Strona 1 z 1

Dostępność pasażerów do taboru niskopodłogowego

: 2015-04-04, 18:12
autor: spooney
Taki temat się nawinął na fejsie przy okazji kwietniowych zmian w rozkładach jazdy :)
Co Państwo na to?

https://www.facebook.com/45501130452480 ... =1&theater

Obrazek

Dostępność pasażerów do taboru niskopodłogowego

: 2015-04-05, 22:30
autor: Robert Reimus
To bardzo ważny problem. Mnie osobiście problem niskiej podłogi lub jej braku nie dotyczy (jeszcze), ale jestem wrażliwy na tę kwestię.
Wysokie podłogi są starsze niż większość autobusów niskopodłogowych, więc teoretycznie to one powinny się częściej psuć i częściej stać w kolejce do naprawy. Tłumaczenie ZDMiKP na fejsbuku jest trochę nieudolne. Serwis w soboty po południu i tak nie pracuje. Myślę, że MZK po prostu oszczędza wozy wysyłając Volva i stare Conecto. Wszystko oczywiście w porozumieniu, konsultowane, nie dało się inaczej, blabla.

Dostępność pasażerów do taboru niskopodłogowego

: 2015-04-05, 22:45
autor: Ignacy
Na szczęście nie wszystkie kursy w rozkładzie oznaczone jako wysokopodłogowe, są takowe. Wczoraj (sobota) spotkałem się dwukrotnie z tym, że zamiast Conecto bądź Volvo na przystanku pojawił się Conecto LF czy Solaris, w dodatku z najnowszej dostawy. Najpierw na 83/3 na Kleina o 15:10 przyjechał #653 mimo tego, że jest to w rozkładzie kolejność wysokopodłogowa, następnie później na 53 przy Szpitalnej podjechał #805 jako kolejność wysokopodłogowa.

Dostępność pasażerów do taboru niskopodłogowego

: 2015-04-05, 23:51
autor: Paweł W
Podejrzewam, że jest to taki "dupochron" ZDMiKP dla MZK, na wypadek gdyby MZK zechciało puścić Conecta G. Poza tym tak naprawdę i tak wysokie podłogi w weekendy jeżdżą rzadko, na 79/5, która w sobotę jest wysoką podłogą widuje prawie zawsze Citaro lub niskie Conecto, tylko raz widziałem na tej kolejności 578.