Droga ekspresowa S-5
: 2007-09-03, 22:36
Jeszcze w tym roku dowiemy się, który z wariantów budowy drogi ekspresowej S5 będzie realizowany. Do wyboru są trzy warianty, które pokrywają się w blisko 90 procentach.
http://www.pomorska.pl
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?f=43&t=765
Jeszcze w tym roku dowiemy się, który z wariantów budowy drogi ekspresowej S5 będzie realizowany. Do wyboru są trzy warianty, które pokrywają się w blisko 90 procentach.
http://www.pomorska.pl
"tiry na tory" ROTFL- Żądamy obwodnicy - krzyczeli mieszkańcy osiedla Konstantego Dombrowicza. Budowa drogi ekspresowej S5 przez ul. Wyszyńskiego zdominowała bowiem czwartkowe spotkanie mieszkańców Bartodziejów z prezydentem
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,4528348.html
To jest akurat bardzo racjonalne. Bodajże jest tak w Austrii lib Szwajcarii. Na granicy Tiry są ładowane na pociąg, i w każdym meiście odczepia się kilka wagonów. Drogi są pustę, no i bezpieczniejsze, a mieszkancy az tak nie narzekają.Qba_3555 pisze:"tiry na tory" ROTFL
Rozumiem, że ludzie mogą nie chcieć drogi, ale żeby takimi argumentami sypać? :D
Qba_3555 pisze:"tiry na tory" ROTFL
tu akurat chyba nikt sie nie zdźiwi xDQba_3555 pisze:Prawie setka mieszkańców, głównie starszych
hahaha ;/ co to sie w tym kraju dzieje... poprstu bez komentarza xDQba_3555 pisze:na puszczoną w tunelu trasę będzie można wejść z piwnic pobliskich bloków; że miasto zostanie podzielone na dwie części i z jednej nie będzie można ani przejść, ani przejechać na drugą, a w dodatku w tunelu może dojść do zderzenia ciężarówek z chemikaliami i wtedy całe osiedle wybuchnie. Pojawiły się też okrzyki ,,Tiry na tory", a na koniec prezydent usłyszał, że opętały go tajemnicze siły, które nim sterują i każą mu wybudować drogę, która zaszkodzi całemu miastu
W Austrii i Szwajcarii. Tylko tam jest to wymuszone odpowiednią polityką transportową i istniejącą już infrastrukturą drogowo-kolejową. Tam nie ma takiej opcji, że ciężarówki powyżej 10t DMC przejeżdżają przez środek miasta sznurem. Na autostradach wokół Berna widziałem bardzo mało tirów. Ba, przy jednym z marketów sieci Coop (akurat ten był z artykułami "wszystko dla domu, bo normalnie jest to sieć spożywcza) była w pełni funkcjonalna bocznica kolejowa dzielona z parkingiem dla klientów. Takie większe markety (Obi, Carrefour, Otto, czy Coop -- ale tylko naprawdę wielkie albo z "wielkogabarytowymi" artykułami) lokowane są przy autostradach poza miastem w stosunkowo bliskiej odległości od kolei.Ikarus280 pisze: To jest akurat bardzo racjonalne. Bodajże jest tak w Austrii lib Szwajcarii. Na granicy Tiry są ładowane na pociąg, i w każdym meiście odczepia się kilka wagonów.
Bo na osiedlówkach jest 30, od cholery progów zwalniających, stosunkowo duże nachylenie terenu, a policja próby dyskusji ucina krótkim "Kein Thema" i ludzie nie wstydzą się jeździć koleją 50 km do pracy. Za to kultura jazdy Szwajcarów na autostradach... Nie, nie mamy się czego wstydzić. ;)Drogi są pustę, no i bezpieczniejsze, a mieszkancy az tak nie narzekają.
W niemczech;) "Tiry na tory" były jedynem sensownym tekstem tych, obwodnicowych blokersówIkarus280 pisze:Bodajże jest tak w Austrii lib Szwajcarii
Przeciez i tak dojdzie do tego połączeniapartisan pisze:no i połączenie 10, 25, i S5.
Źródło: Gazeta wyborczaBudowa drogi S5 całkowicie odmieni układ komunikacyjny Bydgoszczy. Nie będzie korków, spalin, a bezkolizyjne skrzyżowania ułatwią kierowcom przemieszczanie się po mieście.
Zdecydowano, że S-5 ominie Bydgoszcz
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... IdTag=3790
Projekt S5 odłożony na półkę. Brakuje pieniędzy
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... iedzy.html
Żeby na własnym podwórku robić takie zamieszanie i utrudniać ludziom życie w godzinach szczytu...S5: W poniedziałek blokada ulicy Wyszyńskiego
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... kiego.html