Strona 1 z 1

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-02, 20:26
autor: Kamil3836
Przewidywane cięcia do roku 2015-planowanego otwarcia trasy tramwajowej do Fordonu:
1 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/60'), następnie kasacja linii
2 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
3 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
4 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
5 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), zmniejszenie taboru na linii
6 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
7 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/-)
8 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
51 - skrócenie linii do Garbary, następnie połączenie z linią 58 i stworzenie wariantu
52 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
53 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
54 - ograniczenie częstotliwości (12'/15'/20')
55 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
56 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30'), skierowanie wszystkich kursów do pętli Garbary i zwiększenie ilości kursów skróconych do Lisiej,
59 - ograniczenie częstotliwości (15'/30'/-)
64 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
65 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
66 - ograniczenie częstotliwości (20'/30'/60'), następnie skasowanie wariantu(66W), następnie skasowanie linii
67 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
68 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
69 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
70 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
71 - likwidacja wariantu 71n na Niklową i ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
74 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/30')
76 - ograniczenie ilości kursów
79 - likwidacja wariantu 79S przez Stromą, następnie skrócenie 79 do pętli Garbary
81 - ograniczenie częstotliwości (60'/60'/-')
84 - likwidacja linii
93 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/45')
94 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/45')

31N/32N/33N/34N/35N - ograniczenie częstotliwości (90')

Przewidywane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-02, 20:29
autor: michał 78
a może 53 i wariant na leśne zamiast 68

Przewidywane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-02, 20:31
autor: spooney
Kamil3836 pisze:Przewidywane cięcia
Przez kogo? Jasnowidza z Człuchowa? :lol:

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 02:15
autor: misiekbydzia
gdybym mógł spooney, kliknąłbym "lubię to".

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 08:01
autor: Kamil3836
Jeszcze 2 lata, a minimum 50% zostanie zastosowanych cięć.

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 09:41
autor: Robert Reimus
Czyli zakładamy, że w Bydgoszczy zniknie połowa miejsca pracy, połowa szkół, a wszyscy ludzie "pójdą na zasiłek", nakupują sobie samochodów i zakorkują miasto w pizdu wzdłuż i wszerz. No albo będą siedzieć w domach - jedna z dwóch opcji:)

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 09:52
autor: korpi
Nie wyobrażam sobie wariantów w tramwajach

51, 56, 84 to jestem za, poza ograniczeniach w kursach

Niestety widząc większość z nas będzie MUSIAŁA się przesiąść do samochodów

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 17:16
autor: Krzysztof Juszczak
Paliwo będzie tańsze, więc samochód może wrócić do łask. A te rewelacje można włożyć między bajki, jeżeli ten wariant zostałby zrealizowany, to komunikacja przestanie istnieć.

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 19:04
autor: d.kaszubowski
Jeżeli chodzi o 81, to czy czasem po otwarciu linii do Fordonu, nie ma zostać zwiększona częstotliwośc kursowania i zmieniona trasa?

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 21:15
autor: korpi
2025 - 5 linii z mnóstwem wariantów
2050 - likwidacja KM

Stowarzyszenie na rzecz OCALENIA transportu publicznego

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-03, 23:16
autor: Kris
d.kaszubowski pisze:Jeżeli chodzi o 81, to czy czasem po otwarciu linii do Fordonu, nie ma zostać zwiększona częstotliwośc kursowania i zmieniona trasa?
Faktycznie takie plany są :)

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-04, 00:21
autor: Kamil3836
krzys54 pisze:Faktycznie takie plany są :)
Zgadza się. A ja dałem plany do Otwarcia linii do Fordonu.

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-04, 00:25
autor: Darek
To wszystko wygląda tak fatalnie, że aż niewiarygodnie. Nie przejdzie, jestem tego pewien.

Re: Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-04, 00:26
autor: Kamil3836
Darek pisze:To wszystko wygląda tak fatalnie, że aż niewiarygodnie. Nie przejdzie, jestem tego pewien.

Nikt nie powiedział, że wszystko naraz przejdzie... To będą zapewne stopniowe zmiany, aby pasażerowie tego nieodczuli :)

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-04, 14:16
autor: michał 78
korpi pisze:2025 - 5 linii z mnóstwem wariantów
2050 - likwidacja KM
No nie przesadzaj z tym optymizmem.
Jak tak dalej pójdzie to za 2-3 lata busiawrze "wzmocnią" KM a w ciągu następnych 5 całkowicie przejmą rynek.
I nastanie święty spokój dla UM. Żadnych dopłat, żadnych regulacji: bo to prywatna firma itp. ( proponuję sprawdzić jakie cuda działy się jakiś czas temu w Piotrkowie Tryb.: busy złomy a kierowcy ścigali się po mieście za klientem)

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-04, 14:24
autor: Darek
Na Ukrainie można tanio kupić fajne marszrutki. Dla sieci ZDMiKP może pojawić się bardzo tania alternatywa ;)

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-04, 15:43
autor: michał 78
Autobusy ktoś kupi, tramwaje i tory na złom.

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-05, 14:13
autor: Krzysztof Juszczak
Póki nie będzie oficjalnych informacji dyskusję można uznać za jałową.

Prognozowane cięcia na 2013-2015

: 2013-01-05, 16:34
autor: michał 78
A temat zamknąć lub przenieśc do kategorii " Żarty"