Strona 1 z 2

9

: 2009-08-03, 12:46
autor: Robert Reimus
:gazeta: ?Dziewiątka? ze Wzgórza Wolności nie pojedzie
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 1&IdTag=85

Re: 9

: 2009-08-03, 13:13
autor: Autobusiarz
Magdalena Kaczmarek pisze: kolejne wozokilometry
Ale też dużo więcej tych wozokilometrów, a z resztą te wozokilometry byłyby bardziej z sensem, ponieważ byłoby więcej pasażerów.

/p: brednie usunięte, wybacz:)
/a: wybaczam, a ty wybacz brednie :P

: 2009-08-03, 13:58
autor: Paweł W
I ciągle wozi powietrze i wozi powietrze. Gdzieś trzeba te wzkm wyjeździć, różnica nie może być większa niż 10 %, a to że byłoby więcej pasażerów gdyby jeździł przez WP to też prawda, choć w niewielkim stopniu; 2 zaczyna się stopniowo napełniać dopiero od Szarych Szeregów, gdzie 9 już jeździ. Do tego ta linia kursuje tylko w godzinach szczytu, więc podejrzewam, że nawet jeśli ZDMiKP wydłużyłby 9 do Wzgórza Wolności to szybko skończyłoby się to albo jej likwidacją albo powrotem na stałą trasę. Z 9 kombinowałbym, ale inaczej.

: 2009-08-03, 16:08
autor: Robert Reimus
Alden pisze:byłoby więcej pasażerów gdyby jeździł przez WP to też prawda, choć w niewielkim stopniu; 2 zaczyna się stopniowo napełniać dopiero od Szarych Szeregów
Z Twojego postu wynika, że jakakolwiek linia tramwajowa wzdłuż Wojska Polskiego nie ma sensu, tymczasem jest inaczej, bo wzdłuż tej ulicy podróżuje bardzo dużo osób. Dlaczego dwójka napełnia się dopiero od Magnuszewskiej czy tam Szarych Szeregów? Ponieważ ze Wzgórza Wolności do centrum można pojechać 53 lub po prostu pójść pieszo, i będzie szybciej niż dwójką która jedzie z konieczności zbyt okrężną drogą.

A sama szczytówka Stomil - Rondo Kujawskie moim zdaniem mogłaby mieć rację bytu, ponieważ:
-linia ma zawozić ludzi do/z pracy na Toruńskiej, a nie jest powiedziane że wszyscy Ci pracownicy mieszkają na Glinkach. Wyżyny i Wzgórze Wolności to znacznie większy obszar i więcej potencjalnych pasażerów
-dwie linie z Ronda Kujawskiego kursujące na przemian co 15min w szczycie mogłyby być jakąś alternatywą dla 79 na tym samym odcinku

: 2009-08-04, 15:17
autor: Kamil3836
9 wozi ludzi, w szczególności kursy przed 6 i 7.

: 2009-08-04, 21:40
autor: Andrzej Kuczyński
Bo ludzie jeżdżą do pracy, a po 14 wracają.

: 2009-08-05, 20:24
autor: lukas_3830
Jako linia, dziewiątka spełnia swoje podstawowe zadanie. Jeżdżą nią ludzie do i z pracy. Biorąc pod uwagę ilość zakładów na jej trasie i ich czas pracy nie widzę sensu, żeby cokolwiek zmieniać.

: 2009-08-05, 20:28
autor: reputed
Ja jestem za zmianą trasy i puszczeniem 9 do r. Kujawskiego.

: 2009-08-06, 23:02
autor: Paweł W
Dziś na Szarych Szeregów ok. godz. 13:30 widziałem 9 w kierunku Glinek i oprócz motorowej jechała tylko jedna kobieta, z ciekawości poczekałem na 9 w kierunku Łęgnowa i co? Frekwencja niewiele większa. Po dzisiejszych obserwacjach jestem zdecydowanie za puszczeniem 9 do Ronda Kujawskiego.

: 2009-08-07, 13:11
autor: lukas_3830
Alden pisze:Dziś na Szarych Szeregów ok. godz. 13:30 widziałem 9 w kierunku Glinek i oprócz motorowej jechała tylko jedna kobieta, z ciekawości poczekałem na 9 w kierunku Łęgnowa i co? Frekwencja niewiele większa. Po dzisiejszych obserwacjach jestem zdecydowanie za puszczeniem 9 do Ronda Kujawskiego.
Stań sobie rano między 6-7 jeździ wtedy trochę więcej ludzi niż jedna kobieta i motorniczy. Zostawmy 9 tak jak jest :)

/p: offtopic usunięty

: 2009-08-12, 18:18
autor: Kamil3836
Ludzi dużo w południe wysiada przy Perłowej.

: 2010-09-11, 11:46
autor: Kamil3836
9/1 4:50-9:56 13:03 - 16:58
9/2 4:38-8:31 12:52 - 16:48
9/3 4:53-8:13 13:07 - 16:28
9/4 5:08-8:29 12:48 - 16:43

Podaję, to jako ciekawostkę, ponieważ na czas remontu ronda Toruńskiego linia stanie się całodzienna i całotygodniowa, a po remoncie możemy nie wrócić do tych planów służb.

: 2010-10-15, 14:15
autor: mc_pele
Od środy 20 października linia 9 na stałe zostaje skrócona do trasy Glinki - Stomil z powodu bardzo niskiego zainteresowania pasażerów na odcinku Stomil - Łęgnowo.

info - radio Eska.

Aż prosi się żeby zaoszczędzone wozokilometry wykorzystać na zmianę trasy z Glinek na Wzgórze Wolności, ja także jestem pewny że 2 na tym odcinku jest niewykorzystana z powodu większej atrakcyjności połączenia ze Zbożowym Rynkiem liniami 53 oraz 66 a pracownicy zakładów umiejscowionych wzdłuż Toruńskiej oraz petenci PUP skoro i tak muszą się przesiadać to wybierają często jeżdżące 69+6 zamiast 2+9. Taka trasa dzięki autobusom jeżdżącym po Wojska Polskiego i Kujawskiej zapewniłaby także bardzo ciekawe i na pewno oczekiwane połączenie w ramach jednej przesiadki między przemysłowymi terenami Toruńskiej oraz Szwederowem, Błoniem i Jarami z pewnością w jakimś stopniu odciążając przepełnione w czasie szczytu komunikacyjnego 6 na odcinku Toruńska - Rondo Toruńskie oraz 69 na odcinku Rondo Toruńskie - Wzgórze Wolności.

: 2010-10-15, 23:04
autor: reputed
mc_pele pisze:Aż prosi się żeby zaoszczędzone wozokilometry wykorzystać na zmianę trasy z Glinek na Wzgórze Wolności
Skomle i wyje :)
Niestety taka zmiana planowana jest dopiero przy reorganizacji sieci po wybudowaniu linii do dworca. Szkoda.
mc_pele pisze:Taka trasa dzięki autobusom jeżdżącym po Wojska Polskiego i Kujawskiej zapewniłaby także bardzo ciekawe i na pewno oczekiwane połączenie w ramach jednej przesiadki między przemysłowymi terenami Toruńskiej oraz Szwederowem, Błoniem i Jarami
To również podniesienie znaczenia trakcji tramwajowej na Górnym Tarasie. Pomiędzy rondem Kujawskim a Szarych Szeregów jest dość spory ruch pasażerów. Większość wybiera 53 lub 79, bo tramwaj kursuje rzadko.

Ktoś spyta: co z Glinkami?
Ano jest (będzie) 4 co 7,5 min w szczycie. To w zupełności wystarczy.

: 2010-10-24, 12:59
autor: Kamil3836
Ważne od 20.10.2010
Dz. powszedni
9/1 ->
4:49 - 7:49
12:49 - 16:34
9/2 ->
5:04 - 9:56 (+ BWL 7/2)
13:04 - 16:49
9/3 ->
5:19 - 8:02
12:56 - 17:04

Obsługa: wagony solo.

9

: 2011-01-14, 22:49
autor: Kamil3836
Poniżej prezentuję rozkład tabelaryczny linii 9.

9

: 2011-12-30, 15:36
autor: black125
O godzinie 17:41 ostatnia "9" zjedzie do zajezdni i nie pojawi się przez czas nieokreślony na bydgoskich torach :(

9

: 2011-12-30, 15:58
autor: Darek
Ale z pewnością kiedyś wróci :) . Niedługo na stronie Stowarzyszenia pojawi się artykuł opisujący zawiłe losy tej linii.

9

: 2011-12-30, 18:40
autor: korpi
17:41 [*]

9

: 2011-12-30, 20:29
autor: spooney
Byliśmy, przejechaliśmy się, pożegnaliśmy :P 9/1 #293 :) pozdrowienia dla motorniczego :ok:

Fotokaszalot z Glinek [odjazd 16:33] :P
Obrazek

9

: 2011-12-30, 20:50
autor: black125
Z kronikarskiego obowiązku: 9/2 #244

9

: 2011-12-30, 23:42
autor: Kamil3836
black125 pisze:O godzinie 17:41 ostatnia "9" zjedzie do zajezdni i nie pojawi się przez czas nieokreślony na bydgoskich torach
17:43 zjechała ostatnia 9 wg. rozkładu.

9

: 2011-12-31, 00:27
autor: Mikolaj Mlicki
Bo masz się o co czepiać tylko 2 minuty... litości :gwiazdy:

9

: 2011-12-31, 00:33
autor: Kamil3836
Mikolaj Mlicki pisze:Bo masz się o co czepiać tylko 2 minuty... litości :gwiazdy:
Mylisz się. Stwierdzam fakt, że pojawił się błąd. Ponieważ zjazd na zajezdnie 9 powinny mieć: 17:41; 17:43. :cegla:

9

: 2011-12-31, 01:07
autor: Darek
A może ta o 17:41 zjechała później niż planowo, albo tamta druga wcześniej? Może wypowie się ktoś kto wie coś na ten temat? Mogło być jakieś opóźnienie lub przyspieszenie :P

9

: 2011-12-31, 01:20
autor: Mateusz Machel
Różnica była jednej przecznicy. Jak Stomil wjeżdżał do zajezdni to Glinki stały na światłach przy Planu 6-letniego. :)

9

: 2011-12-31, 01:25
autor: Darek
Czyli wszystko jasne. Jako ostatni wóz na linii "9", do zajezdni zjechał Konstal 805Na #293, wyprodukowany w 1983 roku.

Re: 9

: 2012-01-01, 22:47
autor: Mateusz Machel
Zdjęcia z ostatniego kursu.

9

: 2012-01-07, 10:03
autor: Darek
Zgodnie z zapowiedzią krótka historia linii 9 pojawiła się tutaj:
http://komunikacja.bydgoszcz.pl/b60-1.html

9

: 2012-04-09, 14:20
autor: spooney
Było, minęło :P

Obrazek