Układ siedzeń w nowych składach tramwajowych
: 2015-01-13, 18:50
Witam,
Dawno mnie nie było, w końcu i my będziemy mieli nowe składy tramwajowe.
Biorąc po uwagę doświadczenia gdańskie i poznańskie, oraz "naszego" nowego Swinga, trzeba zadziałać ws. ustalenia układu foteli.
Według mnie powinniśmy zrezygnować z obecnego układu foteli, czyli 1+1 w członach z drzwiami, na rzeczy układu 2+0, z miejscami stojącymi wzdłuż prawej strony składu i drzwi. Podnosi to zdecydowanie rozmiar przestrzeni dostępnej i jednak szybszą wymianę pasażerów, zresztą niech każdy sam oceni jakby wolał. Ja po doświadczeniach ze Swingami i Tramino, preferuję właśnie układ z Tramino.
Zastosowanie tego układu w częściach bezdrzwiowych, nie jest moim zdaniem możliwe, ze względu na obecną liczną aparaturę i osprzętowanie, chyba, że chcemy układ z metra i siedzenia bokiem do kierunku jazdy?
Pozdrawiam
Dawno mnie nie było, w końcu i my będziemy mieli nowe składy tramwajowe.
Biorąc po uwagę doświadczenia gdańskie i poznańskie, oraz "naszego" nowego Swinga, trzeba zadziałać ws. ustalenia układu foteli.
Według mnie powinniśmy zrezygnować z obecnego układu foteli, czyli 1+1 w członach z drzwiami, na rzeczy układu 2+0, z miejscami stojącymi wzdłuż prawej strony składu i drzwi. Podnosi to zdecydowanie rozmiar przestrzeni dostępnej i jednak szybszą wymianę pasażerów, zresztą niech każdy sam oceni jakby wolał. Ja po doświadczeniach ze Swingami i Tramino, preferuję właśnie układ z Tramino.
Zastosowanie tego układu w częściach bezdrzwiowych, nie jest moim zdaniem możliwe, ze względu na obecną liczną aparaturę i osprzętowanie, chyba, że chcemy układ z metra i siedzenia bokiem do kierunku jazdy?
Pozdrawiam