Prognozowane cięcia na 2013-2015
: 2013-01-02, 20:26
Przewidywane cięcia do roku 2015-planowanego otwarcia trasy tramwajowej do Fordonu:
1 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/60'), następnie kasacja linii
2 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
3 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
4 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
5 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), zmniejszenie taboru na linii
6 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
7 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/-)
8 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
51 - skrócenie linii do Garbary, następnie połączenie z linią 58 i stworzenie wariantu
52 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
53 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
54 - ograniczenie częstotliwości (12'/15'/20')
55 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
56 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30'), skierowanie wszystkich kursów do pętli Garbary i zwiększenie ilości kursów skróconych do Lisiej,
59 - ograniczenie częstotliwości (15'/30'/-)
64 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
65 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
66 - ograniczenie częstotliwości (20'/30'/60'), następnie skasowanie wariantu(66W), następnie skasowanie linii
67 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
68 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
69 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
70 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
71 - likwidacja wariantu 71n na Niklową i ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
74 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/30')
76 - ograniczenie ilości kursów
79 - likwidacja wariantu 79S przez Stromą, następnie skrócenie 79 do pętli Garbary
81 - ograniczenie częstotliwości (60'/60'/-')
84 - likwidacja linii
93 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/45')
94 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/45')
31N/32N/33N/34N/35N - ograniczenie częstotliwości (90')
1 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/60'), następnie kasacja linii
2 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
3 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
4 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
5 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), zmniejszenie taboru na linii
6 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
7 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/-)
8 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
51 - skrócenie linii do Garbary, następnie połączenie z linią 58 i stworzenie wariantu
52 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
53 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
54 - ograniczenie częstotliwości (12'/15'/20')
55 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
56 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30'), skierowanie wszystkich kursów do pętli Garbary i zwiększenie ilości kursów skróconych do Lisiej,
59 - ograniczenie częstotliwości (15'/30'/-)
64 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
65 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
66 - ograniczenie częstotliwości (20'/30'/60'), następnie skasowanie wariantu(66W), następnie skasowanie linii
67 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
68 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
69 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
70 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
71 - likwidacja wariantu 71n na Niklową i ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
74 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/30')
76 - ograniczenie ilości kursów
79 - likwidacja wariantu 79S przez Stromą, następnie skrócenie 79 do pętli Garbary
81 - ograniczenie częstotliwości (60'/60'/-')
84 - likwidacja linii
93 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/45')
94 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/45')
31N/32N/33N/34N/35N - ograniczenie częstotliwości (90')