Strona 1 z 1

Dwa nowe MB O345C Conecto dla MZK Bydgoszcz

: 2008-12-31, 13:12
autor: Kuba3569
http://www.phototrans.eu/2415,57,1427,0,f.html

Wozy mają numery 3585 i 3586.

: 2008-12-31, 13:34
autor: Mateusz Machel
Skąd wiesz? Może znów wciskacie nam kit : >?

: 2008-12-31, 13:36
autor: Kuba3569
Przyśniło mi się i dodałem od razu na TWB żeby nie zapomnieć. ;] Pojedź na warsztat MZK przy Inowrocławskiej i sprawdź czy moje marzenia senne się spełniły. ;]

: 2008-12-31, 17:11
autor: Kubix
To raczej prawda, bo przecież od jutra MZK jeździ na 92 i muszą mieć wozy.

: 2008-12-31, 19:18
autor: Krzysztof Juszczak
Numery z kosmosu :/

: 2008-12-31, 21:41
autor: Kamil3836_ods
Kubix pisze:To raczej prawda, bo przecież od jutra MZK jeździ na 92 i muszą mieć wozy.
Jutro może wyjechać tylko #3520 lub 3521.

: 2009-01-01, 23:50
autor: misieek
A więc czym się różni Conecto od Citaro? :> Poza innym układem siedzeń i silnikiem, brakiem klimy dla kierowcy? :D

: 2009-01-02, 00:04
autor: Krzysztof Juszczak
Pochodzeniem?

: 2009-01-02, 00:10
autor: Street Elite
Conecto jest produkowany po tańszych materiałach w Turcji, a Citaro w Niemczech po droższych. To tak w skrócie :)

: 2009-01-02, 03:16
autor: Artur Gotowski
A skąd masz takie informacje o rodzaju i jakości komponentów używanych do produkcji obu modeli?

: 2009-01-02, 11:47
autor: misieek
I że niby Conecto w Niemczech nie produkują?

: 2009-01-02, 13:15
autor: Street Elite
Jeżeli coś źle powiedziałem, to proszę się na mnie nie gniewać ;)

http://www.autobusik.com/content/view/414/20/
Tutaj można wyczytać:
Do tego z Conecto LF wiąże się cała filozofia jego budowy i sprzedaży, zawarta w haśle „low floor, low budget”. Low floor oznacza naturalnie niską podłogę na całej długości. Low budget należy zaś interpretować jako niską cenę dla operatorów w momencie zakupu oraz późniejszej eksploatacji. Ta niska cena stanowi pochodną kilku elementów, w tym miejsca produkcji oraz sposobu budowy. Miejscem produkcji jest Turcja, dokładnie zakłady w Hosdere koło Istambułu, gdzie koszty wytworzenia są znacznie niższe niż w Niemczech, nawet uwzględniając dodatkowo ewentualne różnice w wydajności zatrudnionych
Stąd zaczerpnąłem swoją 'wiedzę'.

: 2009-01-02, 18:07
autor: misieek
Co nie zmienia faktu że gorszej jakości.


Zgodnie z regulaminem, daje 3586. Gdybym mógł się zalogować do galerii, to bym tam wrzucał zdjęcia.

Z pozdrowieniami dla kierowcy ;-)

: 2009-01-02, 18:45
autor: Robert Reimus
misieek pisze:Gdybym mógł się zalogować do galerii, to bym tam wrzucał zdjęcia.
A Ty jak zwykle nie wiesz gdzie składać takie skargi..

Tak troszkę "śmiesznie" wyglądają z przodu te produkty citaropodobne. No i nie mają nawet klimy dla kierowcy, masakra.. czyżby MZK poskąpiło kasy?

: 2009-01-03, 01:18
autor: Krzysztof Juszczak
Nie, to są wózki z "SALE" :)

: 2009-01-03, 15:00
autor: Paweł W
Brudne i to równo... Choć o tej porze roku to norma. Co do samego wyglądu - dość ciekawy bardzo (moim zdaniem) przypomina krótkie Citaro

: 2009-01-03, 16:31
autor: Jaras
Jak dla mnie- ryjek ma na pewno ładniejszy, niż Citaro z 2007 roku.
Czy ktoś wie, co to za kikuty mu wystają z dachu, z lewej i prawej strony przy wyświetlaczu?

: 2009-01-03, 16:53
autor: Kuba3569
Rurki na włożenie flag.

Mercedes Benz O345C Conecto #3585 #3586

: 2009-01-26, 20:35
autor: sas45
Co wy nato, że MZK BYDGOSZCZ SP. Z.O.O kupiło dwa nowe pojazdy niskopodłogoewe Mercedes Benz O345C Conecto #3585 #3586.

Te wozy aktualnie jezdzą na linii 92. O innych nie wiem.

Piszcie co sądzicie o tych pojazdach chcę poznać waszę opinie te dobre i złe.

: 2009-01-26, 20:42
autor: Kubix
Zła jest taka, że mają lewe pixele, które się ciągle psują.
No a po 2 szkoda, że Conecto, a nie Citaro :)

: 2009-01-26, 20:44
autor: Kuba3569
Piękne, znakomite, super, zajefajne, fajowskie, śliczne, cudowne, ładne, kształtne, wyrąbane, niebieskie, krótkie, nowe, błyszczące, MZKowskie, liniowe, tanie, ciche, świecące, skomputeryzowane, nowoczesne, wygodne, zadbane, coś jeszcze? :lol:

: 2009-02-05, 20:48
autor: Krzysztof Juszczak
Oba pojazdy otrzymały klimatyzację dla kierowcy ;)

: 2009-04-09, 09:42
autor: AdX_3546
ale pixele sie sypią i to dosłownie

: 2009-05-03, 15:48
autor: Autobusiarz
AdX_3546 pisze:ale pixele sie sypią i to dosłownie
To już jest naprawione ;), chociaż czasami może, kiedyś, gdzieś...
Jak każdy wie Conecto = nieprzemyślany zakup MZK.

: 2009-11-08, 23:58
autor: Krzysztof Juszczak
Już wiem, czym się różni Conecto LF od Citaro... Dziś doświadczyłem tego na własne oczy na 55 - wóz poprostu rozpada się w oczach, a komfort jazdy jest niewiele lepszy niż w Citelisie czy Mazie.

: 2010-05-17, 15:37
autor: reputed
Mercedesy Conecto kupowane 1-2 lata temu wyglądają tragicznie! To jest faktycznie kupa złomu. W 585 podłoga przy rzeźni odkleja się. W innym krótkim mercu podłogo na rzeźni popękała w kilku miejscach, a kilka siedzeń po prostu buja się.
Widać w MZK też przydała by się kontrola przetargów... Tak właśnie bezmyślnie wydaje się pieniądze podatników.

: 2010-05-17, 15:39
autor: Michał
volvo7000A pisze:W 585 podłoga przy rzeźni odkleja się. W innym krótkim mercu podłogo na rzeźni popękała w kilku miejscach,
To jest to jak się leje z węża.

: 2010-05-17, 15:45
autor: Darek
Dla mnie natomiast 2 starsze Merce wyglądają znacznie lepiej niż tegoroczne np. takie 587, to jest dopiero klęska. W nowych silnik wydaje jakieś dziwne stuki, są też głośniejsze od 2 starszych, chociaż tak naprawdę wszystkie 5 to złom jakich mało.