miejską.
Że co proszę? ŻADEN z 6 wariantów nie zakładał wybudowania linii która nie byłaby połączona z pozostałą częścią. Wnioskowaliśmy o INNE - FUNKCJONALNE połączenie z pozostałą siecią.
spooney pisze:Projektanci zaplanowali bowiem, że będzie kursował po niej jedynie wahadłowo tramwaj zabytkowy.
Wahadłowo? Pierwsze słyszę:)