Strona 1 z 1

Konstal 105NW/805Na #224

: 2007-03-02, 20:24
autor: Krzysztof Ziętara
Przegapiliśmy, ósmego lutego stuknęło 30 lat od przyjęcia na stan. Ale może by tak urządzić mu spóźnioną imprezę urodzinową? :)

: 2007-03-02, 20:45
autor: X-ik
Ja jestem za :)

Może jakiegoś szampanka na zajezdni :chytry:

: 2007-03-02, 21:16
autor: Mateusz Machel
No aj etż jestem za to mój ulubiony tramwaj. No i środek ma całkiem słodko PEERELOWSKI. :D

Dla niezorientowanych to to cudo: http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... ge_id=5535

: 2007-03-02, 23:52
autor: X-ik
Można by spróbować namówić MZK żeby w przyszłości przywrócić mu oryginalny wygląd i zostawić jako zabytkowy.

: 2007-03-03, 14:41
autor: Krzysztof Juszczak
To raczej nie zostałoby zaakceptowane przez MZK, a ten 803N? Nawet go pod dach nie chcą wstawić i jest w coraz gorszym stanie.

: 2010-03-06, 01:35
autor: Darek
Byle by nie wzięli do remontu 224. A nie widziałem go dawno, więc się boję.

: 2010-03-06, 12:55
autor: Krzysztof Juszczak
Trzeba to obadać... Coś czuję, że wtedy 105NW nam zniknie.

: 2010-03-06, 16:34
autor: Kamil3836
Darek pisze:Byle nie 224. A nie widziałem go dawno, więc się boję.
Dziś miał 1/ chyba 4 więc niestety nie poszedł do remontu.

: 2010-03-06, 16:39
autor: Kuba3569
Darek pisze:Byle nie 224. A nie widziałem go dawno, więc się boję.
Kamil3836 pisze:Dziś miał 1/ chyba 4 więc niestety nie poszedł do remontu.
Darek nie będzie zawiedziony, lecz zadowolony. :)

: 2010-03-06, 16:54
autor: Darek
Darek nie będzie zawiedziony, lecz zadowolony.
Dokładnie. W perspektywie odwrotu Konstali z Bydgoszczy (za 20-30 lat), wagon ten będzie historyczny. Musi być zachowany w jak najbardziej oryginalnym stanie. Resztę zmodernizować.

: 2010-03-06, 17:34
autor: Kamil3836
Darek pisze:Dokładnie. W perspektywie odwrotu Konstali z Bydgoszczy (za 20-30 lat), wagon ten będzie historyczny. Musi być zachowany w jak najbardziej oryginalnym stanie. Resztę zmodernizować.
Zacznij rozmawiać z prezesem, bo jeszcze jakiemuś pracownikowi pomyli się i weźmie go do remontu :P

: 2010-03-07, 11:29
autor: pawel_nk
Darek pisze:Musi być zachowany w jak najbardziej oryginalnym stanie.
Oryginalny to on już jest niestety tylko na papierze. Przecież został przebudowany na 805Na. Marzeniem byłoby przyrwócenie mu wyglądu fabrycznego, ale to pewnie jest praktycznie nie do spełnienia...

: 2010-03-07, 11:56
autor: Darek
Na stan fabryczny w ogóle nie liczę, bo po co skoro w Bydgoszczy były tylko dwa takie wozy? Niech już będzie jako 805Na. Mi chodzi o rocznik- to jest 1977 więc 3 lata starszy od następnych wozów.
Może moderator mógłby wydzielić osobny temat o 224?

/s: temat już istniał więc tylko posklejałem co trzeba ;)

: 2010-03-07, 13:02
autor: Robert Reimus
Kamil3836 pisze:Zacznij rozmawiać z prezesem
pawel_nk pisze:Marzeniem byłoby przywrócenie mu wyglądu fabrycznego
Rozmawiałem już o tym. Pomysł nie spotkał się z gorącym przyjęciem, z różnych przyczyn eksploatacyjnych. I to tyle.

Przypomniało mi się coś zabawnego a propos #224. Pamiętacie naszą zeszłoroczną nockę tym wagonem? Grubo ponad miesiąc po tamtej imprezie, miałem okazję spotkać ten wagon na jakiejś linii. Cały czas wisiały regulaminy imprezy, trasy przejazdu i takie tam;)

: 2010-03-07, 13:55
autor: Dawid Szramke
Pisałeś Robert właśnie jakiś czas po imprezie gdzieś :). To było do przewidzenia że tak będzie.

: 2010-03-12, 22:19
autor: Kamil3836
Robert Reimus pisze:Rozmawiałem już o tym. Pomysł nie spotkał się z gorącym przyjęciem, z różnych przyczyn eksploatacyjnych. I to tyle.
A słyszałem, od jednego słynnego kierowcy, że pan prezes jest otwarty na wszelkie propozycje i nastawiony do nas dobrze.

/p: "do Was"

: 2010-03-12, 22:45
autor: Mikolaj Mlicki
Kamil3836 pisze:A słyszałem, od jednego słynnego kierowcy, że pan prezes jest otwarty na wszelkie propozycje i nastawiony do nas dobrze.
Bo jest otwarty? Może łaskawie byś chociaż raz logicznie pomyślał i wywnioskował z tego myślenia, że wóz jest na razie potrzebny na linie?

: 2010-03-13, 01:35
autor: Krzysztof Juszczak
Kamil3836 pisze:nastawiony do nas dobrze
W sensie, że do kogo niby?

#224 niech po prostu zostanie w takim stanie - to wystarczy ;)

: 2010-03-13, 08:56
autor: Kamil3836
Krzysztof Juszczak pisze:#224 niech po prostu zostanie w takim stanie - to wystarczy ;)
Też tak uważam, ale bez żadnych remontów na dzień dzisiejszy.
W sensie, że do kogo niby?
Do BKMKM.

: 2010-03-13, 11:25
autor: Robert Reimus
Kamil3836 pisze:A słyszałem, od jednego słynnego kierowcy, że pan prezes jest otwarty na wszelkie propozycje i nastawiony do nas dobrze.
Do nas. Do Klubu;)
Kamil, prooszę Cię! :cegla: To nie oznacza, że wszystkie pomysły są przyjmowane bezkrytycznie.

Pomysł przebudowy #224 został konstruktywnie skrytykowany (eksploatacja, ujednolicanie i takie tam) i w dniu rozmowy na ten temat nie wchodził w grę. To tyle na ten temat.

: 2010-03-13, 16:21
autor: Kamil3836
Do nas. Do Klubu;)
Wiem...
Robert Reimus pisze:To nie oznacza, że wszystkie pomysły są przyjmowane bezkrytycznie.
Domyślam się, nie każdy jest za wszystkim.
Robert Reimus pisze:Pomysł przebudowy #224 został konstruktywnie skrytykowany
A po co chcecie go przebudowywać? Chyba lepiej, by pozostał w oryginale.

: 2010-03-13, 22:09
autor: Mikolaj Mlicki
Kamil3836 pisze:A po co chcecie go przebudowywać? Chyba lepiej, by pozostał w oryginale.
No akurat w obecnej postaci to on ma mało wspólnego z oryginałem.

Konstal 105NW/805Na #224

: 2013-02-12, 15:45
autor: korpi
Obrazek

Konstal Chorzów 105NW #224
*12.05.1977* - +12.02.2013+
35 lat i 9 miesięcy

Konstal 105NW/805Na #224

: 2013-02-12, 17:42
autor: michu76
Wolałbym 2013-02-13+.

Konstal 105NW/805Na #224

: 2013-02-12, 21:25
autor: Merc594
Szkoda wozu, ale tak wogóle ktoś wie czemu już sie go pozbywają

Konstal 105NW/805Na #224

: 2013-02-12, 21:57
autor: Kamil3836
Dachu oraz okien nie ma. To co zostały to kończy się na siedzeniach w dół.